Seks
alle pijlers
ik heb hier echt een heel naar gevoel over...
dinsdag 6 mei 2008 om 15:37
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
dinsdag 6 mei 2008 om 16:44
Ik ben al een tijdje niet zo gelukkig met hem. We hebben veel, veel ruzie. Hij heeft de neiging om gemene opmerkingen te maken als we ruzie hebben en daarom heb ik soms het gevoel dat hij me niet respecteert. Bovendien - en je mag me hier om een jankerd vinden - staat het respecteren van lichamelijk integriteit bij mij heel hoog. Ik ben als puber vaak geslagen door mijn ouders en ik kan me nog heel goed de woede herinneren die ik voelde terwijl ik dacht: dit is mijn lichaam en jij hebt er met je poten vanaf te blijven. Gewoon een heleboel dingen door elkaar, waardoor ik niet wist wat ik nou aanmoest met afgelopen zondag. Ik weet dat ik hier supergevoelig op reageer, maar aan de andere kant zei mijn intuitie ook dat er iets mis was. Ik wist niet of uik het af moest doen als een stomme fout of als iets waar ik mee achter moest zoeken. Ik heb het idee dat ik mijn eigen gevoel in dit soort dingen niet altijd kan vertrouwen.
dinsdag 6 mei 2008 om 16:51
Maar je kent hem toch al 15 maanden?
Dan weet je toch wel een beetje wat je kunt verwachten van hem?
Maar als jij nu de inschatting maakt van hem, denk je dan op dit moment dat hij iemand is die jou misschien in de toekomst zou kunnen verkrachten ofzo?
Of denk je dat hij nadat hij 2 keer je hoofd zachtjes heeft geduwd en na 10 keer sorry te zeggen, dit niet meer zal doen?
Dan weet je toch wel een beetje wat je kunt verwachten van hem?
Maar als jij nu de inschatting maakt van hem, denk je dan op dit moment dat hij iemand is die jou misschien in de toekomst zou kunnen verkrachten ofzo?
Of denk je dat hij nadat hij 2 keer je hoofd zachtjes heeft geduwd en na 10 keer sorry te zeggen, dit niet meer zal doen?
dinsdag 6 mei 2008 om 16:56
dinsdag 6 mei 2008 om 16:57
Heeft dit respectloze altijd al gespeeld voor je gevoel? Er is een verschil of hij iemand is die geen grenzen respecteert en bijvoorbeeld egoistisch is, of dat in jullie relatie de verhoudingen scheef zijn gaan lopen. De relatie is dan niet meer gelijkwaardig waardoor er dit soort rare dingen kunnen gebeuren.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
dinsdag 6 mei 2008 om 17:03
Hij komt dadelijk thuis en we hebben hier daar straks aan de telefoon zo'n ruzie om gehad, dat toen hij me net wegdrukte ik jankend op zn voicemail heb ingesproken dat ik niet meer verder met hem wil en ik het écht niet acceptabel vind wat er zondag is gebeurd. Wat moet ik nou, ff een avondje weg gaan of het uit praten als hij thuis is?
dinsdag 6 mei 2008 om 17:05
dinsdag 6 mei 2008 om 17:11
1. maak geen ruzie in je blootje
2. maak geen ruzie tijdens de sex
3. ga niet schelden tijdens de ruzie
4. rakel de ruzie niet honderd keer op
5. maak geen ruzie over de telefoon
7. maak geen ruzie met een voicemail (?!)
8. ga geen avondje weg, maar ga er voor zitten en PRAAT.
(voor hem heb ik ook wel een lijstje, maar hij leest dit niet)
2. maak geen ruzie tijdens de sex
3. ga niet schelden tijdens de ruzie
4. rakel de ruzie niet honderd keer op
5. maak geen ruzie over de telefoon
7. maak geen ruzie met een voicemail (?!)
8. ga geen avondje weg, maar ga er voor zitten en PRAAT.
(voor hem heb ik ook wel een lijstje, maar hij leest dit niet)
dinsdag 6 mei 2008 om 17:21
Was je al aan het pijpen toen hij je liet voelen wat hij bedoelde?
En "aankondigen" dat hij binnenkomt. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt (niet in de zin zoals jij het bedoelt dan ). Hij trok zich gelijk terug en bood excuses aan, dat lijkt me erg veel respect voor jouw lichaam.
Dat hij je hoofd vasthoudt tijdens het pijpen en hem daarom een klootzak noemen, vind ik buiten proportie.
En "aankondigen" dat hij binnenkomt. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt (niet in de zin zoals jij het bedoelt dan ). Hij trok zich gelijk terug en bood excuses aan, dat lijkt me erg veel respect voor jouw lichaam.
Dat hij je hoofd vasthoudt tijdens het pijpen en hem daarom een klootzak noemen, vind ik buiten proportie.
dinsdag 6 mei 2008 om 17:22
nou, ook niet dat van jou, trouwens. Gaan schelden midden in een discussie over sex? Je geliefde een klootzak noemen? aldoor terug komen op een punt waar hij al sorry over heeft gezegd? Hij doet hufterige dingen volgens jou? Je maakt het uit over de voicemail?
Hij HEEFT toch al sorry gezegd? Als de insteek van je verhaal/discussie steeds weer is dat hij door het stof moet en zijn excuses aan moet bieden, dan kom je echt geen steek verder ben ik bang. Maak liever afspraken over de toekomst, wat jij anders zult doen en waar hij jou mee kan helpen.
En nog even helemaal het begin van het verhaal, ik vind het zelf absoluut niet per se hufterig als mijn lief mijn hoofd stuurt bijhet pijpen. Soms vind ik het niet prettig, maar dan haal ik voorzichtig zijn hand weg. Maar hufterig vind ik het niet.
Hij HEEFT toch al sorry gezegd? Als de insteek van je verhaal/discussie steeds weer is dat hij door het stof moet en zijn excuses aan moet bieden, dan kom je echt geen steek verder ben ik bang. Maak liever afspraken over de toekomst, wat jij anders zult doen en waar hij jou mee kan helpen.
En nog even helemaal het begin van het verhaal, ik vind het zelf absoluut niet per se hufterig als mijn lief mijn hoofd stuurt bijhet pijpen. Soms vind ik het niet prettig, maar dan haal ik voorzichtig zijn hand weg. Maar hufterig vind ik het niet.
dinsdag 6 mei 2008 om 17:41
dinsdag 6 mei 2008 om 17:49
Dus hij moet inderdaad op bloedende knieën naar je toekomen, tranen biggelend over zijn wangen om de enorme fout die hij gemaakt heeft. Liefst nog een doornenkransje op zijn hoofd?
Jeetje, hij geeft toe dat hij fout zat (=niet handig bezig zijn geweest) en zegt sorry.
Ik zou een vent er uit schoppen die elke keer als hij me wil penetreren toestemming vraagt en nooit mijn hoofd vasthoudt bij het pijpen