ik heb hier echt een heel naar gevoel over...

06-05-2008 15:37 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
Eigenlijk zou het me niet moeten verbazen dat jij dit soort gedrag goedpraat BGB....maar dat doet het toch....
jasmine schreef op 06 mei 2008 @ 19:06:

[...]

Ja dat vind ik dus wel. Tenzij de vrouw op dat moment aangeeft dat het wel wat heftiger, ruwer mag.

De vrouw ?

Follow the leader ? En dat is al-tijd DE VROUW ?

In een relatie ga je niet dood van een keertje iets doen waar je nou geen 100 % zin in had .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:11:

Eigenlijk zou het me niet moeten verbazen dat jij dit soort gedrag goedpraat BGB....maar dat doet het toch....
Oja joh ? Waarom ?
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 19:12:

[...]

De vrouw ?

In een relatie ga je niet dood van een keertje iets doen waar je nou geen 100 % zin in had .
Het is alleen wel meer dan een beetje vervelend als iemand zijn fysieke overmacht misbruikt om jou iets te laten doen waar jij 100% geen zin in hebt.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:13:

[...]

Het is alleen wel meer dan een beetje vervelend als iemand zijn fysieke overmacht misbruikt om jou iets te laten doen waar jij 100% geen zin in hebt.
Dat is wat jij er van maakt Minny. TO zegt nergens dat hij haar fysiek gedwongen heeft.
Djoels schreef op 06 mei 2008 @ 19:06:

Jemig.

'hij stopte zomaar zijn pik in je'

Je bent verdomme zijn vriendin. Niet een onbekende, niet een kennis, niet zijn nicht, maar de vrouw met wie hij samenwoont. Je zit lekker naakt in een jacuzzi. Ben ik nu een van de weinige die denkt 'wat een overdreven reactie om hem nu een aanrander te noemen'. Ik denk ook dat hij het even voor wilde doen, wat hij nu bedoelde. Dat het niet het juiste moment is, dat is duidelijk, dat TO nu nog woester is dan ze al was, valt ook nog te begrijpen. Om deze man nu een aanrander te noemen..... dat kan ik met mijn verstand niet bij, maar dan ook echt niet.

TO, bespreek met hem hoe jij je voelde die avond en dat je er niet van gediend was en dit liever ook niet meer zo ziet. Maar om deze man nu de deur te wijzen, eruit te schoppen, etc. :-S
Betere woordkeus dan ik heb gebruikt , Djoels , zullen minder mensen over vallen op deze manier X-D , maar ben het helemaal met je eens .
Omdat ik zelfs van jou meer inlevingsvermogen had verwacht.

Maar nee hoor, gewoon TO vertellen dat haar vriend groot gelijk heeft, want zij heeft de halsmisdaad begaan om hem een klootzak te noemen. Ja tuurlijk, logisch dat hij dan haar hoofd vastpakt ten behoeve van een door haar niet gewenste seksuele handeling, terwijl hij weet dat ze dat niet wilt.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 19:12:

[...]

De vrouw ?

Ja ik vind gewoon dat de vrouw bepaald hoe hard, ruw of ver de man mag gaan.

Trouwens, sowieso, 1 nee is genoeg, of dat nu van de man of de vrouw komt. Dus ook de man kan aan de vrouw aangeven dat het hem te hard, ruw gaat. Alhoewel ik denk dat dat veel minder vaak voor zal komen.

En ik vind niet dat mijn partner of ik iets hoef te doen waar we op dat moment geen zin in hebben.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:14:

[...]

Maar nee hoor, gewoon TO vertellen dat haar vriend groot gelijk heeft, want zij heeft de halsmisdaad begaan om hem een klootzak te noemen. Ja tuurlijk, logisch dat hij dan haar hoofd vastpakt ten behoeve van een door haar niet gewenste seksuele handeling, terwijl hij weet dat ze dat niet wilt.
Jezus, wat kan jij selectief lezen zeg! Ik heb er gewoon bewondering voor hoe jij dat tot in den treure toe kan passen.

Niemand zegt hier dat vriendje van TO terecht gehandeld heeft.

Wel zijn er mensen die proberen het gebeurde niet totaal uit zijn verband te rukken, maar TO te wijzen op vriendjes meer dan eens aangeboden excuses over zijn inschattingsfout.
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 19:17:

[...]

Jezus, wat kan jij selectief lezen zeg! Ik heb er gewoon bewondering voor hoe jij dat tot in den treure toe kan passen.

Niemand zegt hier dat vriendje van TO terecht gehandeld heeft.

Wel zijn er mensen die proberen het gebeurde niet totaal uit zijn verband te rukken, maar TO te wijzen op vriendjes meer dan eens aangeboden excuses over zijn inschattingsfout.
Hij wist dat ze het niet wou, en deed het toch. Dat is geen inschattingsfout, dat is bewust iets doen waarvan je weet dat de ander dat niet wil.

De enige inschattingsfout die hij maakte was dat hij dacht dat hij er wel mee weg zou komen.
jasmine schreef op 06 mei 2008 @ 19:16:

[...]

Ja ik vind gewoon dat de vrouw bepaald hoe hard, ruw of ver de man mag gaan.

Lijkt mij dat beiden dit in samenspraak bepalen.

En hoe kom je grenzen tegen? Inderdaad, door er tegenaan te lopen of misschien wel eens te overschreiden. Waarop je je excuses aanbiedt en zorgt dat je niet meer over die grens heen gaat.

Exact wat ik vriendje van TO zie doen.
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 19:19:

[...]

Lijkt mij dat beiden dit in samenspraak bepalen.

En hoe kom je grenzen tegen? Inderdaad, door er tegenaan te lopen of misschien wel eens te overschreiden. Waarop je je excuses aanbiedt en zorgt dat je niet meer over die grens heen gaat.

Exact wat ik vriendje van TO zie doen.
Nee, hij deed bewust iets waarvan hij wist dat ze het niet wou. Dat is geen grenzen zoeken, dat is bewust er overheen gaan.
Eens met Minny.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:14:

[...]

Dit heeft niks met geen inlevingsvermogen te maken , minny , dit is gewoon een heel andere mening hebben . Ik heb net al gepost dat ik héél hard heb zitten verzinnen wanneer IK me in mijn relatie aangerand zou voelen . Nou , hier dus niet door . Klaar , wat moet ik nog meer ? Een gevoel faken om mijn " sisters " niet af te vallen ofzo ? Gelul , zeg .

Ik zeg niet dat haar vriend groot gelijk heeft , ik heb het al eerder niet-handig etc . genoemd .

Ik zou idd hóógstwaarschijnlijk een soortgelijke actie ondernomen hebben , maar ik beweer ook niet dat ik een rechtschapen of goed of heilig mens ben ; ik ken ( veel van ) mijn fouten . En als iemand mijn manier van vrijen totaal onverwachts een draai zou geven waardoor ik zó ongelooflijk verstomd sta , me voor lul voel staan , me weet-ik-veel-wat ......sja , ik denk dat zo'n oerstomme actie als op zijn kop gaan zitten ( hell , misschien laat ik nog wel een ruft ook ) zomaar typisch iets voor mij zou zijn . Schrap me maar uit het lijstje van solidarische vrouwen , hoor .
Stond je daar nog op dan?
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:23:

Stond je daar nog op dan?
O, is het afzeikuurtje ? Zeg het maar, hoor .
BGB, waar liggen de cocosmatten? Denk dat TO er eentje nodig heeft namelijk...
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 19:24:

[...]

O, is het afzeikuurtje ? Zeg het maar, hoor .
Dan zou ik meer dan een uurtje nodig hebben.
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 19:24:

BGB, waar liggen de cocosmatten? Denk dat TO er eentje nodig heeft namelijk...

Voor d'r vriendje ?

Ik dacht meer aan zo'n doe-het-zelf-gesel .
Minny, ik vind ook dat je een en ander behoorlijk uit z'n verband trekt. Als je alle pagina's terugleest, dan zie je volgens mij overal staan dat forummers vinden dat vriend van TO niet okee was. Niemand zegt dus dat haar vriend groot gelijk heeft. Er wordt door sommige forummers alleen minder zwaar aan getild.

Jij hebt je mening over vriend van TO, en andere forummers hebben dat ook. Er dus geen 'gelijk' te behalen volgens mij. Het gaat erom wat TO wil. Wat verwacht ze nu van haar vriend? En is haar verwachting realistisch of niet? Met andere woorden: kan/wil haar vriend bieden wat ze wil (nederig door 't stof, haar op de een of andere manier het vertrouwen geven dat het niet meer zal gebeuren, etc). Ik heb het idee dat TO zelf (nog) niet goed weet wat ze nu precies wil/verwacht....
Peas on earth!
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:25:

[...]

Dan zou ik meer dan een uurtje nodig hebben.

Heb JIJ wat beters te doen , nee toch ?

Leef je uit , hoor , kind .
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 19:26:

[...]

Ik dacht meer aan zo'n doe-het-zelf-gesel .

Volgens mij is ze daar niet zo van ;-)

Maar twee matjes dan....
Ze schreef wel dat hij het zachtjes deed he? Dat impliceert dat hij het dus niet rucksichtlos deed.

Het was niet netjes van m en ze moeten er wel over praten maar dan istie nog geen aanrander.
En bovendien komt men steeds terug op de 'klootzak'-uitspraak om te verklaren waarom hij waarschijnlijk onhandig/grensoverschrijdend/fout reageerde. Dat wordt niet als excuus/goedkeuring geschreven, maar als verklaring.

Niemand zegt dus dat een man, als hij klootzak genoemd wordt, in zijn recht staat om iemand te verkrachten.
Peas on earth!
Weet je , Minny , ik laat de discussie aan JOU over ...jij en ik samen op een topic en dan ook nog op elkaar reageren ... (terwijl we - dacht ik - het er over eens waren dat wij elkaar lekker moesten negeren ) ... dat gaat niet al te best samen . Ook niet erg constructief voor waar het hier om gaat ; het probleem van de topicopenster . Bovendien zal TO blijer zijn met jou dan met mij .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven