SGP wil verbod popmuziek

24-04-2008 14:27 442 berichten
SGP wil verbod popmuziek

ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.

Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.

Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
Alle reacties Link kopieren
Zodat je die ene dag tot bezinning komt, aan anderen denkt etc. Sommigen doen dit doordeweeks tussendoor, anderen op zondag.
O, mijn visie weergeven is dus happen. Interessant. Ik zie het niet zo. Wat is volgens jou nog meer happen?
O nee, en ik wijs ook helemaal niet naar jou, jij vat dat zo op en voelt je aangesproken maar ik bedoel ook een heleboel andere posters hier niet alleen jij.
Ik denk alleen maar aan anderen, sterker nog: ik leef voor anderen. De Godganselijke week.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:42:

O, mijn visie weergeven is dus happen. Interessant. Ik zie het niet zo. Wat is volgens jou nog meer happen?

Precies dat wat je nu (alweer) aan het doen bent......

(maar dat schijn je zelf niet door te hebben.....)
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:44:

O nee, en ik wijs ook helemaal niet naar jou, jij vat dat zo op en voelt je aangesproken maar ik bedoel ook een heleboel andere posters hier niet alleen jij.
Je eerste zin is werkelijk lachwekkend. Je doet echt NIETS anders dan de hele tijd wijzen...........(lees je eigen stukjes maar terug, jij dit... jij dat......)
Zamirah schreef op 02 mei 2008 @ 12:45:

Ik denk alleen maar aan anderen, sterker nog: ik leef voor anderen. De Godganselijke week.
Precies zoals ik zei. de een de hele week door, de ander de hele week en ook op zondag. Ieder zo z'n ding.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 09:42:

[...]

Maar dat komt niet alleen door mij zo te lezen.
Er zijn altijd weer mensen die het fijn vinden om met een vinger naar een ander te wijzen. :applause:
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:40:

[...]

Zodat je die ene dag tot bezinning komt, aan anderen denkt etc. Sommigen doen dit doordeweeks tussendoor, anderen op zondag.
Aan anderen denken hoor je altíjd te doen, niet alleen op die ene dag of soms ff tussendoor.........
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 12:46:

[...]

Precies dat wat je nu (alweer) aan het doen bent......

(maar dat schijn je zelf niet door te hebben.....)
OK, ieder van ons ziet dit anders. Laten we hier nou niet verder over discussiëren en ons richten op het topic onderwerp.
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 12:47:

[...]

Je eerste zin is werkelijk lachwekkend. Je doet echt NIETS anders dan de hele tijd wijzen...........(lees je eigen stukjes maar terug, jij dit... jij dat......)
Dan is het niet mijn bedoeling om naar anderen te wijzen. Jij vat het dan zo op maar ik bedoel het dan anders. Maar goed, ik zit nu werkelijk hiermee mijn tijd te verdoen. Dit is water naar de zee dragen, of jij begrijpt mij echt niet of je wilt mij niet begrijpen.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:44:

Ik lees um nog es, en jemig Joliet: wat spreek jij jezelf fantastisch tegen!
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 12:51:

[...]

Ik lees um nog es, en jemig Joliet: wat spreek jij jezelf fantastisch tegen!
Ik word ontzettend moe van jou. Ok, ik schijn te wijzen te wijzen al is dat niet mijn bedoeling, sommige mensen zijn niet bereid de inhoud van de tekst te lezen alleen de manier waarop het geschreven is. zo beter zonder te wijzen?
Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:54:

[...]

Ik word ontzettend moe van jou. Ok, ik schijn te wijzen te wijzen al is dat niet mijn bedoeling, sommige mensen zijn niet bereid de inhoud van de tekst te lezen alleen de manier waarop het geschreven is. zo beter zonder te wijzen?

Als je moe van me wordt, moet je es proberen me te negeren.

En over welke inhoud heb je het nu? Ik heb je nog niet op een inhoudelijke reactie kunnen betrappen. (hooguit wat kreten)
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 12:49:

[...]

OK, ieder van ons ziet dit anders. Laten we hier nou niet verder over discussiëren en ons richten op het topic onderwerp.
Godskolere, sodeflikkerstraal nou toch een eind op Jolietje! het LAATSTE wat jij hier komt doen is discussiëren! Het enige wat jij komt doen is je rijtjes afwerken, en daar zit werkelijk NIEMAND op te wachten!
AMEN.
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 12:56:

[...]

Godskolere, sodeflikkerstraal nou toch een eind op Jolietje! het LAATSTE wat jij hier komt doen is discussiëren! Het enige wat jij komt doen is je rijtjes afwerken, en daar zit werkelijk NIEMAND op te wachten!
daar zit NIEMAND op te wachten???? Ik heb een serieuze reactie geplaatst in het begin van dit topic en ik heb niets anders dan onzinnige persoonlijke reacties hierop gekregen. Dus iedereen vraagt hier gewoon om. Laat dit een les zijn: respecteer andermans mening. Als er geen onzinnige reacties waren geplaatst dan was de ontopic discussie gewoon normaal verlopen. Ik ben in ieder geval niet begonnen met onzinnige reacties plaatsen. Dus kijk niet alleen mij boos aan! Want IK zit niet op JULLIE onzinnige reacties te wachten omdat ik toevallig een christen ben, daar draait het om hè? Daar ben ik helemaal klaar mee!
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 12:49:

[...]

Aan anderen denken hoor je altíjd te doen, niet alleen op die ene dag of soms ff tussendoor.........
Ja, want hier krijg ik dan weer geen reactie op.... jammer......
En Misschicken (ja, nou schrijf ik jouw naam goed!) als jij nog meer lelijke taal wil uitkramen, doe dit dan tegen jezelf. Ik ben niet van zulke lelijke taal gediend!
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 12:56:

[...]

Als je moe van me wordt, moet je es proberen me te negeren.

En over welke inhoud heb je het nu? Ik heb je nog niet op een inhoudelijke reactie kunnen betrappen. (hooguit wat kreten)
wat je misschien eens moet proberen om niet overal een reactie op te geven. Dat kan ook behoorlijk irritant zijn.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:01:

[...]

daar zit NIEMAND op te wachten???? Ik heb een serieuze reactie geplaatst in het begin van dit topic en ik heb niets anders dan onzinnige persoonlijke reacties hierop gekregen. Dus iedereen vraagt hier gewoon om. Laat dit een les zijn: respecteer andermans mening. Als er geen onzinnige reacties waren geplaatst dan was de ontopic discussie gewoon normaal verlopen. Ik ben in ieder geval niet begonnen met onzinnige reacties plaatsen. Dus kijk niet alleen mij boos aan! Want IK zit niet op JULLIE onzinnige reacties te wachten omdat ik toevallig een christen ben, daar draait het om hè? Daar ben ik helemaal klaar mee!

Meid, kijk nou voor de verandering eens naar jezelf (ja, tis moeilijk, ik weet ut): als jij je niet zo als een debiel had gedragen op het topic over de koopzondagen, had je deze "onzinnige" reacties nooit gekregen.

Iets met eigen schuld.........

HAAL DIE BALK NOU EENS VOOR JE HOOFD WEG!!!!!!!
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:01:

[...]

Ja, want hier krijg ik dan weer geen reactie op.... jammer......
Nou, als je dat dan toch wilt horen: ook ik denk doordeweeks aan anderen en niet alleen op zondag is ook wel logisch hè?
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:01:

[...]

Tracht jij mij nou een les te lezen? :rofl:

Gaat heen , en vermenigvuldig je niet! En lelijke taal kraam ik gewoonlijk alleen uit naar geloofsextremisten, die werken namelijk enorm op mijn vloekspier. Of jij daar van gediend bent zal me werkelijk een rotzorg zijn.
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:04:

[...]

wat je misschien eens moet proberen om niet overal een reactie op te geven. Dat kan ook behoorlijk irritant zijn.

Jezus, ben je nou echt zo dom???????

De enige die dat de hele tijd doet, ben jij!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven