Nintendo Wii

23-12-2007 14:58 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeaaah.. :cheer2:

Ondanks de enorme schaarste in Nederland: Ik heb gister een Nintendo Wii bemachtigd.

Nu heb ik Nintendo sports, play en Zelda als spelletjes en ben ik gister het gevecht aangegaan met boksen.

Zou je ervan afvallen?! ;-)
Elphaba schreef op 26 april 2008 @ 20:48:

Misschien een stomme vraag over Wii-fit, maar maakt dat bord waar je op staat contact met die sensor bar op de tv? Ik heb namelijk mijn bank recht voor de tv staan met een salontafel ertussen. Hiertussen is niet echt lekker de ruimte om te bewegen. Achter de bank heb ik wel ruimte. Heb geen zin om de telkens de woonkamer te verbouwen als ik wii-fit wil doen.

Ehhmm, da's een goede nog niet eens aangedacht.

Ik verschuif wel altijd twee tafeltjes om te tennissen enz, maar met de bank zal het moeilijk worden.
Het zal wel lukken, maar is een fitness activiteit op zich.
Dat zit er standaar allemaal bij?

Uh, ik ben nu niet thuis, kan het vanavond voor je nakijken.

In elk geval dus ballen koppen, snowboarden, nog 2 spellen waarvan ik de naam kwijt ben.

Diverse yoga oefeningen en nog wat andere zaken waarvan ik de naam niet meer weet.
DIT DOET DE Wii--FIT:

Inclusief solide en stijlvol Wii Balance Board dat draadloos een verbinding maakt met het Wii-systeem om lichaamsbewegingen van gebruikers te registreren en te vertalen naar acties in beeld.

Na meting van BMI, zwaartepunt en evenwicht krijgt elke gebruiker een Wii Fit-leeftijd toegewezen, met de bedoeling deze te verbeteren.

Na downloaden van de speldisk komt een Wii Fit-kanaal beschikbaar in het Wii-menu dit kanaal kan vervolgens ook gekozen worden zonder dat de disk zich in de Wii bevindt, bijvoorbeeld voor een Body Test.

In het Wii Fit-kanaal kunnen gebruikers een helder overzicht van hun resultaten en vorderingen bekijken, waarbij elke gebruiker wordt vertegenwoordigd door een zelfgemaakt of -gekozen Mii-personage.

Mogelijkheid om met een wachtwoord de resultaten van Body Test en Training af te schermen voor de ogen van andere gebruikers.

Door te trainen komt een aanbod van maar liefst veertig trainingsactiviteiten beschikbaar in de categorieën Aerobicsoefeningen, Yoga, Balansoefeningen en Spiertraining.

Aerobicsoefeningen: activiteiten die helpen vet te verbranden, waaronder Steps, Ritmisch Boksen, Joggen en Hoela Hoepen.

Yoga: oefeningen die lenigheid en een goede lichaamshouding bevorderen en helpen ontspannen, met houdingen als de Driehoek, Omlaagkijkende Hond, Halve Maan en Zonnegroet.

Balansoefeningen: activiteiten die het evenwichtsgevoel helpen verbeteren, waaronder Schansspringen, Slalom en Koppen.

Spiertraining: oefeningen die vet verbranden en spieren trainen, waaronder Opdrukken, Squatten en nog veel meer.

Had ik hier al eens geplaatst. Nu zie ik pas dat koppen er ook bij staat gaaaaaaaaaaf, kijken of ik het nog kan. Zal wel laatst nog met een beroepsvoetballer gedaan en dat ging goed.
Elphaba schreef op 26 april 2008 @ 20:48:

Misschien een stomme vraag over Wii-fit, maar maakt dat bord waar je op staat contact met die sensor bar op de tv? Ik heb namelijk mijn bank recht voor de tv staan met een salontafel ertussen. Hiertussen is niet echt lekker de ruimte om te bewegen. Achter de bank heb ik wel ruimte. Heb geen zin om de telkens de woonkamer te verbouwen als ik wii-fit wil doen.

Het balanceboard connect met de wii via bluetooth.

Je moet wel zorgen dat je wiimote wel werkt maar die zit in je hand (en niet achter de bank denk ik ).

Dus het zou gewoon moeten lukken dat board achter de bank hoor.
-
Hier ook een verslaafde..Vrijdag opgehaald en even aangsloten en van het weekend toch wel wat oefeningen gedaan ondanks een druk programma :)

Vind het geen vervanging voor de sportschool maar wel leuk om af en toe oefeningen te doen en die fittestjes zijn ook wel grappig. Ben van 55 naar 33 naar 37 naar 44 gegaan (echte leeftijd is 31!!)

Eerste keer was nog even wennen en de laatste twee keer had ik ms niet zoveel lekkere roseetjes in de tuin moeten drinken, haha

Wel een leuke aanvulling op het wii-assortiment, maar ik moet idd ook telkens mn salontafel verschuiven om genoeg ruimte re krijgen voor de WII
IK WIL HEM OOK!!!!!!!!!!! Eens kijken of hij hier nog te bemachtigen is, bij bol duurt het me te lang. Wordt verwerkt staat er dussss, dat kan lang duren. Is hij daar dus uitverkocht.
Hier nergens meer te krijgen en ook in Amsterdam niet. :'-( Jammer....ik wil m ook!
Reserveren bij Bart Smit, krijg je een mailtje en/of smsje als ie binnen is..
Hier in mijn woonplaats is hij nergens te krijgen en bij Bol sta ik op de wachtlijst *jank*.
zucht steph woon jij ook in A en dan niet de hoofdstad. Hier hetzelfde er is een winkeltje dat hem vrijdag weer krijgt en bij bol staat ie nog steeds op wordt verwerkt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
itsme26 schreef op 29 april 2008 @ 17:11:

zucht steph woon jij ook in A en dan niet de hoofdstad. Hier hetzelfde er is een winkeltje dat hem vrijdag weer krijgt en bij bol staat ie nog steeds op wordt verwerkt
Nee, ik woon in Venray. Nergens te krijgen en hetzelfde zie ik staan bij bol >-D
Even een tip voor jullie. Ik heb dinsdag de wii fit besteld bij neckermann. Hij wordt (als het goed is) morgen geleverd. Heb net even gekeken en bij voorraad indicatie staat nog steeds direct leverbaar.

Kan bijna niet wachten. Lijkt me zo'n leuk spel. Dat zal vechten worden met de kinderen wie als eerste mag.
ik heb nog steeds een word verwerkt status, ga er morgen voor naar de stad
itsme26 schreef op 01 mei 2008 @ 16:04:

ik heb nog steeds een word verwerkt status, ga er morgen voor naar de stad
Ik kijk morgen hoe het ervoor staat en anders ga ik ook hoor. Staat bij de Wii fit zelf dat het 2-3 weken duurt en ik kan echt niet langer meer wachten.
De Wii fit is hier ook nergens te koop. Bij Intertoys krijgen ze hem morgen.....
whahahahaha weet je waar ik hem morgen ga halen

juist de intertoys, ze krijgen er drie en ik sta op de lijst voor eentje
itsme26 schreef op 02 mei 2008 @ 19:00:

whahahahaha weet je waar ik hem morgen ga halen

juist de intertoys, ze krijgen er drie en ik sta op de lijst voor eentje
Bij onze 'vriend' Bol stond bij de Wii fit eerst 2-3weken en nu 4-6weken..........
ja echt, heb je hem niet gereserveerd bij de intertoys, ik wel.

Kan hem na 13.00 ophalen dus het zal mij benieuwen
hihi toch maar bol afbestellen dus. Veel plezier vanmiddag itsme!
Ik naar de Intertoys, waren ze net op. Schijnt heel vreemd een run op te zijn.
ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem

en ik ben zo vreselijk blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

het is echt helemaal geweldig
itsme26 schreef op 03 mei 2008 @ 16:57:

ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem

en ik ben zo vreselijk blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

het is echt helemaal geweldig

Wil hem ook. :cry:

Ben wel blij voor je hoor. Train ze.
steph hoop dat ie een beetje snel komt, zou je overal op de wachtlijsten laten zetten als ik jouw was

is trouwens nog aardig ding om half uur mee te slepen van winkel naar huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven