Entertainment
alle pijlers
Hollands next top model begint weer
zaterdag 29 maart 2008 om 09:00
En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers Gelukkig Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so
maandag 28 april 2008 om 23:42
Wederom kromme tenen maar wel gekeken natuurlijk..
Jammer van Victoria maar echt heel goed vond ik haar ook niet. Ik vind eigenlijk niemand super goed, als topmodel dan.
Daphne vind ik met de week vreselijker worden..Vooral die scenes waarin ze dingen uitlegt alleen tegen de camera. Kan het nog nepper en ja ja, we weten nu wel dat ze het zelf allemaal ook heeft gedaan.
Ik had haar toch iets anders ingeschat maar ik vind het een vreselijke muts.
Ik vind Annika wel mooi maar niet echt een topmodel maar ze wordt idd steeds beter. Jennifer vind ik zo lomp met dat accent van haar, dat kwam er vooral in die commercial erg belabberd uit. Bij Ananda ook trouwens..
Ik vind Annika en Yvette het leukst. Maj Britt vind ik een heilige boon. Ze is wel mooi op een frisse manier maar geen fotomodel.
Jammer van Victoria maar echt heel goed vond ik haar ook niet. Ik vind eigenlijk niemand super goed, als topmodel dan.
Daphne vind ik met de week vreselijker worden..Vooral die scenes waarin ze dingen uitlegt alleen tegen de camera. Kan het nog nepper en ja ja, we weten nu wel dat ze het zelf allemaal ook heeft gedaan.
Ik had haar toch iets anders ingeschat maar ik vind het een vreselijke muts.
Ik vind Annika wel mooi maar niet echt een topmodel maar ze wordt idd steeds beter. Jennifer vind ik zo lomp met dat accent van haar, dat kwam er vooral in die commercial erg belabberd uit. Bij Ananda ook trouwens..
Ik vind Annika en Yvette het leukst. Maj Britt vind ik een heilige boon. Ze is wel mooi op een frisse manier maar geen fotomodel.
dinsdag 29 april 2008 om 06:24
Victoria kan heel goed lopen, maar daar houdt het wel op. Ze is geen foto model. Dus goed dat ze eruit is.
Ananda vind ik maar een raar mens, maar ze maakt wel af en toe leuke foto's
Jennifer vind ik juist wel lekker fris, lekker normaal. Prachtige foto deze week. Wel jammer van haar uitspraak/accent, maar verder leuke meid.
Ananda vind ik maar een raar mens, maar ze maakt wel af en toe leuke foto's
Jennifer vind ik juist wel lekker fris, lekker normaal. Prachtige foto deze week. Wel jammer van haar uitspraak/accent, maar verder leuke meid.
dinsdag 29 april 2008 om 08:38
Zijn er meer mensen die deze groep niet de allerbeste vinden van de afgelopen seizoenen, om het maar mild uit te drukken? Ik vind er echt niet één leuk. En de make overs vind ik in sommige gevallen echt bedroevend.
Dat meiske wat er gisteren uit ging, dat kapsel, dat kán toch echt niet? Of dat een beetje butch meisje, wat ze nu ook nog zo'n knalrood, mannelijk kapsel hebben gegeven, onbegrijpelijk. De enige die ik wel aardig vind om naar te kijken is dat roodharige meisje maar die lijkt (qua type) weer zoveel op Cecile dat het me onlogisch lijkt dat ze wint.
Het is niet zo heel goed gelukt met de modellen in spé vind ik, dit seizoen.
Dat meiske wat er gisteren uit ging, dat kapsel, dat kán toch echt niet? Of dat een beetje butch meisje, wat ze nu ook nog zo'n knalrood, mannelijk kapsel hebben gegeven, onbegrijpelijk. De enige die ik wel aardig vind om naar te kijken is dat roodharige meisje maar die lijkt (qua type) weer zoveel op Cecile dat het me onlogisch lijkt dat ze wint.
Het is niet zo heel goed gelukt met de modellen in spé vind ik, dit seizoen.
dinsdag 29 april 2008 om 08:57
Laat ze er volgende week maar een hele bups meiden tegelijk uitpleuren. Ananda, onsymphatieke en nukkig mokkel, bah. Alleen al hoe ongeinteresseerd ze praat en kijkt stoort me enorm. En dan zo ordinair gaan staan bekken met een paar wijntjes achter de kiezen, sjeess gedraag je! Weet niet meer wie het schreef, maar logisch dat je ze verwart met dames in de dop Had ook niet van *méééééh* Patricia verwacht dat ze zo op tv wilde komen....
Majbritt mag wat mij betreft ook linea recta naar huis. Zooo'n standaard koppie, echt niets bijzonders aan. En haar gedrag vind ik ook achterbaks.
Annika maakt vorderingen maar vind ik zeeeker geen HNTM.
Jeniffer vind ik IRL niet bijzonder, beetje simpel, maar haar foto's vind ik verbazingwekkend mooi, net als die van Patricia. De foto van Yvette vond ik dramatisch lelijk.... En IRL zou ik haar ook alles behalve een model willen noemen..
Majbritt mag wat mij betreft ook linea recta naar huis. Zooo'n standaard koppie, echt niets bijzonders aan. En haar gedrag vind ik ook achterbaks.
Annika maakt vorderingen maar vind ik zeeeker geen HNTM.
Jeniffer vind ik IRL niet bijzonder, beetje simpel, maar haar foto's vind ik verbazingwekkend mooi, net als die van Patricia. De foto van Yvette vond ik dramatisch lelijk.... En IRL zou ik haar ook alles behalve een model willen noemen..
dinsdag 29 april 2008 om 12:36
Ik vind Annika zo helemaal niks, zo supergewoontjes. Ze heeft zelfs niks speciaals (aparte mond, andere uitstraling) dat een model anders dan de anderen kan maken...zo helemaal niks.
En dat chagrijnige kind Anada, zoals ze dat hairspray filmpje afrafelede, zo ongeinteresseerd. Ik vond Yvette ook zo ongeinteresserd vorige week, maar die probeerde er nu ten minste wat aan te doen, door met een big smile voor de jury te staan.
Dat gehang en die dode blik van Ananda...brrr
En dat chagrijnige kind Anada, zoals ze dat hairspray filmpje afrafelede, zo ongeinteresseerd. Ik vond Yvette ook zo ongeinteresserd vorige week, maar die probeerde er nu ten minste wat aan te doen, door met een big smile voor de jury te staan.
Dat gehang en die dode blik van Ananda...brrr
dinsdag 29 april 2008 om 12:42
dinsdag 29 april 2008 om 14:33
Helemaal mee eens Eleonora. Het lijkt wel of het elk seizoen slechter wordt. Alsof het steeds meer over the top moet, nog meer ruzies, nog meer sensatie, nog meer bloot. Alles voor de kijkcijfers. Ik vind de modellen middelmatig, heb niet echt het gevoel dat er topmodellen tussen zitten. In de tijd van Yvke was het programma ook minder ordinair en had ik het idee dat het echt om de modellen ging en niet zozeer om de sponsers.
dinsdag 29 april 2008 om 14:42
Heb ik gisteravond zonder dat ik het doorhad even m'n ogen dichtgehad of kregen we echt niks te zien van de uiteindelijke commercials? Lekker suf...
Ik ga niet meer kijken trouwens. Ik trek 't geloof ik niet, telkens dat hysterische gedoe en dat geschreeuw en gegil van die wijven. Ik ga wel weer eens kijken als ze een mannelijk topmodel gaan zoeken.
Ik ga niet meer kijken trouwens. Ik trek 't geloof ik niet, telkens dat hysterische gedoe en dat geschreeuw en gegil van die wijven. Ik ga wel weer eens kijken als ze een mannelijk topmodel gaan zoeken.
dinsdag 29 april 2008 om 15:07
Het is wel echt vreselijk zeg.......en toch blijven kijken. Maar waarom weet ik niet zo goed meer.......
Van die meiden vind ik er geen 1 echt bijzonder.
Ja Jennifer staat heel mooi op foto's, maar ik vind haar zo plat en ordinair. Niet echt een topmodel dus
Annika vind ik echt een grijze muis. Dat slome gezicht, dat slappe haar.....er zit echt helemaal niks bij als je het mij vraagt.
En de jury vind ik gewoon ERG....ik heb soms echt plaatsvervangende schaamte. Is dit nou Nederland?? Lekker afzeiken om het afzeiken?? Zogenaamd kritisch zijn maar eigenlijk geen zinnige opmerking kunnen maken? k word er echt moe van.....
En dat hysterische gegil van die meiden begint ook echt de spuigaten uit te lopen......
Wanneer begint ANTM weer???
Van die meiden vind ik er geen 1 echt bijzonder.
Ja Jennifer staat heel mooi op foto's, maar ik vind haar zo plat en ordinair. Niet echt een topmodel dus
Annika vind ik echt een grijze muis. Dat slome gezicht, dat slappe haar.....er zit echt helemaal niks bij als je het mij vraagt.
En de jury vind ik gewoon ERG....ik heb soms echt plaatsvervangende schaamte. Is dit nou Nederland?? Lekker afzeiken om het afzeiken?? Zogenaamd kritisch zijn maar eigenlijk geen zinnige opmerking kunnen maken? k word er echt moe van.....
En dat hysterische gegil van die meiden begint ook echt de spuigaten uit te lopen......
Wanneer begint ANTM weer???
dinsdag 29 april 2008 om 16:14
dinsdag 29 april 2008 om 20:40