Kerstkindjes 2008, zet de kribbes maar klaar!

20-04-2008 10:31 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, eindelijk zijn we (weer) aan de beurt! X-D

http://www.kerstbeelden.nl/fotos/kerststal/kerststal%20bevers2.JPG
Ring: het kan een brusje van die van mij zijn. Als het goed is heb ik net zo'n alien in mijn buik. Vind het nog wel vreemde wezentjes.
Ja dat wel... Maar toch, het idee is best gek!
Maxem: Hopelijk wordt dit mijn 3e kindje en het blijft onwerkelijk. Dat zoiets kan. En dat zoiets mij/ons gegund is. Daar ben ik oprecht heel dankbaaar voor.

Maar ik tel de dagen af tot 13 mei. Nog 11 dagen. En dan weten we meer. Nog 11 hele lange dagen. Maar hopelijk hebben we beide een positieve echo in handen en gaat het genieten beginnen. Al begon dat bij de andere echt als je het begon te zien en helemaal als ik het ging voelen.
Nou ik weet zeker dat ik een gat in de lucht ga springen als ik een goede echo heb! Dat is toch een obstakel waar we de vorige keer zijn blijven steken...
o miss muts, ik wilde niet als een betweter overkomen ofzo, t was om je een hart onder de riem te steken!
he ring ben jij dat? leuk!
Haha, nee... Ik lijk er niet echt op!
o, ik vond het al moedig dat je je anonimiteit zomaar bloot gaf, zou ik nooit doen. O en mis muts, ik had even over het hoofd gezien dat het niet je eerste was, nu lijk ik helemaal een betweter :)
o oeps, ik kan beter mis muts heten, het is wel je eerste :)
the slanket , geweldig zet ik meteen op het lijstje ...
Heel maf bijzonder dat er zo een mensje in je zwemt! Lijkt net of deze zwaait :-)

Wat hebben jullie allemaal snel een echo ik moet nog gaan bellen. Zag woensdag dat je alleen op dinsdag, woensdag en donderdag kon bellen voor een afspraak dus wordt nu komende dinsdag. Dacht dat je pas met 10 weken voor de echo mag en zit nu pas/al in week 6
mooie foto's op die site ring!
wat die drie wijzen betreft .... ik heb me bedacht na enkel minuutje googlen op triplets belly's

http://smedia.vermotion.com/media/11319/resources/ErinBelly-38weeks.JPG

OMG!!!
o das nog niks voor een drieling, zo zagen mijn buiken er ook uit en bij mij zat er maar 1 in steeds. Ik overdrijf eerlijk niet, maar mijn kids waren dan ook respectievelijk 9, 8,5 en 10 pond.

en pluis, ik heb ook nog niet gebeld hoor en ik verwcht ook niet een echo voor de 12 weken te krijgen.
Haha, die Yam. Ach, je weet waar je het voor doet he? Misschien heb je geen aanleg voor striae... Ik wel, helaas...

Pluis. Ik heb een lege vruchtzak gehad vorig jaar die is ontdekt bij de echo na 8,4 week. Daarom mag ik nu iets eerder met 7,5 week een echo zonder eerst weer bij de verloskundige te komen, zodat ik gelijk weet of het goed zit of niet. Het hartje moet dan namelijk al kloppen. Maar goed, dat is mijn reden voor zo'n vroege echo.

In mijn woonplaats is het in ieder geval normaal om rond de 8 a 9 weken voor de eerste echo te komen, zodat je nog rustig kan nadenken over prenatale screening rond week 12. (Combinatietest geloof ik.) Maar ik weet dat er ook praktijken zijn die wel pas later een echo doen.

Ik zou ze hoe dan ook gewoon bellen deze week. Ik heb mijn afspraken vorig jaar en nu ook gewoon gelijk gemaakt zodra het kon. Dat vinden ze helemaal niet erg hoor!
Nog 5 nachtjes tot aan de echo ! :cheer2:

gister kwamen ze er bij het NIET topic achter dat de drie wijzen helemaal niet met kerst aankwamen maar pas op 6 januari....

gosternokke! ik zie toch maar af van die drie wijze ....

want dat zie ik niet zo zitten! :rofl:
Yamuna schreef op 04 mei 2008 @ 08:17:

Nog 5 nachtjes tot aan de echo ! :cheer2:

gister kwamen ze er bij het NIET topic achter dat de drie wijzen helemaal niet met kerst aankwamen maar pas op 6 januari....

gosternokke! ik zie toch maar af van die drie wijze ....

want dat zie ik niet zo zitten! :rofl:
:-d
Yammie, als je een drieling hebt dan heb je wel een korte zwangerschap, die worden vaak eerder geboren! ;-)
Zelfs bij een tweeling wordt het zelden de uitgerekende datum, dus bij een drieling zal het helemaal eerder zijn! Ik ben wel heel benieuwd Yam. Volgens mij ben je straks helemaal flabbergasted als het er toch maar één blijkt te zijn, of niet?

Voor mij nog maar 9 nachtjes slapen... Joehoe!
nee hoor, één wijsneusje daar zou ik volledig mee in mijn element zijn.

ik zou alleen flabbergasted zijn als de echo niet goed is.....

*knock knock* even afkloppen.
sunlight schreef op 04 mei 2008 @ 08:30:

Yammie, als je een drieling hebt dan heb je wel een korte zwangerschap, die worden vaak eerder geboren! ;-)
Sorry voor het inbreken, maar eigenlijk vind ik dat niet iets om grapjes over te maken.
nou hier vingers crossed want bloedverlies, helderrood en slijmerig (sorry voor the details). Nog niet veel 't kan van alles zijn (heb ik zelf immers ervaring mee, tijdens mijn tweede zwangerschap bloedde ik zelfs tot en met week 23) maar evengoed zenuwslopend. Ik kan nog niet zeggen hoe 't voelt, daarvoor duurt het nog te kort.

Gek, ik was er nog niet mee verzoend dat ik een weer een baby'tje krijg, maar als het nu mis blijkt te zijn vind ik dat ook helemaal niet leuk.
zo net nog voor dodenherdenking getypt zie ik, was het bijna vergeten
Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties! Ik vind jullie helemaal geen betweters, hoor. De mening van de nodige ervaringsdeskundigen wordt zeker op prijs gesteld. Het is gewoon afwachten tot de echo. Nog anderhalve week....
:cheer2: ik heb mijn eerste positiebroek bij de hennes gekocht

en een heel leuk jurkje van mapa mundo :cheer:

ik pas niks meer tis echt niet normaal zo rap als ik groei ! @-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven