SGP wil verbod popmuziek

24-04-2008 14:27 442 berichten
SGP wil verbod popmuziek

ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.

Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.

Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
Alle reacties Link kopieren
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:05:

[...]

Nou, als je dat dan toch wilt horen: ook ik denk doordeweeks aan anderen en niet alleen op zondag is ook wel logisch hè?
Niet zo logisch, gezien wat je hiervoor zei, over die ene zondag van Kortjakje
Liv, ga je mee lekker buiten in het zonnetje zitten? X-D
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:05:

[...]

Meid, kijk nou voor de verandering eens naar jezelf (ja, tis moeilijk, ik weet ut): als jij je niet zo als een debiel had gedragen op het topic over de koopzondagen, had je deze "onzinnige" reacties nooit gekregen.

Iets met eigen schuld.........

HAAL DIE BALK NOU EENS VOOR JE HOOFD WEG!!!!!!!
Als er iemand een balk voor haar hoofd weg moet halen ben jij dat en een aantal anderen hier, en waarom? Omdat jullie geen respect willen tonen voor andermans geloof maar alleen concrete onderbouwingen willen horen.
Maar goed ik blijf rustig, jij kunt je druk maken en gaan lopen schreeuwen, veel plezier nog verder!
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 13:07:

Liv, ga je mee lekker buiten in het zonnetje zitten? X-D
He ja, goed plan, Mis! X-D
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:07:

[...]

Als er iemand een balk voor haar hoofd weg moet halen ben jij dat en een aantal anderen hier, en waarom? Omdat jullie geen respect willen tonen voor andermans geloof maar alleen concrete onderbouwingen willen horen.

Ja, daar ben jij helaas niet zo goed in, concrete onderbouwingen......

En nee, ik heb weinig respect voor mensen zoals jij (en dat heeft niets met geloof te maken)
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 13:06:

[...]

Tracht jij mij nou een les te lezen? :rofl:

Gaat heen , en vermenigvuldig je niet! En lelijke taal kraam ik gewoonlijk alleen uit naar geloofsextremisten, die werken namelijk enorm op mijn vloekspier. Of jij daar van gediend bent zal me werkelijk een rotzorg zijn.
Nu ik jouw reactie heb gelezen vind ik jou helemaal een vervelend mens. Ik ga hier geen inhoudelijk reactie opgeven, je hebt het nu zover gebracht dat ik jou uit de grond van mijn hart ben gaan haten. Je hebt het bij mij HELEMAAL verbruid! Ik ben helemaal klaar met jou. Maar dat zal jou een rotzorg zijn hè! Akelig mens!
Kom mee naar buiten aaaaaaaaaaallemaal, dan zoeken wij de wiehiehielewaal B-) :sun:
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:12:

[...]

Nu ik jouw reactie heb gelezen vind ik jou helemaal een vervelend mens. Ik ga hier geen inhoudelijk reactie opgeven, je hebt het nu zover gebracht dat ik jou uit de grond van mijn hart ben gaan haten. Je hebt het bij mij HELEMAAL verbruid! Ik ben helemaal klaar met jou. Maar dat zal jou een rotzorg zijn hè! Akelig mens!
Eíndelijk! Zou je dan nu ook mijn netvlies niet langer willen vervuilen met je zinloze bijdragen? Dank!
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:06:

[...]

Jezus, ben je nou echt zo dom???????

De enige die dat de hele tijd doet, ben jij!!!
Ik niet alleen zo te merken. Dus ik ben niet de enige die volgens jou dan dom zou zijn. Spreek voor jezelf zou ik zeggen.... X-D
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:06:

[...]

Niet zo logisch, gezien wat je hiervoor zei, over die ene zondag van Kortjakje
Ik bedoelde hiermee, doordeweeks en op zondag in de kerk.
Jolietje, één tip: ga hulp zoeken, alsjeblieft!

Als jij namelijk dit soort taal gaat uitslaan ("dat ik jou uit de grond van mijn hart ben gaan haten.") tegen een forumpersoon, iemand die je niet eens kent, dan is er werkelijk iets goed mis met je.....
Ze snapt het echt niet :no:
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 13:13:

Kom mee naar buiten aaaaaaaaaaallemaal, dan zoeken wij de wiehiehielewaal B-) :sun:

Wat zing je leuk, mis!! :-d

Ik ga es wat in mijn tuintje doen...... (f)
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:16:

Als jij namelijk dit soort taal gaat uitslaan ("dat ik jou uit de grond van mijn hart ben gaan haten.") tegen een forumpersoon, iemand die je niet eens kent, dan is er werkelijk iets goed mis met je.....

En dan heeft ze me nog niet eens irl meegemaakt, kenjenagaan

X-D
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:11:

[...]

Ja, daar ben jij helaas niet zo goed in, concrete onderbouwingen......

En nee, ik heb weinig respect voor mensen zoals jij (en dat heeft niets met geloof te maken)
Blijf jij maar lekker happen, ik weet wel beter.
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:08:

[...]

He ja, goed plan, Mis! X-D
Neem wel een paraplu mee! X-D
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:16:

en dit zeg jij ook tegen een forumpersoon die je niet eens kent! Ga zelf lekker hulp zoeken. Zo, en nou ben ik echt weg!
Hulp zoeken, neem ik aan?

tot volgende week!
Ieder krijgt wat hem/haar toe komt....wij hebben zon!

Maandagmiddag vrees ik....
Jolietje79 schreef op 02 mei 2008 @ 13:30:

[...]

en dit zeg jij ook tegen een forumpersoon die je niet eens kent! Ga zelf lekker hulp zoeken. Zo, en nou ben ik echt weg!
Ik meende het trouwens wel: iemand die, op een forum nota bene, zulke taal uitslaat (iemand haten, mensen de ergste dingen toewensen) heeft echt een probleem.....
Liv schreef op 02 mei 2008 @ 13:31:

Hulp zoeken, neem ik aan?

tot volgende week!
Hulp voor jou ja! Als je zo door blijft gaan.
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 13:33:

Ik ook zit nu lekker in de zon. Koppie thee erbij. Helemaal goed! 8:-)8
misschicken schreef op 02 mei 2008 @ 13:33:

Just another manic monday, wishing it was sunday. That's not funday. I'll go have to rundahay. Just another manic monday! X-D
Tell me why I don't like monday's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven