spuitend klaarkomen

22-04-2008 04:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo
Joeysmiles schreef op 28 april 2008 @ 21:24:

En dat terwijl vrouwen jaloers op je zullen zijn omdat jij wel spuitend kunt klaarkomen.

Moet je een bepaalde vrijheid voelen cq. barriere overwinnen om spuitend klaar te komen dan?
Ik zou zeggen van wel.
Joeysmiles schreef op 28 april 2008 @ 21:24:

En dat terwijl vrouwen jaloers op je zullen zijn omdat jij wel spuitend kunt klaarkomen.

Moet je een bepaalde vrijheid voelen cq. barriere overwinnen om spuitend klaar te komen dan?
Je moet het plasgevoel keihard doorzetten!!!!
GELUKT !!!!!
Bij Cindy_Edwin denk ik dan:

Als Edwin dit schrijft: fijn voor je jongen...

Als Cindy schrijft: PROFICIAT!!!!
HAHA, Cindy dus
Surrender, ik heb gedaan wat jij zei, was heerlijk, maar op het moment van plasdrang en gevoel van klaarkomen ben ik gaan persen en helaas toen ging het gevoel van klaarkomen geheel weg. Daarna weer geprobeerd en juist weer op het moment van persen verdween het gevoel van klaarkomen weer, toen heb ik het maar op de gewone manier afgemaakt. Waarschijnlijk doe ik dus toch iets niet goed.
blijven proberen
soleil11 schreef op 29 april 2008 @ 18:21:

Surrender, ik heb gedaan wat jij zei, was heerlijk, maar op het moment van plasdrang en gevoel van klaarkomen ben ik gaan persen en helaas toen ging het gevoel van klaarkomen geheel weg. Daarna weer geprobeerd en juist weer op het moment van persen verdween het gevoel van klaarkomen weer, toen heb ik het maar op de gewone manier afgemaakt. Waarschijnlijk doe ik dus toch iets niet goed.

Heb je msn? Zullen we dan even cammen zodat ik je aanwijzingen kan geven?

Spuitend klaarkomen is iets dat iedere vrouw moet kunnen. Als het niet lukt mis je iets heel belangrijks in je leven. Kom, zet de cam aan, ik ben te vinden op willemwiljougraaghelpenmetspuiten@msn.nl

ruk ruk ruk ruk
Nou ja zeg......zo hoog is de nood ook weer niet hoor!

Zoals het nu gaat ben ik ook zeer tevreden :-)
Hey Soleil,gaat vanzellf een keer gebeuren,komt goed.
Bij mezelf "kan" ik het niet, bij een man die de "vingertechniek" goed onder de knie heeft wel en ik schrik dan wel even van de hoeveelheid vocht.

Het is speciaal, het is geil én toch is het voor mij niet de lekkerste manier van klaarkomen, zoals ik al eens bij de spreuken zei : vingeren is zilver, beffen is goud....

En het klaarkomen is navenant.
wat is er nou zo belangrijk aan spuitend klaarkomen? is dit weer een stap verder, geiler, meer etc?
Ja, dat is het .....een stapje verder, het je helemaal over kunnen geven,niet iets wat elke keer 'moet', maar wel iets wat je toch wel als iets bijzonders ervaart. Maar om nou als TO een lief te hebben die meent het te moeten 'afdwingen', bah..... ik zou hem.......... duidelijk maken dat 3 keer klaar komen als man heel normaal is, dat ik dat toch heel graag zou willen......... kijken hoelang hij dan nog 'zeurt'?
willem1959 schreef op 29 april 2008 @ 19:50:

[...]

Heb je msn? Zullen we dan even cammen zodat ik je aanwijzingen kan geven?

Spuitend klaarkomen is iets dat iedere vrouw moet kunnen. Als het niet lukt mis je iets heel belangrijks in je leven. Kom, zet de cam aan, ik ben te vinden op willemwiljougraaghelpenmetspuiten@msn.nl

ruk ruk ruk ruk
Ha, ha, je bent grappig Willem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven