Mode & Beauty
alle pijlers
wat vinden jullie de beste shampoo/conditioner/douchegel?
maandag 21 april 2008 om 08:31
maandag 21 april 2008 om 08:55
Hoi,
Ik was eerst helemaal weg van olijf shampoo en conditioner van de bodyshop, maar ik heb het onlangs toch weggegeven, kreeg er te vettig haar door, jammer want het ruikt echt heerlijk !!
Ik zit nu aan de Dermolin, dat ruikt naar niets en is voor gevoelige hoofdhuidjes.
Wat gebruik jij zelf nu ? en wat bevalt je er niet zo aan ??
Groetjes.
Ik was eerst helemaal weg van olijf shampoo en conditioner van de bodyshop, maar ik heb het onlangs toch weggegeven, kreeg er te vettig haar door, jammer want het ruikt echt heerlijk !!
Ik zit nu aan de Dermolin, dat ruikt naar niets en is voor gevoelige hoofdhuidjes.
Wat gebruik jij zelf nu ? en wat bevalt je er niet zo aan ??
Groetjes.
maandag 21 april 2008 om 09:05
Fijn!
Dat betekent dus ook dat ik op onzintopics antwoord geef.
Nu ben ik toevallig erg lang bezig geweest met het zoeken naar de beste shampo. Eén waar ik geen jeuk en schilfers van krijg en ook nog iets wat op enigzins gezond haar lijkt.
Ik ben het met je eens, in vergelijking met het wereldvoedselprobleem niet echt belangrijk.
Maar ze zit op de Mode & Beauty pijler en vraagt naar favoriete shampo. Wat verwacht je hier dan?
maandag 21 april 2008 om 09:11
Ik ben het met @ absoluteEinstein eens ! dit is een forum en nog welteverstaan een beauty forum, hier mag je plaatsen wat jij hier belangrijk vind ! anders moet je maar op de voor "JOU" wel nuttige topics reageren en niet TO aanspreken dat zij nutteloze topics plaatst !! ik vind het wel nuttig want ik zoek ook nog steeds die ene goede shampoo !
maandag 21 april 2008 om 09:20
maandag 21 april 2008 om 09:59
Met je verkeerde been uit bed gestapt Marels? Zag je ook al ontzettend (onnodig) off-topic gaan bij het topic over doorbraakbloedingen. Het blijft natuurlijk een forum, maar als je alleen maar reageert om mensen af te zeiken, reageer dan niet.
On-topic: Ik gebruik eigenlijk al jaren Andrelon, verschillende varianten vooral de Care and Repair. Ik kan ook niet tegen elke shampoo, dus durf ook niet zo snel iets anders te proberen.
maandag 21 april 2008 om 10:14
maandag 21 april 2008 om 10:20
Ik heb meestal andrelon en wissel zo nu en dan af met elvive. Beiden vind ik wel prima eigenlijk.
Qua douchegel heb ik vaak die rode van palmolive (?), ik zoek hem altijd op verpakking.... Maar nu heb ik al een tijdje één of ander goedje van de H&M, dat heb ik eens cadeau gekregen. Het is wel ok. Ook heb ik dove lichte bodyscrub ter afwisseling.
Maar vaak douche ik me op de sportschool en daar hebben ze onbekende merken shampoo en douchegel. Het ruikt vrij neutraal (beetje sauna-achtig) en het is op zich wel ok.
Qua douchegel heb ik vaak die rode van palmolive (?), ik zoek hem altijd op verpakking.... Maar nu heb ik al een tijdje één of ander goedje van de H&M, dat heb ik eens cadeau gekregen. Het is wel ok. Ook heb ik dove lichte bodyscrub ter afwisseling.
Maar vaak douche ik me op de sportschool en daar hebben ze onbekende merken shampoo en douchegel. Het ruikt vrij neutraal (beetje sauna-achtig) en het is op zich wel ok.
maandag 21 april 2008 om 10:22
ik vind de reactie van Marels ook nergens op slaan; dit is toch een forum of niet??
ik gebruik al jaren Andrelon en dan afwisselend 'glad & steil', 'care & repair' en 'anti-haarbreuk'. De eerste bevalt me het meest; ik heb ook pluizig haar en van 'glad & steil' gaat de pluis écht weg. Soms maak ik wel eens een uitstapje naar een ander merk maar krijg daar altijd spijt van omdat mijn haar dan meteen weer één grote pluizebol is.
ik gebruik al jaren Andrelon en dan afwisselend 'glad & steil', 'care & repair' en 'anti-haarbreuk'. De eerste bevalt me het meest; ik heb ook pluizig haar en van 'glad & steil' gaat de pluis écht weg. Soms maak ik wel eens een uitstapje naar een ander merk maar krijg daar altijd spijt van omdat mijn haar dan meteen weer één grote pluizebol is.
maandag 21 april 2008 om 10:36
Ik merk dat 'het geheim' bij mij vooral in de afwisseling zit. Als ik te lang dezelfde shampoo / crèmespoeling gebruik dan wordt mijn haar op een gegeven moment slap en futloos. Als ik dan over stap op een andere shampoo dan krijgt mijn haar opeens weer energie, gek hè?
De meest gebruikte shampoo's zijn die van Elvive en Guhl, over beiden ben ik heel tevreden.
De meest gebruikte shampoo's zijn die van Elvive en Guhl, over beiden ben ik heel tevreden.