Mode & Beauty
alle pijlers
Haaruitval en Kerastase Aminexil
maandag 21 april 2008 om 13:49
Wie heeft er hier ervaring met dit product van Kerastase dat haaruitval vermindert?
Het is een kuur van 6 weken, 42 flesjes die je iedere dag op je hoofdhuid aanbrengt. Ik gebruik het nu zelf sinds 2,5 week, maar ik merk nog geen verbetering. Dat is misschien ook nog te vroeg. Maar ik ben benieuwd naar de ervaring hiermee bij anderen.
Alvast bedankt.
Het is een kuur van 6 weken, 42 flesjes die je iedere dag op je hoofdhuid aanbrengt. Ik gebruik het nu zelf sinds 2,5 week, maar ik merk nog geen verbetering. Dat is misschien ook nog te vroeg. Maar ik ben benieuwd naar de ervaring hiermee bij anderen.
Alvast bedankt.
maandag 21 april 2008 om 19:18
Ik gebruik dit middel ook,
Ik had haaruitval van extensions, vrij heftig, en vooral aan de voorkant bij mijn "inhammen" en aan de zijkanten (daar was het erg dun geworden (telt dat ook?) en gebruik het nu een week of twee, en zie al resultaat, allemaal nieuwe babyhaartjes bij mijn haargrens,
Natuurlijk kan ik niet zeggen of deze haartjes zonder ook wel of niet waren terug gekomen,
Ik ga er in elk geval lekker mee door!
Oja, vit. b slikken en biergist helpt ook
Ik had haaruitval van extensions, vrij heftig, en vooral aan de voorkant bij mijn "inhammen" en aan de zijkanten (daar was het erg dun geworden (telt dat ook?) en gebruik het nu een week of twee, en zie al resultaat, allemaal nieuwe babyhaartjes bij mijn haargrens,
Natuurlijk kan ik niet zeggen of deze haartjes zonder ook wel of niet waren terug gekomen,
Ik ga er in elk geval lekker mee door!
Oja, vit. b slikken en biergist helpt ook
maandag 21 april 2008 om 19:53
wat mij heel goed heeft geholpen is vitamime B complex 100 van de Hema in combinatie met de kuur ven Rene Furterer (Triphasic +Astera) dit is niet de gebruikelijke combi van Rene F. maar hij hielp mij het beste ; na weken kreeg ik een glanzende bos haar terug(super gezond haar). Kost een beetje maar dan heb je ook wat.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
maandag 21 april 2008 om 21:45
Nee, geen ervaring mee. Ik heb sinds kort de anti-haarbreuk van Elvive. Werkt enigszins, lees, minder haar in mijn borstel. Nadeel is dat het nog slapper aanvoelt dan normaal.
Iemand gaf aan dat stress oorzaak nr 1 is. Stress KAN een oorzaak zijn, dat is een tijdelijk iets in de meeste gevallen. In meer gevallen is het erfelijk bepaald of hormonaal.
Van dat laatste, hormonen, heb ik dus 'last'. Ik heb een teveel aan mannelijke hormonen. Had tot mijn 16e weliswaar een volle bos. Daarna begon het uit te vallen c.q. af te breken. Ben toen aan de Diane pil gegaan en later ook nog zowel medicijnen geslikt als gesmeerd. Heeft geen biet geholpen en had consequenties voor als ik zwanger zou raken. Dan zou je zeggen, ga dan aan de vrouwelijke hormonen, dat kan echter ook een averechts effect hebben.
Heb ook al eens gehoord van het drinken van paardenmelk, schijnen nog meer bouwstoffen in te zitten dan van de koe.
Een wondermiddel is er volgens mij niet, hooguit 'bestrijdingsmiddelen'.
Vervelend is het zeker wel.
Iemand gaf aan dat stress oorzaak nr 1 is. Stress KAN een oorzaak zijn, dat is een tijdelijk iets in de meeste gevallen. In meer gevallen is het erfelijk bepaald of hormonaal.
Van dat laatste, hormonen, heb ik dus 'last'. Ik heb een teveel aan mannelijke hormonen. Had tot mijn 16e weliswaar een volle bos. Daarna begon het uit te vallen c.q. af te breken. Ben toen aan de Diane pil gegaan en later ook nog zowel medicijnen geslikt als gesmeerd. Heeft geen biet geholpen en had consequenties voor als ik zwanger zou raken. Dan zou je zeggen, ga dan aan de vrouwelijke hormonen, dat kan echter ook een averechts effect hebben.
Heb ook al eens gehoord van het drinken van paardenmelk, schijnen nog meer bouwstoffen in te zitten dan van de koe.
Een wondermiddel is er volgens mij niet, hooguit 'bestrijdingsmiddelen'.
Vervelend is het zeker wel.
maandag 21 april 2008 om 21:49
maandag 21 april 2008 om 21:50
B complex is goed voor huid,haar en nagels.Dat een kuur van welk merk niet helpt kan zijn dat b.v stress heel heftig is en dan kan je "smeren' wat je wilt.Begin pas als de "hoos" voorbij is en zie het als Pokon voor je haar. Ik zie op foto's wel degelijk een groot verschil. Eerst een armzalig bosje en na een paar weken/maanden een glanzende bos.
maandag 21 april 2008 om 22:06
Lapin, daarom gaf ik al aan, stress kan een oorzaak zijn. Zou dat het zijn dan zou de oorzaak daaraan kunnen liggen en dus iets van tijdelijke aard.
Hormonaal zou het eerder kunnen zijn, dat is echter speculeren. Ik heb toen een test laten doen waarbij er 100 haren uitgetrokken werden. Als je al niet veel (meer) hebt dan zijn 100 haren echt heel veel...deed nog zeer ook trouwens haha, was 2x 50 rond hetzelfde stukje hoofdhuid.
Maar wil je het zeker weten, en maak je je zorgen, ga dan idd langs bij je huisarts.
Je gaf aan dat het niet aan bijv. vaderskant zit. Misschien aan moederskant, daar in de familie?
maandag 21 april 2008 om 22:29
Dibbes, nee ook niet aan mijn moeders kant.
Wat een vervelend onderzoek. Had je daarna ook een kaal plekje? Of zie je dat niet echt, 100 haren?
Ik maakt me nog niet echt zorgen hoor, het is niet zo dat je het goed ziet. Maar ik heb al van dat slappe haar en als het dan ook nog eens uitvalt.......
Ik ga gewoon nog even met door met die kuur van Kerastase, nog 3,5 week. Het ruikt trouwens wel heel erg lekker, lekker fris en zo voelt het ook op je hoofd.
Wat een vervelend onderzoek. Had je daarna ook een kaal plekje? Of zie je dat niet echt, 100 haren?
Ik maakt me nog niet echt zorgen hoor, het is niet zo dat je het goed ziet. Maar ik heb al van dat slappe haar en als het dan ook nog eens uitvalt.......
Ik ga gewoon nog even met door met die kuur van Kerastase, nog 3,5 week. Het ruikt trouwens wel heel erg lekker, lekker fris en zo voelt het ook op je hoofd.
woensdag 23 april 2008 om 09:07
Bij mij hielp de "ganbare kuur" voor haaruitval van Rene Furterer (RF80 in combinatie met Complex 5) ook niet maar de kuur voor erfelijke haaruitval (die ik niet heb het kwam bij mij door stress) Ik had baat bij Triphasic en Astera wat ook redelijk hielp was de kuur van Vichy in combinatie met de shampoo.Daar stopte de haaruitval mee maar met Rene F. kreeg ik ook nog eeens glanzend haar terug maar je betaalt er aanzienlijk meer voor omdat het op natuurlijke basis (aromatherapie) is.Maar voor beide kuren moet je geduld hebben om resultaat te zien en om het te gaan gebruiken wanneer je nog volop in een stress periode zit is ook niet raadzaam want de haaruitval is krachtiger dan de kuur.
woensdag 23 april 2008 om 17:51