Mode & Beauty alle pijlers

Oeps, alweer rokjesdag!! (Welke anticellulitiscreme helpt?)

29-04-2008 10:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Eindelijk de zomer is begonnen!!!! Nou ja beetje overdreven, het voorjaar is begonnen!! Zo voelt het tenmiste, gisteren even niet maar vandaag schijnt alweer het zonnetje! En zoals Martin Bril dan altijd verheugd verkondigt: Het is weer rokjesdag geweest! En ja, dan kan je weer lekker met je blote benen in je leuke rokjes/jurkjes rondlopen! Maar goed, even ter zake: Ik kom er altijd weer een beetje laat achter dat ik eigenlijk al lang had moeten gaan smeren met het een of ander om mijn cellulitis aan te pakken. De vraag is: Welk product werkt?? En natuurlijk weet ik dat veel water drinken, weinig alcohol, niet roken en veel bewegen ook werkt en dat cremes relatief weinig doen, maar desalniettemin, is er dan niets wat een heel klein beetje kan meehelpen?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!! Mocht er al een topic over zijn hoor ik dat graag, ik kon hem niet vinden.

Bedankt!!!
Ik denk als je dan toch wilt smeren dat die v Nivea met carnitine nog het leukst werkt, ism met die supplementen

Carnitine is het enige supplement waar van enige werking is vastgesteld wat betreft de vetverbranding.

Lekker masseren tijdens het douchen er nog bij met een rubber massage knobbel ding voor de goed doorbloeding, doet een beetje een bijdrage.

Maar een heuvellandschap krijg je er niet mee weg .
Met cellulitis heb ik geen ervaring, maar ik heb wel een tip ivm rokjesdag: zo'n zelfbruinende bodylotion van Nivea of Dove!!! Je benen elke keer na het douchen goed insmeren en na enkele dagen heb je dan al een beetje een tintje. Je benen zien er bruin gewoon een stuk beter uit, met of zonder cellulitis ;-)
ja dat vind ik ook altijd
Ik heb gisteren toevallig net die nivea combi gekocht. Pillen en gel.... Kan nog niet komen met resultaten helaas...
Vichy werkt erg goed, maar je moet het wel in een van de laagste graden hebben.
Of anders gewoon starten met wat langere rokjes? Ik werk in de zorgsector en wij mogen geen rokken boven de knie dragen. In de nog-niet-zo-bruine-benen periode vind ik dat niet zo erg, haha. Ze staan meestal ook wel erg leuk en stoer, de wat langere rokken.

Cellulitis zit toch aan je billen (dacht ik?), dan moet je rokje wel al heel kort zijn om dat te kunnen zien ;-)
En blijven smeren.
etos eigen merk, ik had niet veel cellulite, maar nu is het helemaal weg
Ik zou willen dat mannen zich een beetje druk zouden maken over hun benen op korte broeken dag.

Van het weekend zag zo'n exemplaar met blauw dooraderde melkflessen vol pikzwarte haren. Gatver.
hahah, waren ze ook nog heel dun ???
Yep, met knokige knieën.
VivaMarlies schreef op 29 april 2008 @ 12:27:

Of anders gewoon starten met wat langere rokjes? Ik werk in de zorgsector en wij mogen geen rokken boven de knie dragen. In de nog-niet-zo-bruine-benen periode vind ik dat niet zo erg, haha. Ze staan meestal ook wel erg leuk en stoer, de wat langere rokken.

Cellulitis zit toch aan je billen (dacht ik?), dan moet je rokje wel al heel kort zijn om dat te kunnen zien ;-)
Nou, mijn putjes zitten op mijn billen, maar ook wel op mijn achterbovenbenen... Dus als je zit of bukt, zie je dat met de meeste rokjes wel. Ik draag echt geen mini meer, en weeg ook niet veel te veel, maar het zit er helaas wel. Ik vertel mezelf meestal maar, dat ik me er drukker over maak dan een ander, en dat de meeste vrouwen er toch wel last van hebben...
brrrrrr
Op advies van Courtney ben ik nu een week of 3 de anti-Cellulitecreme van de Etos aan het smeren en deze helpt echt!! En dan ben ik niet eens consequent geweest en heb ook wel eens een dagje overgeslagen. En dat voor nog geen ¤ 8,-, als ik me niet vergis :-$ .
Weet je wat het is met deze smeerdingen...als het al zou helpen, dan helpt het maar even. Stop je ermee...hoppekee, valt de huid weer naar beneden.

Of heeft iemand een andere ervaring/mening?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven