Entertainment alle pijlers

van welk lied word jij bloedlink?

15-04-2008 21:18 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de meeste liedjes word ik vrolijk, maar er zijn er altijd wel een paar waar mijn nekharen van overeind gaan staan, de zogenaamde Feel Good liedjes.

Ik noem er een paar:

- If youre happy and you know it, clap your hands O_o

En dan de ergste:

- Dont worry, be happy 8-.

Welk lied horen jullie liever niet?
Zamirah schreef op 20 april 2008 @ 12:10:

[...]

I love Jazz, en blazers..!!! My favorite...en Gloria Estefan ook, heel goeie muziek vind ik dat en dan vooral haar Spaanstalige liedjes. :)

Jaaa grappig is dat toch. Jij geniet en droomt bij wijze van spreke helemaal weg bij dat getoeter en mijn tenen staan krom in mijn schoenen hahaha.

Gloria is natuurlijk een goeie artiest maar er kwam ineens een moment dat ik haar cd's zoooo vaak gehoord had. Krijg gewoon pukkeltjes als ik haar op de radio hoor. Spaanstalig geweldig om naar te luisteren maar als ik opmerk dat het haar stem is aaaargh! Arme mens ;-)

Al haar cd's liggen hier nog vrolijk in een rekje, zal het over een poos nog eens proberen en anders gaan ze jou kant op Zamirah, we wonen vlak bij elkaar :)
Keep Bleeding van een of andere R&B zangeres.

Het lijkt wel een reclame voor Always.
Ik hoorde gisteren ook zo'n nederhop nummer van de opposites ofzo; ík hoop dat ik vandaag of morgen nog leef'

pu-lease, ze wonen in Amsterdam, niet in de Bronx.

Zooo overdreven!
Stressed is just desserts spelled backwards
Misschien gaan ze verhuizen naar de Bronx, weet jij veel :)

Mariah Carey, die vind ik ook vréselijk.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Rap, hiphop en R&B... brrrrrrr!
Kijk omhoog Sammie......

oh echt wat een tenenkrommend nummer..... |-)
liep twee weken geleden in Peking, hoorde continu die akelige Katie in mijn hoofd. *zum kotzen*
- Bohemian Rhapsody

De top 10 van de Top 2000 lijkt sowieso erg veel op de Top 10 van Nummers Die Ik Nooit Meer Wil Horen, maar deze protserige draak van Queen is echt het állerergst.

- Van Dik Hout, Acda & De Munnik, Bløf en (in mindere mate) De Dijk

Vanwege die onuitstaanbaar serieuze 'ik worstel met existentiële vragen'-lyriek in ronkend Nederlands. Echt verschrikkelijk, die quasi-rock & roll polderlyriek met harde g.

- James Cunt Blunt, Katie Melua etc.

Moederdagpop van de meest kontklemmende soort. Geschikt voor de Ivo Niehe TV-show; ver bij mij vandaan houden a.u.b.

- Alanis Morissette en vergelijkbare menstruatiepop muziek vol pleaserig, op 'herkenbaarheid' zinspelend psycho-analytisch gezwatel.

- symfonische rock (zie ook: Bohemian Rhapsody)

Pop is géén klassiek. Wees daar nou in jezusnaam blij mee, en ga er als rockband niet tegenaan lopen schurken.

- Kane (en ook alle Amerikaanse bands die door Kane na worden gedaan, zoals Live en Nickelback)

Gewoon lelijk. Dat tandenknarsende zingen, dat gegrom en geronk, die grote gebaren, die stadionpretentie... Brrrr. Vreselijk.
Kane (en ook alle Amerikaanse bands die door Kane na worden gedaan, zoals Live en Nickelback)

Gewoon lelijk. Dat tandenknarsende zingen, dat gegrom en geronk, die grote gebaren, die stadionpretentie... Brrrr. Vreselijk.

Ben ik het helemaal mee eens. Dinand Woesthof zingt alsof ie een drol van een meter doorsnee eruit moet persen.
xxxRosalitaxxx schreef op 24 april 2008 @ 12:51:

Ben ik het helemaal mee eens. Dinand Woesthof zingt alsof ie een drol van een meter doorsnee eruit moet persen.
Ja! zo vind ik het ook klinken. En dat hoor ik van meer mensen.

Ik wist niet dat "zeikstemmetje" eigenlijk Katie nogwat heet. Haar gejank vind ik ook vreselijk.

Mijn moeder luistert radio 5. En daar komt nogal wat voorbij:

Simeroni - Anneke Gronloh (met stip genoteerd)

maar ook de rest van Anneke Gronloh

De glimlach van een kind - Willy&Willeke

En voor de rest:

Goodbye my lover - James Blunt (ook met stip hoog in de notering)

maar ook de rest van James Blunt.

r&b en hiphop, eigenlijk alles wat hieronder valt.
Leaf.. schijtmuziek. Ik vind haar stem vreselijk irritant en dan zingt ze ook nog in steenkolenengels. Brrr, neem dan eerst les voordat je Engels gaat zingen.

'Why's my life sooo booooring..' Dat is natuurlijk hartstikke vervelend voor dr, maar val mij daar alsjeblieft niet mee lastig.
"Blauw" van The Scene... X-@
Er is ook een apart topic over dit lied, maar eerlijk gezegd ga ik ook over mijn nek van Marco Borsato's "Wit Licht". Gatverrrrrr :~)

Heb helemaal geen hekel aan Marco, maar dit is zó slecht! Wat een geblèr! Vooral als je de plaat meedere keren per dag langs hoort komen, heeft hij een hoge irritatie-factor. :mad:
Luneth schreef op 26 april 2008 @ 19:20:

Leaf.. schijtmuziek. Ik vind haar stem vreselijk irritant en dan zingt ze ook nog in steenkolenengels. Brrr, neem dan eerst les voordat je Engels gaat zingen.

'Why's my life sooo booooring..' Dat is natuurlijk hartstikke vervelend voor dr, maar val mij daar alsjeblieft niet mee lastig.
Ik zing daar altijd: "Why's my wife so hoooooorny?" :rofl:
I will always love you van Whitney Houston. Haat het!
Ja Mariah Carey! Die heeft het grootste aantal nr. 1 hits allertijden. WAAR-OM???

En dan deze, die heb ik al tijden in de auto en ik vergeet steeds een nieuwe cd mee te nemen van huis; Night Nurse van Simply Red. Ben al bijna zo ver dat ik die cd door het open raam de berm in keil. Wat een drama.
Rosanne van Nick en Simon....

Bleh!!!!! en het blijft ook nog in je hoofd hangen. Van het weekens had mijn (ietwat volkse maar normaal een prima buurvrouw) het opstaan met de keukendeur open.... Ik werd helemaal naar!!!
Zamirah schreef op 15 april 2008 @ 22:12:

Alles van James Blunt mag door de plee.
Helemaal mee eensch.....wat een ZEIKstem heeft ie kerel.... 8-P
Joeysmiles schreef op 26 april 2008 @ 21:29:

[...]

Ik zing daar altijd: "Why's my wife so hoooooorny?" :rofl:

Oh, ik zing altijd: "Why's this song so booooring?"

Vreselijk inderdaad en ook vooral dat afgrijselijke niet-bepaald-accentloze Engels van haar.

Ook vreselijk:

Kane, Mariah (ziet er ook niet uit trouwens), Celine en nog veel meer om op te noemen. Gelukkig is er ook nog mooie muziek op de wereld!
Even wat Vlaamse frustraties.

Belle Perez: hoempapa latina uit Vlaamse klei. D'r zit er hier eentje met die nick. Hoop dat het niet the one and only is of "slechts" een die-hard fan. Nepper dan nep. :'-(

En kennen jullie Sandrine? Hopelijk niet! Exotische look en flets gekweel maar ze is zo lief meneer. Oke, kan best als ze haar mond maar houdt. Zoniet: verbannen naar Oostenrijk, daar weten ze er wel raad mee. :-P
Ooh Belle Perez is echt erg idd! Sandrine ken ik niet, maar volgens mij moet ik dat maar zo houden.

Ik vind alles van Colby Caillat ook afgrijselijk trouwens. Hoe mierzoet kun je liedjes maken. Romantisch gezemel.
Oh ja, Belle Perez. Verschikkelijk. Zo irritant!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Belle Perez, Mariah C, Celine Dion..allemaal doortrekken!
|-( gruwel de gruwel.. word persoonlijk helemaal niet goed van Lady in red van Chris de Burgh... en ook Red red whihihihine van UB40 kan ik niet zo goed hebben... zou het met de kleur te maken hebben?? 8-P Oh ja, eerder genoemd en ook onuitstaanbaar: Banger hart van Rob de Nijs! En dat heeft dan ooit geloof ik op nummer 1 gestaan?! Dat zou toch verboden moeten worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven