Seks
alle pijlers
spuitend klaarkomen
dinsdag 22 april 2008 om 08:28
dinsdag 22 april 2008 om 09:42
Iedereen kan het? Spuitend klaarkomen?
Zin en onzin over spuitend klaarkomen part 2
Hier zijn al twee topics met tips. Dit topic wordt in de loop van de dag gesloten, dus graag verder op 1 van de 2 bovenstaande.
Zin en onzin over spuitend klaarkomen part 2
Hier zijn al twee topics met tips. Dit topic wordt in de loop van de dag gesloten, dus graag verder op 1 van de 2 bovenstaande.
dinsdag 22 april 2008 om 11:20
Ook al vraagt de topicopenster om tips...............ik vind dit topic toch wel een vraag op zichzelf ; wat als iets het DOEL wordt van een vrijpartij , ipv een onderdeel te zijn van ? En ; hoe nodig is het om aan alle nieuwe dingen mee te doen ?
Angel , wil je nog eens overwegen om het te laten staan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 22 april 2008 om 11:29
De halve seks pijler is doorspekt met opdrachten en dingen die moeten. Zonder al dat tel je op seks gebied niet mee.
Zoals ik al zei: hebt flut seks als je niet spuitend klaarkomt, als je niet in je reet wordt geneukt en als je er niet minstens een trio van weet te maken.
Dat lijkt me een veel groter probleem dan een topictitel aanpassen.
Zoals ik al zei: hebt flut seks als je niet spuitend klaarkomt, als je niet in je reet wordt geneukt en als je er niet minstens een trio van weet te maken.
Dat lijkt me een veel groter probleem dan een topictitel aanpassen.
dinsdag 22 april 2008 om 13:38
dinsdag 22 april 2008 om 15:23
woensdag 23 april 2008 om 17:34
Ik kan spuitend klaarkomen en via mn clit... tis maar net waar ik zin in heb...
Bij het spuitend klaarkomen moet mijn g spott gestimuleerd worden...doordat hij in me is...of door zijn vinger..of mijn eigen vingers..of wat dan ook. Ik zet dan een bepaalde druk in mn buik naar beneden...er komt dan een soort zacht plekje naar beneden. Daar moet je druk op blijven oefenen. Het voelt dan heel lekker en je krijgt het gevoel dat je moet plassen..dat plasgevoel moet je gewoon negeren..en druk blijven zetten in je buik...op een gegeven moment wordt die druk zo hoog dat je bijna niet meer...je haalt dan je vingers, zijn vingers, of zijn peepee eruit...en splashhhhhhhhhh!!! Wil je weeer...ga je gewoon weer naar binnen..en herhaal het ritueel :D
Bij het spuitend klaarkomen moet mijn g spott gestimuleerd worden...doordat hij in me is...of door zijn vinger..of mijn eigen vingers..of wat dan ook. Ik zet dan een bepaalde druk in mn buik naar beneden...er komt dan een soort zacht plekje naar beneden. Daar moet je druk op blijven oefenen. Het voelt dan heel lekker en je krijgt het gevoel dat je moet plassen..dat plasgevoel moet je gewoon negeren..en druk blijven zetten in je buik...op een gegeven moment wordt die druk zo hoog dat je bijna niet meer...je haalt dan je vingers, zijn vingers, of zijn peepee eruit...en splashhhhhhhhhh!!! Wil je weeer...ga je gewoon weer naar binnen..en herhaal het ritueel :D
vrijdag 25 april 2008 om 18:47
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Maar eergisteren, toen was mijn lief mij heerlijk aan het beffen, met zijn vingers erbij gebruikend en het was zo ontzettend lekker.... tot ik uiteindelijk heerlijk klaarkwam Daarna kwam hij in me, ik denk dat die g-plek behoorlijk gezwollen was ofzo, want toen hij in me was, dat gevoel heb ik nog nooit gevoeld zo ontzettend lekker (terwijl het altijd lekker is). Het werd toen ook allemaal behoorlijk nat, normaal ook wel maar niet zoals nu, en uiteindelijk kwam hij klaar, als het nog iets langer geduurd had was ik denk ik ook weer gekomen (maar helaas hij kon niet meer inhouden). Nu vraag ik me af of dit dan ook te maken heeft met een voorstadium van spuitend klaarkomen?
zaterdag 26 april 2008 om 10:13
Dat heb ik ook altijd...als ik tegen het spuiten aanzit...word ik ontzettend nat van binnenuit. Maar het werkelijke spuiten komt niet uit je vagina...dat komt uit je plasbuis. Daarom krijg je ook altijd het gevoel van plassen. Dat lijkt soms eng..maar je moet het echt doorzetten, want dan spuit je het met volle kracht eruit
Sommige vrouwen kunnen zeggen dat ze dit vervelend vinden...maar als je goed oefend, kun je dit ook zelf in de hand houden!!
Ga gewoon eens onder de douche zitten, een beetje onderuit gezakt...en maak met je vinger een soort 'kom hier' beweging in je vagina...je voelt dan vanzelf die g spott.. daar gewoon flink wat druk op zetten..en lekker meepersen! Dan gaat het vast lukken. Als je het gevoel eenmaal 1 keer bewust gevoeld hebt, heb je het helemaal onder controle. Ik kan nu al binnen 1 minuut spuitend komen als ik wil.
maandag 28 april 2008 om 20:18
maandag 28 april 2008 om 21:14
Dat heb ik ook... Daarom ben ik ook heel blij dat ik het onder controle heb haha..en niet elke keer spuitend kom. Gewoon via mn clit komen, is ook errug lekker!! Spuitend klaarkomen is bij mij meer iets achter de hand. Als het niet lukt om via mn clit te komen. Meestal na een feestje na de nodige snoepjes