partner met weinig fut in bed

26-04-2008 13:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zou ik beginnen? Nou als ik de forums een beetje heb door gespit blijk ik niet echt de enige te zijn. Mijn vriend heeft weinig fut als het om sex draait. (Nou ook buiten bed is hij weinig sportief)

Ik dacht dat dit gewoon een periode was omdat hij het erg druk op zijn werk had en het wel weer over zou gaan. Maar nee dit duurt al een paar jaar zo, nartuurlijk heeft hij het nog druk op z'n werk maar ik word er gek van. Ik ben .ook gewoon een gezonde vrouw met behoeftes. Ook als we het dan 1x bij hooge uitzondering doen dan is z'n conditie zo slecht dat hij na 5min buiten adem is.

En de rest van het zaakje het laat afweten. Daar word ik wel onzeker door, maar hij zegt dat hij mij wel mooi vindt en wordt dat boos als ik daar aan twijfel. Je zou zeggen waarom zoek je geen andere vent? Nou ik geef heelveel om hem, en buiten bed knuffelen we ook vaak. Alleen als het om sex gaat, stelt het weinig voor. Wat kan ik hier aan doe?

Ik ben best in voor iets nieuws ect.
Wat een nare situatie.

Waar wordt hij precies moe van? Je kunt een hele hoop leuke dingen doen waar hij niet moe van wordt of buiten adem van raakt. Hij krijgt hooguit lamme kaken of stramme vingers ;-)
Ha Ha nachtvlinder,

Daar doet hij helaas ook maar weinig moeite voor. Ik denk dat hij er gewoon vrede mee heeft, sex niet belangrijk vind. Ook alleen sex wil als ik hem oraal bevredig en dan als een blok een slaap valt. Als ik daar iets van ze zegt hij dagt ik er niet z'n punt van moet maken. Ik ben nog nooit vreemd gegaan of zo, wil hem ook niet kwetsen. Maar fantaseer wel eens over een minnaar. Zie ook ook een levelang alleen maar speeltjes niet zitten.
zitta schreef op 26 april 2008 @ 14:06:

Ook alleen sex wil als ik hem oraal bevredig en dan als een blok een slaap valt. Als ik daar iets van ze zegt hij dagt ik er niet z'n punt van moet maken.

Dit zou voor mij persoonlijk al een afknapper zijn. Behoorlijk egoïstisch dus!

Ik zou zelf duidelijk aangeven dat, ondanks dat je heel veel van hem houdt, je echt behoeftes hebt op dit gebied. En dat je niet instaat voor de gevolgen als jij een keer in de kroeg een lekkere kerel tegenkomt die jou wel even ziet zitten. Want op een gegeven moment knapt er wat bij je. Dit hou je toch niet vol?? Kom op, je bent een gezonde vrouw. Hij moet toch ook wat meer rekening houden met jou?

Heeft hij gezondheidsklachten of gebruikt hij medicijnen? Als je 2x nee hebt geantwoord, dan zal hij toch wel met jouw gevoelens wat moeten doen.
Hey Yulia,

Ben als 1x op stap een er leuke jongen tegen gekomen, was eeen kennis van een goede vriendin. We hadden bijde genoeg gedronken. Zijn na het stappen met een helegoep bij hem thuis nog wat gaan drinken. Hij probeerde mij ook mee naar boven te krijgen. Maar dat kleine stemmetje in mijn hooft zorgde er voor dat ik het toch niet heb gedaan. Ga trouwens ook de laatste tijd erg weinig op staap om dit soort situaties voor te zijn.

Op de vraag of mijn vriend medicijen gebruikt.

Ja maar die gebruikte hij al voor onze relatie.

Gezondheidsklachten, hij is veel zwaarder geworden, wat in bed ook niet mee helpt.
Vraagje aan jezelf: vind jij zo'n dikke man die te lui is om enige creativiteit voor de dag te brengen in bed aantrekkelijk? Wil jij hem op deze manier?
Eigenlijk schrijf je Zitta: als hij niet verandert gaat het fout tussen ons.

Heb je hem dat verteld?
Zamirah schreef op 26 april 2008 @ 14:44:

Vraagje aan jezelf: vind jij zo'n dikke man die te lui is om enige creativiteit voor de dag te brengen in bed aantrekkelijk? Wil jij hem op deze manier?

Nou ja, misschien was ie eerst 70 kilo en nu 80. Dat zegt nog niet zoveel op een hele man :smile:

Maar het feit dat hij wel door jou wil worden bevredigd en dat je dr dan geen punt van mag maken, uuuh..denk dat het voor mij de laatste keer was geweest end at ie nou eerst zelf een beetje toenadering mocht zoeken.

dat zijn conditie slecht is tijdens de seks heeft wel degelijk te maken met de frequentie waarmee jullie het (niet) doen. Het is onwijs goed voor zn conditie om het wél te doen.

Heb je wel eens gewoon tegen hem gezegt dat je graag meer seks wil? Dat het voor jou wél belangrijk is?
Zo ook weer een hoop reacties was net heel eventjes weg.

Zal even jullie vragen beantwoorden:

Zamhra op jouw vraag of ik zo'n dikke man die te lui is om enige creativiteit voor de dag te brengen in bed aantrekkelijk?

Hij is inderdaat een stuk minder aantrekelijk dan hij was, maarv wil een relatie van bijna 8 jaar ook niet zomaar weggooien.

Stout1975

Heb hem inderdaat wel eens verteld dat ik er erg mee zit maar dat neemt hij niet serieus.

Lady323f

Nou hij is wel een kilotje of 40 aangekomen dus niet gewoon een vetrolletje!!

Heb inderdaat weer een tijdje geleden gezegt als hij nog 1x bevredigd wil worden dat hij dat eerst bij mij mag beginnen.

Maar dat resulteerd alleen in nog minder sex. Ook al gezegd dat sex goed voor hem is maar is met zijn gedachte alleen bij zijn werk.(we hebben een eigen bedrijf van daar)

Of ik kan weer boven op hem gaan zitten en dat gaat ook zo vervelen.
hoi,nou die van mij hield ook van sex,ik ook, maar als meneer moe is,moet ik daar rekening meehouden,dat riekt naar egoisme!!!!dus meid, neem er een minnaar naast, het vereikt je eigen relatie.
monicamonique

Weet jouw man/vriend dat je een minnaar hebt?

Zo ja:

mag hij van jou ook een minnaares hebben?

Of hou je het strikt geheim ?
Holy f*****! Een kilootje of veertig. Die gast is zo ongezond, vind je het gek dat hij geen zin heeft in seks. Hij lijkt me hard op weg naar een eerste hartinfarct.
FritsvanEgters schreef op 26 april 2008 @ 16:25:

[...]

Holy f*****! Een kilootje of veertig. Die gast is zo ongezond, vind je het gek dat hij geen zin heeft in seks. Hij lijkt me hard op weg naar een eerste hartinfarct.
40kilo aangekomen? Hij heeft juist beweging nodig! :jump:
Nog dat is het nou juist hoe krijg ik hem in beweging, of moet ik toch maar een minnaar zoeken.
zitta schreef op 26 april 2008 @ 16:38:

Nog dat is het nou juist hoe krijg ik hem in beweging, of moet ik toch maar een minnaar zoeken.

Een minnaar zoeken is een beetje de weg van de minste weerstand en als je je relatie met je vriend naar de knoppen wilt helpen moet je dat vooral doen.

Richt je vooral niet te veel op het neuken. Het voorspel kan ook al supergeil zijn. Persoonlijk vind ik dat het leukste aan een vrijpartij.

Wie weet...misschien gaat dan de beer wel los.
Het zou natuurlijk ook zomaar kunnen zijn dat hij zich niet echt prettig voelt in bed i.v.m. zijn gewicht en mega onzeker is geworden.

Zou hij ervoor open staan, denk je, om met zijn gezondheid aan de gang te gaan, dus eerst eens kijken waarom hij zoveel is aangekomen en er wat aan te doen is? Ik zou in ieder geval proberen achterhalen wat het echte probleem is (dus niet dat hij te druk is).

Als hij nergens voor open staat, zou ik hem toch wel voor de keus stellen, óf hij gaat zijn best doen op seksueel gebied óf jij moet op een andere manier aan je trekken komen. Ik begrijp wel dat het mega frustrerend voor je is op deze manier. Het lijkt me volkomen normaal dat jij behoefte hebt aan seks. En als hij het je niet WIL geven, dan moet jij voor jezelf kiezen (althans zo denk ik erover) anders zijn er straks twee mensen ongelukkig.
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 26-04-2008 16:54
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Vriendlief is 40 kilo aangekomen, rijp voor zijn eerste hartinfarct waarschijnlijk, en waar gaat de discussie weer over? 'Zal ik een minnaar nemen?'

Nemen, doen!
Veertig kilo aangekomen? Tja, logisch dat iedere inspanning hem te veel is, van zo'n gewicht raak je inderdaad binnnen de kortste keren buiten adem!

Stuur hem om te beginnen eerst maar es op dieet.
wees duidelijk naar je vriend.

praat in de ik vorm

ik maak mij zorgen..........

ik wil zo niet verder.....

ik.......
[b][message=1315933,noline]zitta schreef op 26 april 2008

.

40 kg erbij dat is haast een trio ...

Een jarenlange relatie zet je niet zo maar op spel neen, maar me dunkt dat hij wel zeer egoïstisch is. Je past je immers toch aan en hij is het zo gewoon ; een ernstig gesprek is aan de orde.

En anders dumpen, dikwijls nog veel gemakkelijker dan praten.
What the fuck!!!

Je was er toch ook bij toen de eerste 10 kilo eraankwam.

Daarna was je er ook bij toen er 20 kilo aankwam.

Waarom PRAAT je er dan niet eerder over???

Maarja, ik zou als ik jou was een minnaar nemen en daar vooral per ongeluk zwanger van raken enzooo, dan zien we je met en paar maandejes wel weer terug.(smileys doen het niet verzin die er zelf maar bij)
En waarom staat dit op Seks??? als hij op dieet moet zet het lekker bij gezondheid ofzo
[b][message=1316939,noline]

Maarja, ik zou als ik jou was een minnaar nemen en daar vooral per ongeluk zwanger van raken enzooo

:-|

Wat is dit nu weer voor een advies?

Zeker omdat ze weer van de sex wil gaan genieten. Nee, 9 maanden zwanger, poepluiers etc.

Ik durf te wedden dat we haar vriend cq minnaar hier dan gaan zien omdat zij dan geen fut meer heeft :-d
hoi zitta, ben nieuw hier en herken heel veel. Mijn man wilde ook geen sex meer, kon het fysiek ook niet meer (te dik) en had er ook geen behoefte meer aan.

Jaren gehoopt dat het allemaal tijdelijk was, helaas...... Kortom, kies voor jezelf, alleen knuffelen mag wel heel gezellig zijn, maar een relatie is toch meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven