ik heb hier echt een heel naar gevoel over...

06-05-2008 15:37 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
Hoe zou het komen dat de ene vrouw zich wel geïntimideerd voelt oid terwijl een ander het kan zien als een leuk gebaar , bijv. opvrijen terwijl je slaapt ?

En ...gaan mannen niet hiedoor de mist in , omdat ze zoiets zélf niet erg vinden cq wel zouden kunnen waarderen ? Je gaat toch haast altijd van jezelf uit .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 22:15:

Oh ja, dat had ik gelezen. Nou ja, terecht dat ze veroordeeld is.

Jeetje, meen je dat?

Vraag jij bij elke seksuele handeling die je eventueel zou willen uitvoeren toestemming aan je partner?

Tis toch gewoon bloedgeil om op die manier wakker gemaakt te worden?
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 22:22:

[...]

Jeetje, meen je dat?

Vraag jij bij elke seksuele handeling die je eventueel zou willen uitvoeren toestemming aan je partner?

Niet als iemand waar jij niks van moet dat aan het doen is. Het betreft hier de vriendin van zijn vriend ook nog eens.... Als het vriendje van mijn vriendin dat zou doen dan zou ik het nog erger vinden!
Het was dus niet zijn partner.

[...]

Jeetje, meen je dat?

Uit het bericht begrijp ik dat de man die ze gepijpt heeft níet haar vriend is... ;-)
Peas on earth!

[...]

Jeetje, meen je dat?

In dit geval was het niet háár partner die ze zo wakker maakte . Tenminste , dat haal ik uit die tekst .

Maar , Ivy , laatst was hier ook een topic van iemand die zich aangerand voelde , of zich afvroeg of ze dat moest voelen ofzo , omdat haar vriend haar opvree terwijl zij sliep .
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:21:

Hoe zou het komen dat de ene vrouw zich wel geïntimideerd voelt oid terwijl een ander het kan zien als een leuk gebaar , bijv. opvrijen terwijl je slaapt ?

En ...gaan mannen niet hiedoor de mist in , omdat ze zoiets zélf niet erg vinden cq wel zouden kunnen waarderen ? Je gaat toch haast altijd van jezelf uit .
Zou heel goed kunnen. Je 'gebruikt' jezelf tenslotte als je eigen 'referentiekader'. Mannen zouden zoiets misschien eerder geil vinden dan een vrouw en dús in de (naieve ;-) ) veronderstelling zijn dat De Vrouw dat dan ook wel zal vinden...
Peas on earth!
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:21:

Neuh...in 99,9999999999% van de gevallen weten de "mannen" donders goed dat het niet gewaardeerd wordt. In geval van TO had ze dat nog net vantevoren gezegd zelfs, is niet bepaald een vergissing dus maar gewoon bewust iets doen waarvan je weet dat de ander dat niet wil.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 22:24:

Het was dus niet zijn partner.

Owwww, ik had begrepen háár vriend.

Nee, dan is het wel terecht ;-)
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:25:

[...]

In dit geval was het niet háár partner die ze zo wakker maakte . Tenminste , dat haal ik uit die tekst .

Maar , Ivy , laatst was hier ook een topic van iemand die zich aangerand voelde , of zich afvroeg of ze dat moest voelen ofzo , omdat haar vriend haar opvree terwijl zij sliep .
Als zij heeft gezegd dat ze dat niet prettig vind, en hij doet het dan toch, dan kan ik me voorstellen dat ze zich aangerand voelt.
Ik weet eigenlijk niet meer of ze dat toen gezegd heeft (vantevoren)?
Peas on earth!
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:25:

[...]

Ja, die had ik gelezen. Het enige wat ik dacht: damn, wou dat vriendje eens bleef slapen en die fantasie waar kon maken ;-)
minny schreef op 06 mei 2008 @ 22:26:

[...]

Neuh...in 99,9999999999% van de gevallen weten de "mannen" donders goed dat het niet gewaardeerd wordt.

Ook alleen maar door schade en schande , denk ik .

In geval van TO had ze dat nog net vantevoren gezegd zelfs, is niet bepaald een vergissing dus maar gewoon bewust iets doen waarvan je weet dat de ander dat niet wil.
Ik vermoed dat ze zoiets heeft gezegd als ; zoals jij me vast houdt dwing je me ...en dat hij na zeven interrumpties voor heeft gedaan hoe hij zou doen als hij werkelijk zou dwingen . Maar...... vermoeden , he . Zoiets zie ik dan voor me .
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:31:

[...]

Ik vermoed dat ze zoiets heeft gezegd als ; zoals jij me vast houdt dwing je me ...en dat hij na zeven interrupties voor heeft gedaan hoe hij zou doen als hij werkelijk zou dwingen . Maar...... vermoeden , he . Zoiets zie ik dan voor me .
Dan nog zit hij hartstikke fout. En hij wist dan heel goed dat hij iets deed wat zij heel erg onprettig zou vinden. Als iemand aangeeft iets niet prettig te vinden dan is het volslagen buiten de grens om iets nog onprettigers te doen.

Overigens zou het te erg voor woorden zijn als zij dat zeven keer zou moeten zeggen, een keer zou genoeg moeten zijn.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 22:27:

[...]

Als zij heeft gezegd dat ze dat niet prettig vind, en hij doet het dan toch, dan kan ik me voorstellen dat ze zich aangerand voelt.

En de eerste keer dat zoiets gebeurt , als hij nog niet weet hoe ze zoiets vindt ? Als ze zélf geeneens weet hoe ze zoiets zou kunnen vinden omdat het nog nooit eerder is gebeurd en ze het daar dus ook nog nooit over hebben gehad ?

Kijk , als ik sta te voorkomen dat die pot penen die ik zo leuk kan opdienen niet droogkookt is het voor mij ook niet het ideale moment om bepotelt te worden . Dat weet mijn man , maar als hij dat dan doet is dat om me - goedmoedig !!! - te pesten , ik voel me niet aangerand , mijn man is er niet op uit me te vernederen , te kleineren , of wat voor vervelends dan ook .

Maar als mijn partner dit ooit zou doen bij een nieuwe partner zal hij ervan uitgaan , lijkt mij , dat dit niet iets vreselijks is . Maar die ander zal er zomaar wel heel kwaad of verdrietig om kunnen worden .
minny schreef op 06 mei 2008 @ 22:34:

[...]

Overigens zou het te erg voor woorden zijn als zij dat zeven keer zou moeten zeggen, een keer zou genoeg moeten zijn.
Ik bedoelde ................ademt in , ademt uit ........ , dat HIJ in zijn verhaal zeven keer werd onderbroken .
Oooow, ik had begrepen dat het vaker was gebeurd, dat in de slaap tegen dr aanrijden. Was het maar een keer? Tja, ik persoonlijk zou dat niet zo verschrikkelijk vinden. Ik denk eerder degene die het doet, want als ik ergens driftig van wordt dan is het als iemand mij wakker maakt! :-@ ;-)

Maar dat ik dat niet erg vind betekend niet dat een ander dat niet erg kan vinden natuurlijk.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 22:37:

[...]

Ik bedoelde ................ademt in , ademt uit ........ , dat HIJ in zijn verhaal zeven keer werd onderbroken .
Dan loopt ie maar weg. Wat hij heeft gedaan, daar is geen excuus voor. Zwaar de grens te buiten.
Je kan een man wel aanranden hoor X-D ....probeer maar eens hem te verleiden tot een potje beweging-maken-als-zijnde-getrouwd op de keuekntafel als er een EK-finale op tv is...... :-]
Voor BGB.....

http://www.hetspeelplein.nl/images/SpelenEnLeren/Telramen/0532405.jpg
Want ?
Ik zou dit voorval niet zozeer gelijk als aanranding bestempelen.

Echter dat iemand bedenkt dit te doen om een punt duidelijk te maken? Sorry,maar dan spoor je niet in mijn ogen.Dan kan je nog zo geïrriteerd zijn,boos of in de hoek gezet voelen,het zou niet eens in je op moeten komen.

Ik zou dan ook zwaar gaan twijfelen aan iemands inlevingsvermogen na zo'n incident en mij er ook niet prettig bij voelen.

Je schrijft dat je nare ervaringen hebt gehad waardoor je je snel onveilig voelt zodra iemand lichamelijk over je grenzen gaat,of wellicht intimiderend gedrag vertoont.

Ik kan mij daar heel goed in inleven.Helaas ook door nare ervaringen,maar dat terzijde.

Ik kan best begrijpen dat andere vrouwen zich niet zo snel in het nauw gedreven zouden voelen hierdoor.

Maar bij jouw liggen door deze ervaringen de grenzen nu eenmaal gevoeliger.

Is je vriend daarvan op de hoogte?

Zo ja,dan mag hij daar wel zijn uiterste best voor doen om daar rekening mee te houden.En dit gedrag past in mijn ogen niet in dat plaatje.

Dat je je er rot onder blijft voelen ondanks zijn excuses (meerde malen) is ook niet zo gek.

Hoe zwaar dit gevoel een stempel drukt op jullie relatie is denk ik afhankelijk van hoe de relatie verder is tussen jullie.

Is deze heel goed en sterk,dan kan het wel tegen een stootje.Dan zal je het de tijd moeten geven om dit rotgevoel weg te laten glijden.

Want dat zal het nodig hebben.Geen duizenden excuses zal dit voor elkaar krijgen,maar tijd.

Of je overgevoelig bent? Tsja,die vraag is irrelevant.

Het is jouw gevoel en daar zullen jullie samen wat mee moeten doen.

Als de liefde tussen jullie oprecht is,hoop ik dat je er samen uitkomt,en dan zal dat vast ook wel lukken.

Sterkte meid!
ik zal wel als mosterd komen na 13 pagina´s, maar ik vind het een lastig verhaal. Aan de ene kant snap ik best een beetje de boosheid en frustratie van TO´s vriend die ineens na 1,5 jaar hoort dat hij dingen doet die zij niet prettig vindt en wordt daarom voor klootzak uitgemaakt. Aan de andere kant begrijp ik ook het gevoel van TO dat hij ver over haar grens is heengegaan en dat zij daar een rotgevoel aan over heeft gehouden. En wie bepaalt nou of een gevoel terecht is of niet?

Vraag me alleen af hoe de reacties zouden zijn geweest als hij ipv zijn penis in haar mond te duwen, zou hebben geslagen?

Kan ook een impulsieve handeling zijn.

En Pupetta, wat kan je vriend doen om dit voor jou op te lossen? Is er uberhaupt iets wat hij kan doen en als hij dat dan doet, geloof je hem dan of is het iets wat hij de rest van jullie relatie/leven zal moeten horen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vanavond bij Pauw en Witteman:

Kristien Hemmerechts

De Belgische schrijfster Kristien Hemmerechts beschrijft in het pamflet ‘De man, zijn penis en het mes’ het verschil in seksisme tussen mannen en vrouwen in de samenleving.
Peas on earth!
In deze discussie eens met alle posts van Prinses op de Erwt, integraal, inclusief quotes onder de bijdrage.

Zo, dat schiet lekker op.

Ik vind het eigenlijk niet het interessantst wie wat eventueel fout gedaan heeft, of hoe mannen er vrouwen daar in het algemeen mee omgaan. Het valt me veel meer op dat pupetta en vriend niet zo goed zijn in ruziemaken.

Pupetta, hoe doe je dat bij andere ruzies? Ben je dan wel in staat om de ruzie achter je te laten zonder dat een van beiden per se gelijk moet krijgen? Is een ruzie voor jou pas over als hij ervoor zorgt dat je rotgevoel over is? Betekent het feit dat jij een rotgevoel hebt voor jou automatisch dat de ander fout is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven