Entertainment
alle pijlers
linda de mol zwanger?
zondag 20 april 2008 om 11:54
Ik denk ook dat ze het er een beetje om doet, leuk om de bladen te 'voeden'. Ik dacht gisteren ook van 'huh???' met/door haar jurk, en het viel me op dat er geen shots van haar van opzij werden genomen.
Maar ze is al 44, en nog niet zo lang met haar nieuwe lover... Maarja, wie ben ik om te denken dat zwanger worden er dan niet in zit.
Maar ze is al 44, en nog niet zo lang met haar nieuwe lover... Maarja, wie ben ik om te denken dat zwanger worden er dan niet in zit.
maandag 21 april 2008 om 09:59
Je kunt je natuurlijk voorstellen dat de relatie met Sander misschien al een tijdje niet zo lekker liep en/of dat in die relatie de kinderwens compleet was.
En dat ze met een jongere vriend, die wel een kinderwens heeft nog, een ander idee daarover kreeg. En nu dan dus weer zwanger is, al dan niet zo snel gepland.
In het kader van het mediacircus houdt ze het misschien wat langer verborgen dan ze normaliter had gedaan.
maandag 21 april 2008 om 10:22
Ik ga me dat helemaal niet voorstellen. Ik heb helemaal geen zin om Linda's leven in te vullen, dat mag ze zelf doen.
Waar maken we ons druk om zeg. Je zult toch elke dag weer met je kleding rekening moeten houden of ze niet gaan denken of je zwanger bent of niet! Ik zou denken, ze denken maar een eind weg!
woensdag 23 april 2008 om 16:27
donderdag 24 april 2008 om 11:13
vrijdag 25 april 2008 om 11:39
vrijdag 25 april 2008 om 17:41
die neus heeft ze omdat ze teveel gebotoxt word, dan nemen andere spieren de activiteit over.
ze moet een betere arts zoeken.
beroemde artsen zijn niet altijd goede artsen, net als beroemde zangers niet altijd kunnen zingen.
presentatrices kunnen ook niet altijd presenteren overigens.
Maar dat kun je van La Lin niet zeggen.
ze moet een betere arts zoeken.
beroemde artsen zijn niet altijd goede artsen, net als beroemde zangers niet altijd kunnen zingen.
presentatrices kunnen ook niet altijd presenteren overigens.
Maar dat kun je van La Lin niet zeggen.