Seks
alle pijlers
ik heb hier echt een heel naar gevoel over...
dinsdag 6 mei 2008 om 15:37
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
dinsdag 6 mei 2008 om 19:14
Omdat ik zelfs van jou meer inlevingsvermogen had verwacht.
Maar nee hoor, gewoon TO vertellen dat haar vriend groot gelijk heeft, want zij heeft de halsmisdaad begaan om hem een klootzak te noemen. Ja tuurlijk, logisch dat hij dan haar hoofd vastpakt ten behoeve van een door haar niet gewenste seksuele handeling, terwijl hij weet dat ze dat niet wilt.
dinsdag 6 mei 2008 om 19:16
Ja ik vind gewoon dat de vrouw bepaald hoe hard, ruw of ver de man mag gaan.
Trouwens, sowieso, 1 nee is genoeg, of dat nu van de man of de vrouw komt. Dus ook de man kan aan de vrouw aangeven dat het hem te hard, ruw gaat. Alhoewel ik denk dat dat veel minder vaak voor zal komen.
En ik vind niet dat mijn partner of ik iets hoef te doen waar we op dat moment geen zin in hebben.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 6 mei 2008 om 19:17
Jezus, wat kan jij selectief lezen zeg! Ik heb er gewoon bewondering voor hoe jij dat tot in den treure toe kan passen.
Niemand zegt hier dat vriendje van TO terecht gehandeld heeft.
Wel zijn er mensen die proberen het gebeurde niet totaal uit zijn verband te rukken, maar TO te wijzen op vriendjes meer dan eens aangeboden excuses over zijn inschattingsfout.
dinsdag 6 mei 2008 om 19:19
dinsdag 6 mei 2008 om 19:21
Ik zeg niet dat haar vriend groot gelijk heeft , ik heb het al eerder niet-handig etc . genoemd .
Ik zou idd hóógstwaarschijnlijk een soortgelijke actie ondernomen hebben , maar ik beweer ook niet dat ik een rechtschapen of goed of heilig mens ben ; ik ken ( veel van ) mijn fouten . En als iemand mijn manier van vrijen totaal onverwachts een draai zou geven waardoor ik zó ongelooflijk verstomd sta , me voor lul voel staan , me weet-ik-veel-wat ......sja , ik denk dat zo'n oerstomme actie als op zijn kop gaan zitten ( hell , misschien laat ik nog wel een ruft ook ) zomaar typisch iets voor mij zou zijn . Schrap me maar uit het lijstje van solidarische vrouwen , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 6 mei 2008 om 19:26
Minny, ik vind ook dat je een en ander behoorlijk uit z'n verband trekt. Als je alle pagina's terugleest, dan zie je volgens mij overal staan dat forummers vinden dat vriend van TO niet okee was. Niemand zegt dus dat haar vriend groot gelijk heeft. Er wordt door sommige forummers alleen minder zwaar aan getild.
Jij hebt je mening over vriend van TO, en andere forummers hebben dat ook. Er dus geen 'gelijk' te behalen volgens mij. Het gaat erom wat TO wil. Wat verwacht ze nu van haar vriend? En is haar verwachting realistisch of niet? Met andere woorden: kan/wil haar vriend bieden wat ze wil (nederig door 't stof, haar op de een of andere manier het vertrouwen geven dat het niet meer zal gebeuren, etc). Ik heb het idee dat TO zelf (nog) niet goed weet wat ze nu precies wil/verwacht....
Jij hebt je mening over vriend van TO, en andere forummers hebben dat ook. Er dus geen 'gelijk' te behalen volgens mij. Het gaat erom wat TO wil. Wat verwacht ze nu van haar vriend? En is haar verwachting realistisch of niet? Met andere woorden: kan/wil haar vriend bieden wat ze wil (nederig door 't stof, haar op de een of andere manier het vertrouwen geven dat het niet meer zal gebeuren, etc). Ik heb het idee dat TO zelf (nog) niet goed weet wat ze nu precies wil/verwacht....
Peas on earth!
dinsdag 6 mei 2008 om 19:27
En bovendien komt men steeds terug op de 'klootzak'-uitspraak om te verklaren waarom hij waarschijnlijk onhandig/grensoverschrijdend/fout reageerde. Dat wordt niet als excuus/goedkeuring geschreven, maar als verklaring.
Niemand zegt dus dat een man, als hij klootzak genoemd wordt, in zijn recht staat om iemand te verkrachten.
Niemand zegt dus dat een man, als hij klootzak genoemd wordt, in zijn recht staat om iemand te verkrachten.
Peas on earth!
dinsdag 6 mei 2008 om 19:30
Weet je , Minny , ik laat de discussie aan JOU over ...jij en ik samen op een topic en dan ook nog op elkaar reageren ... (terwijl we - dacht ik - het er over eens waren dat wij elkaar lekker moesten negeren ) ... dat gaat niet al te best samen . Ook niet erg constructief voor waar het hier om gaat ; het probleem van de topicopenster . Bovendien zal TO blijer zijn met jou dan met mij .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.