Seks
alle pijlers
spuitend klaarkomen
dinsdag 29 april 2008 om 18:21
Surrender, ik heb gedaan wat jij zei, was heerlijk, maar op het moment van plasdrang en gevoel van klaarkomen ben ik gaan persen en helaas toen ging het gevoel van klaarkomen geheel weg. Daarna weer geprobeerd en juist weer op het moment van persen verdween het gevoel van klaarkomen weer, toen heb ik het maar op de gewone manier afgemaakt. Waarschijnlijk doe ik dus toch iets niet goed.
dinsdag 29 april 2008 om 19:50
Heb je msn? Zullen we dan even cammen zodat ik je aanwijzingen kan geven?
Spuitend klaarkomen is iets dat iedere vrouw moet kunnen. Als het niet lukt mis je iets heel belangrijks in je leven. Kom, zet de cam aan, ik ben te vinden op willemwiljougraaghelpenmetspuiten@msn.nl
ruk ruk ruk ruk
woensdag 30 april 2008 om 14:55
Bij mezelf "kan" ik het niet, bij een man die de "vingertechniek" goed onder de knie heeft wel en ik schrik dan wel even van de hoeveelheid vocht.
Het is speciaal, het is geil én toch is het voor mij niet de lekkerste manier van klaarkomen, zoals ik al eens bij de spreuken zei : vingeren is zilver, beffen is goud....
En het klaarkomen is navenant.
Het is speciaal, het is geil én toch is het voor mij niet de lekkerste manier van klaarkomen, zoals ik al eens bij de spreuken zei : vingeren is zilver, beffen is goud....
En het klaarkomen is navenant.
woensdag 30 april 2008 om 17:54
Ja, dat is het .....een stapje verder, het je helemaal over kunnen geven,niet iets wat elke keer 'moet', maar wel iets wat je toch wel als iets bijzonders ervaart. Maar om nou als TO een lief te hebben die meent het te moeten 'afdwingen', bah..... ik zou hem.......... duidelijk maken dat 3 keer klaar komen als man heel normaal is, dat ik dat toch heel graag zou willen......... kijken hoelang hij dan nog 'zeurt'?