Mode & Beauty alle pijlers

wat vinden jullie de beste shampoo/conditioner/douchegel?

21-04-2008 08:06 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt: wat vinden jullie de beste shampoo/bad/douchegel/conditioner, waar koop je het en voor welke prijs? en waarom vind je deze het beste????
Deze champoo en conditioner:

http://img.alibaba.com/photo/100039753/Sunsilk_Shampoo.jpg

Ik koop het bij de Thaise supermarkt.

Waarom?

Voor het eerst in m'n leven pluist m'n haar niet meer. Misschien dat andere shampo's voor aziatisch haar ook mijn blonde pluishaar glad zou krijgen, dat weet ik niet.

Excuses voor het grote plaatje.
Blijf jij onzintopics openen?
668, the neighbour of the Beast
marels waar slaat dat nou weer op??? reageer dan gewoon niet als je niet wil reageren...
Omdat ik nu al twee nonsenstopics van je zie, en je een tijdje geleden ook al een stuk of zes topics die nergens over gingen op een uur tijd opende.

Vroeg het me gewoon af.
nou sorry hoor maar ik open geen onzin topics...

mag toch wel om een mening vragen (doen zoveel op het forum??? :-S)
Ik heb nog nooit de wondershampoo gevonden helaas.....
Hoi,

Ik was eerst helemaal weg van olijf shampoo en conditioner van de bodyshop, maar ik heb het onlangs toch weggegeven, kreeg er te vettig haar door, jammer want het ruikt echt heerlijk !!

Ik zit nu aan de Dermolin, dat ruikt naar niets en is voor gevoelige hoofdhuidjes.

Wat gebruik jij zelf nu ? en wat bevalt je er niet zo aan ??

Groetjes.
Ow en van de douchegel op het ogenblik neutral, en anders zwitsal ook i.v.m. gevoelige huid.

Alles is te koop in de drogist behalve Dermolin, die bij de tuinen of de DA en alles onder de 10 euro.
Marels schreef op 21 april 2008 @ 08:32:

Blijf jij onzintopics openen?

Fijn!

Dat betekent dus ook dat ik op onzintopics antwoord geef.

Nu ben ik toevallig erg lang bezig geweest met het zoeken naar de beste shampo. Eén waar ik geen jeuk en schilfers van krijg en ook nog iets wat op enigzins gezond haar lijkt.

Ik ben het met je eens, in vergelijking met het wereldvoedselprobleem niet echt belangrijk.

Maar ze zit op de Mode & Beauty pijler en vraagt naar favoriete shampo. Wat verwacht je hier dan?
Ik ben het met @ absoluteEinstein eens ! dit is een forum en nog welteverstaan een beauty forum, hier mag je plaatsen wat jij hier belangrijk vind ! anders moet je maar op de voor "JOU" wel nuttige topics reageren en niet TO aanspreken dat zij nutteloze topics plaatst !! ik vind het wel nuttig want ik zoek ook nog steeds die ene goede shampoo !
absoluteEinstein schreef op 21 april 2008 @ 09:05:

[...]

Fijn!

Dat betekent dus ook dat ik op onzintopics antwoord geef.

Nu ben ik toevallig erg lang bezig geweest met het zoeken naar de beste shampo. Eén waar ik geen jeuk en schilfers van krijg en ook nog iets wat op enigzins gezond haar lijkt.

Ik ben het met je eens, in vergelijking met het wereldvoedselprobleem niet echt belangrijk.

Maar ze zit op de Mode & Beauty pijler en vraagt naar favoriete shampo. Wat verwacht je hier dan?

Eensch. Ging ook niet eens over alleen dit topic, maar over algemeen wat ik van TO voor posts en topics tegen kom.

Overigens, fijn dat je dan je shampoo gevonden hebt ;-)

Enne, nee, mijn verwachtingen van de mode & beautypijler zijn niet hooggespannen inderdeer ;-)
Ik gebruik zelf van pantene, maar mijn haar is snel droog en pluizig:( vandaar dat ik meningen vraag van andere
Ik gebruik al jaren shampoo en conditioner van Elvive (vroeger Elsève).
Marels schreef op 21 april 2008 @ 08:39:

Omdat ik nu al twee nonsenstopics van je zie, en je een tijdje geleden ook al een stuk of zes topics die nergens over gingen op een uur tijd opende.

Vroeg het me gewoon af.

Met je verkeerde been uit bed gestapt Marels? Zag je ook al ontzettend (onnodig) off-topic gaan bij het topic over doorbraakbloedingen. Het blijft natuurlijk een forum, maar als je alleen maar reageert om mensen af te zeiken, reageer dan niet.

On-topic: Ik gebruik eigenlijk al jaren Andrelon, verschillende varianten vooral de Care and Repair. Ik kan ook niet tegen elke shampoo, dus durf ook niet zo snel iets anders te proberen.
44pje

jij zegt dat je niet tegen elke shampoo kan, maar wat heb jij dan precies?? ik kan nl ook niet overal tegen en heb nu schimmel omdat ik *ergens* niet tegen kan(geen idee waarvan)
Ofwel Guhl (vochtregulerend, de gele flessen, omdat ik veel krullen heb dus vocht is belangrijk) ofwel (als ik geld heb) Aveda Be Curly (op natuurbasis, te koop bij de kapper).

Zo, nu weer terug naar de wereldpolitiek X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb meestal andrelon en wissel zo nu en dan af met elvive. Beiden vind ik wel prima eigenlijk.

Qua douchegel heb ik vaak die rode van palmolive (?), ik zoek hem altijd op verpakking.... Maar nu heb ik al een tijdje één of ander goedje van de H&M, dat heb ik eens cadeau gekregen. Het is wel ok. Ook heb ik dove lichte bodyscrub ter afwisseling.

Maar vaak douche ik me op de sportschool en daar hebben ze onbekende merken shampoo en douchegel. Het ruikt vrij neutraal (beetje sauna-achtig) en het is op zich wel ok.
ik vind de reactie van Marels ook nergens op slaan; dit is toch een forum of niet??

ik gebruik al jaren Andrelon en dan afwisselend 'glad & steil', 'care & repair' en 'anti-haarbreuk'. De eerste bevalt me het meest; ik heb ook pluizig haar en van 'glad & steil' gaat de pluis écht weg. Soms maak ik wel eens een uitstapje naar een ander merk maar krijg daar altijd spijt van omdat mijn haar dan meteen weer één grote pluizebol is.
Ik merk dat 'het geheim' bij mij vooral in de afwisseling zit. Als ik te lang dezelfde shampoo / crèmespoeling gebruik dan wordt mijn haar op een gegeven moment slap en futloos. Als ik dan over stap op een andere shampoo dan krijgt mijn haar opeens weer energie, gek hè?

De meest gebruikte shampoo's zijn die van Elvive en Guhl, over beiden ben ik heel tevreden.
AngeliqueX19 schreef op 21 april 2008 @ 10:07:

44pje

jij zegt dat je niet tegen elke shampoo kan, maar wat heb jij dan precies?? ik kan nl ook niet overal tegen en heb nu schimmel omdat ik *ergens* niet tegen kan(geen idee waarvan)
Ik krijg bij sommige shampoos dat het als het ware aan mijn hoofdhuid blijft "plakken" en ik krijg er dan korstjes van op mijn hoofd. Beetje smerig verhaal, maar goed. Ik kan dus bijvoorbeeld niet tegen shampoos van Elvive oid.
oh oke... en als je dat eraf krabbelt of gewoon weg haalt, bloed het dan?? ik heb dat nl ..:( en t jeukt enorm.. ik ben er alleen nog niet achter waardoor het komt, door welk merk enzo
Ik had altijd pluizig en vettig haar. Sinds ik fructis gebruik (shampoo met gele plakker fresh, en creme spoeling hydra lis oranje plakker) heb ik er geen last meer van. Ik kan mijn haar elke dag fohnen zonder enige pluis of dof haar...
AngeliqueX19 schreef op 21 april 2008 @ 11:15:

oh oke... en als je dat eraf krabbelt of gewoon weg haalt, bloed het dan?? ik heb dat nl ..:( en t jeukt enorm.. ik ben er alleen nog niet achter waardoor het komt, door welk merk enzo
Nou, het is niet dat het eruit gutst, maar ik zie aan de korstjes dat het wel gebloed heeft idd.
oh oke..

heb je dat alleen na het wassen ? of gaat het door het wassen ook weer weg??

mijn huisarts zei nl dat het schimmel was:S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven