Mode & Beauty
alle pijlers
Van bruin naar blond met bruine ogen doen of niet?
woensdag 7 mei 2008 om 16:27
woensdag 7 mei 2008 om 16:31
Ik vind blond haar met bruine ogen altijd ontzettend mooi!
Net zoals felblauwe ogen met donker haar. 1 van de 7 schoonheden, wist je dat?
Ik zou het wel bij de kapper laten doen. Met zelf experimenteren kan het enorm tegenvallen: geel/oranje gloed.
Je kunt ook beginnen met een paar hightlights en zo steeds iets meer doen, zodat het niet ineens zo anders is.
Net zoals felblauwe ogen met donker haar. 1 van de 7 schoonheden, wist je dat?
Ik zou het wel bij de kapper laten doen. Met zelf experimenteren kan het enorm tegenvallen: geel/oranje gloed.
Je kunt ook beginnen met een paar hightlights en zo steeds iets meer doen, zodat het niet ineens zo anders is.
woensdag 7 mei 2008 om 16:44
woensdag 7 mei 2008 om 17:09
woensdag 7 mei 2008 om 17:14
Zou het wel goed overleggen met de kapper.
Ik heb ook een paar maal de suggestie gedaan of blond misschien niet leuk zou zijn maar ze was resoluut, dat wou ze bij mij niet doen!
Heb ook donker haar, donker bruine ogen en zwarte wenkbrauwen.
Vind het bij Maxima zo mooi staan, vandaar mijn suggestie maar ze was er van overtuigd dat het mij niet zou staan.
Dus nu wacht ik tot ik enorm grijs ben en sla dan mijn slag.
Ze hebben highlights bij mij geprobeerd maar die worden na een paar keer wassen oranje en dat is helemaal niks.
Dus nu ben ik weer donkerbruin.
Ik heb ook een paar maal de suggestie gedaan of blond misschien niet leuk zou zijn maar ze was resoluut, dat wou ze bij mij niet doen!
Heb ook donker haar, donker bruine ogen en zwarte wenkbrauwen.
Vind het bij Maxima zo mooi staan, vandaar mijn suggestie maar ze was er van overtuigd dat het mij niet zou staan.
Dus nu wacht ik tot ik enorm grijs ben en sla dan mijn slag.
Ze hebben highlights bij mij geprobeerd maar die worden na een paar keer wassen oranje en dat is helemaal niks.
Dus nu ben ik weer donkerbruin.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 7 mei 2008 om 18:46
Ik heb van nature behoorlijk bruin haar en heb het nu ook blond. Was begonnen met highlights en uiteindelijk is het helemaal blond geworden. Het staat mij heel goed, al mijn familie en bekenden vinden dit ook veel beter (frisser en vrolijker) staan dan mijn natuurlijke kleur. Ik adviseer je nadrukkelijk om het bij een goede kapper te laten doen. Anders heb je grote kans op die gele kleur. Ik zou gewoon veel highligts nemen en niet meteen te licht. Door de zon wordt het namelijk heel snel nóg lichter. En mocht het ook na de kapper wat gelig zijn, dan koop je zilvershampoo van Guhl. Paar keer mee wassen, dan wordt het wat matter en natuurlijker.
Ik zou dus zeggen: Go for it!! Zomer komt eraan, dus een leuk fris kleurtje! Hou er wel rekening mee dat je haar iets droger wordt, maar dit is goed te compenseren met Shine Blond van LÓreal (kappersshampoo)..
Succes!!!
Ik zou dus zeggen: Go for it!! Zomer komt eraan, dus een leuk fris kleurtje! Hou er wel rekening mee dat je haar iets droger wordt, maar dit is goed te compenseren met Shine Blond van LÓreal (kappersshampoo)..
Succes!!!
woensdag 7 mei 2008 om 21:38
Ik dacht ook gelijk aan Maxima. Haar staat het prachtig. Al ben ik soms wel benieuwd hoe zij eruit ziet met haar eigen kleur. Vast ook niet verkeerd.
Ga in elk geval niet zelf aan de slag, maar naar een goede kapper.
Men zal een ontkleuring gebruiken en peroxide 9 of 12% om je haar lichter te maken. Hoe langer het erin zit hoe lichter de kleur.
Ga in elk geval niet zelf aan de slag, maar naar een goede kapper.
Men zal een ontkleuring gebruiken en peroxide 9 of 12% om je haar lichter te maken. Hoe langer het erin zit hoe lichter de kleur.
donderdag 8 mei 2008 om 12:53
zaterdag 10 mei 2008 om 11:57
ik heb blauwe ogen en een heel lichte huid ( wintertype ) en ik heb van mezelf donkerblond haar. zou het ook graag overwegen het blond te maken maar ben er bang voor dat het misschien helemaal niet mooi uitvalt...
wie heeft er hier ervaring mee ?
als alternatief overweeg ik een opvallende roodtint, wie heeft er een idee wat het beste is en hoe je dat het beste aanpakt ?
mijn haar houdt de verf ( ook die van de kapper ) niet goed vast.
wie heeft er hier ervaring mee ?
als alternatief overweeg ik een opvallende roodtint, wie heeft er een idee wat het beste is en hoe je dat het beste aanpakt ?
mijn haar houdt de verf ( ook die van de kapper ) niet goed vast.