Actueel
alle pijlers
SGP wil verbod popmuziek
donderdag 24 april 2008 om 14:27
SGP wil verbod popmuziek
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
maandag 28 april 2008 om 17:16
Precies, en daar word ik niet erg vrolijk van. Bovendien wil ik helemaal niet dat mijn dochters, die alleen een leuk liedje willen horen, worden geconfronteerd met "Bitch", "Ho", (half)naakte vrouwen die elk deel van hun lijf drillen en lelijke rappers met teveel bling bling die op hun kont slaan terwijl ze rappen dat ze de meest geweldige pooiers op aarde zijn. Doe me een lol....
maandag 28 april 2008 om 17:18
maandag 28 april 2008 om 17:25
Het gaat de SGP (het statenlid althans) helemaal niet om die clips. En eigenlijk is dat ook een hele andere discussie (volgens mij zijn de meeste mensen, mn ouders, het er wel over eens dat dat in ieder geval geen goed voorbeeld is voor jongeren)
Het gaat de SGP om álle popmuziek. En in die zin vind ik de SGP eng. Heel erg eng.
Het zijn extreme standpunten van een extreme partij. Zeer kwalijk.
Het gaat de SGP om álle popmuziek. En in die zin vind ik de SGP eng. Heel erg eng.
Het zijn extreme standpunten van een extreme partij. Zeer kwalijk.