Mode & Beauty alle pijlers

geur van komkommer?

04-05-2008 22:55 52 berichten
uhhh zie net een deo reclame dat er een nieuwe deo is met de heerlijk frisse geur van.. komkommer.

Uhm..... ruikt die uberhaubt dan?

Probeer me uit alle macht een geurende komkommer voor te stellen maar uhm ik ruik niets.

Heeft er iemand een komkommer in huis en jaa ja, kun je even gaan ruiken wellicht?

Die dingen ruiken toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, alleen die van mij ligt ook nét iets te lang in de koelkast al ;-)
Tuurlijk ruiken komkommers wel. Naar komkommer.

Alleen die waterige dingen die ze in de supermarkt voor komkommer door laten gaan en die ze dan ook nog eens gekoeld bewaren, die ruiken bijna niet nee.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Reken maar dat een komkommer wel ruikt.

ik zit er alleen niet op te wachten om dat onder m'n oksels te spuiten 8-P
Ruikt heerlijk komkommer, maar om te eten. Moet er niet aan denken dat ik er zelf naar zou ruiken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
:-) Grappig topic :-)

Heb net deze avond een komkommertje gesneden. Lekker in een slaatje, maar.. het ruikt echt naar niks. Is dan ook voor het grootste deel water en dat ruikt nou eenmaal ook naar niks. Wel fris en die eigenschap willen ze vast aan hun deo meegeven? ;-)

Ik moet zeggen, ik ruik liever naar komkommer (=niks) onder m'n oksels dan naar een tropisch regenwoud of een bos veldbloemen. Dus deze deo lijkt me niet zo slecht...
hihihi nou ja ben ik nou toch zo achterlijk dan!? hahaha ik probeer me een komkommer onder mijn neus voor te stellen maar ruik niets. Naaah ik heb bijna altijd komkommer in huis, ga morgen meteen een komkommer kopen om aan te snuffelen!
Er is dan vast iets mis met mijn neus, want ik ruik helemaal niks aan die komkommer (maar het is dan ook zo'n waterig ding uit de supermarkt ;-) )
hehehehe nou uhh ik ga bijna bij buuf aanbellen of zij een komkommer heeft om te besnuffelen!

Ja snap het frisse idee wel van de marketing maar ze zeggen het ook gewoon "de frisse geur van komkommer" hihihi.
Je moet de komkommer ook eigenlijk niet in de koelkast bewaren, dan ruikt 'ie veel minder.
Twompie, woon je in A'dam?

Dan mag je wel even bij mij aanbellen om aan de komkommer te snuffelen ;-)

Dan haal ik 'm nu vast uit de koelkast zodat je 'm straks beter ruikt :-P
En als de komkommer gebruikt wordt tijdens de sex, deze even onder de warme kraan houden.
hahaha Agent nee helaas ik zit op een dik uur rijden van je af.

Antonioooow jaaa daarna zit er vast wel een geurtje aan ja hehehe
Als ik de komkommer altijd met de kaasschaaf rasp en in de koelkast bewaar.............. heerlijk die geur. Dat jullie het niet ruiken. Mijn hele koelkast ruikt er naar. En ik ben nog wel een deel van mijn ruikorgaan kwijt.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 04-05-2008 23:55
Reden: woordje NIET hoorde er nog bij
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maar of ik dAt nou onder mijn oksels wil uhhh hahaha

edit: ik bedoel de door Antonio omschreven gebruikte komkommer :-P
Daarna niet meer snuffelen om de 'frisse komkomergeur' te ruiken, neem ik aan? ;-)
Ik lust geen komkommer en vind de geur ook vies, maar die dingen ruiken wel degelijk ergens naar hoor. Ik herken de geur altijd meteen. Ik hoop niet dat het een succes wordt, die deo :-P
Ik vind prei echt heeeeeerlijk ruiken maar och onder mijn oksels lijkt het me niet zo geweldig toch :-P
Ik bewaarde vorig zomer een kan met water in de koelkast.

Er lag ook altijd wel een komkommer in de koelkast.

Dat water kon ik niet te lang laten staan want die ging naar komkommer ruiken én smaken! @-(
Ik denk niet dat het echt naar komkommer ruikt, maar dan ze juist een komkommer hebben gekozen om de frisheid te benadrukken.

Er zit hier trouwens een groot beest dat vliegt... :-S
AgentL schreef op 04 mei 2008 @ 23:22:

Ik bewaarde vorig zomer een kan met water in de koelkast.

Er lag ook altijd wel een komkommer in de koelkast.

Dat water kon ik niet te lang laten staan want die ging naar komkommer ruiken én smaken! @-(
Ik vermoed dat die komkommer zich in dat water wast als jij het koelkast deurtje dichtdoet.
Grappig, ik meen me te herinneren dat Ronald Giphart in zijn column in de Kijk studies had vermeld die aantonen dat komkommer juist een lustopwekkende geur is. Maar dan alleen bij vrouwen. Voor mannen was het pompoentaart, geloof ik.

Dus, we weten op welke deo geur we nu kunnen wachten.
Woehahahahahaha citronella hahahaha dat zal het zijn! hihihihi
Dat verklaart ook meteen waarom ik m'n Kneipp in de koelkast aantrof!! X-D
hihiih en badeendje ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven