Mode & Beauty
alle pijlers
geur van komkommer?
zondag 4 mei 2008 om 22:55
uhhh zie net een deo reclame dat er een nieuwe deo is met de heerlijk frisse geur van.. komkommer.
Uhm..... ruikt die uberhaubt dan?
Probeer me uit alle macht een geurende komkommer voor te stellen maar uhm ik ruik niets.
Heeft er iemand een komkommer in huis en jaa ja, kun je even gaan ruiken wellicht?
Die dingen ruiken toch niet?
Uhm..... ruikt die uberhaubt dan?
Probeer me uit alle macht een geurende komkommer voor te stellen maar uhm ik ruik niets.
Heeft er iemand een komkommer in huis en jaa ja, kun je even gaan ruiken wellicht?
Die dingen ruiken toch niet?
zondag 4 mei 2008 om 22:59
zondag 4 mei 2008 om 23:02
:-) Grappig topic :-)
Heb net deze avond een komkommertje gesneden. Lekker in een slaatje, maar.. het ruikt echt naar niks. Is dan ook voor het grootste deel water en dat ruikt nou eenmaal ook naar niks. Wel fris en die eigenschap willen ze vast aan hun deo meegeven?
Ik moet zeggen, ik ruik liever naar komkommer (=niks) onder m'n oksels dan naar een tropisch regenwoud of een bos veldbloemen. Dus deze deo lijkt me niet zo slecht...
Heb net deze avond een komkommertje gesneden. Lekker in een slaatje, maar.. het ruikt echt naar niks. Is dan ook voor het grootste deel water en dat ruikt nou eenmaal ook naar niks. Wel fris en die eigenschap willen ze vast aan hun deo meegeven?
Ik moet zeggen, ik ruik liever naar komkommer (=niks) onder m'n oksels dan naar een tropisch regenwoud of een bos veldbloemen. Dus deze deo lijkt me niet zo slecht...
zondag 4 mei 2008 om 23:08
Als ik de komkommer altijd met de kaasschaaf rasp en in de koelkast bewaar.............. heerlijk die geur. Dat jullie het niet ruiken. Mijn hele koelkast ruikt er naar. En ik ben nog wel een deel van mijn ruikorgaan kwijt.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 04-05-2008 23:55
Reden: woordje NIET hoorde er nog bij
Reden: woordje NIET hoorde er nog bij
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 4 mei 2008 om 23:44