Te warm voor een slip(je).

08-05-2008 12:46 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik als man overweeg hem straks maar uit te doen, en zo in mijn korte broek te stappen. Veels te warm.

Zijn er al weer exhibitionistische dames die met rok zonder slip de straat op gaan?

Ik voel er als man helemaal niks bij. Is niks te zien en dat moet ook zo blijven.
Sliploos? Nee! Ben te dol op mijn mooie lingerie collectie om deze niet te dragen. Daarbij vind ik het veel opwindender als er nog wat uit te pakken valt.

Overigens Antonio; ook mannen hebben last van inkijk en zo'n bungelend klok-en-hamer spel dat half uit een shortje valt is idd niet erotisch.
Niet raar doen over de Broekrok hoor. Het is tijdloos en hip, ook zonder slip!
Antonio schreef op 08 mei 2008 @ 13:11:

[...]

Ik heb ook wel eens gehoord, dat het verboden is om als automobilist met ontbloot bovenlijf te rijden: je zou anderen kunnen afleiden. Ik heb nog nooit gehoord van vrouwen die de straat opgaan zonder slipje, dat ze automobilisten kunnen afleiden. Een vreemde zaak.
Antonio, je haald twee dingen door elkaar. zonder slipje zou in deze vergelijking hetzelfde zijn als zonder onderhemd in de auto rijden. Vindt niemand een probleem volgens mij
Soundpost schreef op 08 mei 2008 @ 13:25:

Niet raar doen over de Broekrok hoor. Het is tijdloos en hip, ook zonder slip!
Grapje zeker?
kimm schreef op 08 mei 2008 @ 13:33:

[...]

Antonio, je haald twee dingen door elkaar. zonder slipje zou in deze vergelijking hetzelfde zijn als zonder onderhemd in de auto rijden. Vindt niemand een probleem volgens mij
Is niet hetzelfde. Je rokje kan opwaaien, je kan iets laten vallen, als je op een fiets zit zonder slip is het ook villa Schoonzicht, je kan een trap op moeten lopen, kortom: genoeg kans dat je mutsje wordt getoond aan het verkeer.
Ik had al zo blauw vermoeden toen ik de titel van dit topic las: Dat moet haast wel van Antinio zijn, hahaha. Kan niet anders! En inderdaad! Hahahaha!

Zonder slip? Alleen in een erotische bui en zelfs dan nog met een strakke rok of zo. Ben dan een beetje bang voor het Marilyn Monroe effect, zeg maar. Niet voor mezelf hoor, maar meer uit respect voor de medemens...
Met mijn nauwsluitende rok tot de enkels en zwarte kousen eronder lijkt het me geen enkel probleem om mijn slip weg te laten. Voorkomende gevallen zullen geen bedreiging zijn voor mijn kuisheid.
Mijn mán daarentegen die staat niet alleen in blote billen, maar ook in blote tempeloeris tegen betaling te kijk. Zie de foto hiernaast.
qwertu schreef op 08 mei 2008 @ 13:43:

Met mijn nauwsluitende rok tot de enkels en zwarte kousen eronder lijkt het me geen enkel probleem om mijn slip weg te laten. Voorkomende gevallen zullen geen bedreiging zijn voor mijn kuisheid.
:rofl: De gedachte om de slip niet te dragen is waarschijnlijk al zo zondig dat je dan de hele week in de kerk door moet brengen om boete te doen. Al dan niet met slip!
Wat denk je ;-)
Je weet maar nooit hoor! Sommige mensen wonen onder een steen, hebben geloof ik ook niet door dat er mensen in armoede leven in Afrika totdat ze het in de krant lezen of op MTV zien!
Zwieber schreef op 08 mei 2008 @ 13:45:

[...]

:rofl: De gedachte om de slip niet te dragen is waarschijnlijk al zo zondig dat je dan de hele week in de kerk door moet brengen om boete te doen. Al dan niet met slip!
Als ik naar de kerk zou gaan om te bidden, kan er ook niemand onder mijn rok kijken. Dat scheelt dus weer.
Ik heb trouwens helemaal geen geld voor slipjes.

In de winter is dat soms best een beetje koud voor de lipjes..
Vraag je je dat dan wel eens af in de kerk? hoeveel dames zullen er wel of niet een slipje aan hebben? Lijkt me erg afleidend werken hoor. En in de kerk is het altijd barkoud dus je onderdeel bevriesd dan of hebben jullie zo'n verwarmde kerk waar er ook kussentjes op de bankjes zijn in plaats van houten banken die een ware lijdensweg op zichzelf zijn voor je rug en billen? Ah, en nu ben ik compleet off-topic geloof ik.
Ik brei ze om die reden altijd zelf, Yoyo, van restjes wol van uitgehaalde truien.
gaat dat dan niet jeuken?
je hebt jeukloze wol, of je moet ze voeren...
Ik zag gister trouwens een schhonmaakvrouw lopen in de stad, zoeen met zo'n oranje hesje aan waar je goed dik voor moet zijn om erin te passen zeg maar, en die vond het iets te warm voor een shirt. Ook voor een beha trouwens. Vind je dat ook geil, Toon, een dikke vrouw met hangborsten in zo'n hesje? (Met een half afgezakte spijkerbroek eronder.) Want in dat geval moet je je pc afsluiten en op de Nieuwmarkt op een terras gaan zitten. Wie weet kom je haar dan nog wel tegen...
*Krijgt ineens het grandioze idee van Broekrok met ingenaaide slip, eventueel te punniken*
MaddyAlbright schreef op 08 mei 2008 @ 14:10:

je hebt jeukloze wol, of je moet ze voeren...
ik voer liever de eendjes...
De truien die ik bij het Leger des Heils haal zijn zo afgedragen dat de wol daarvan niet meer kriebelt hoor. En soms, als ik geluk heb, zit er ook wel eens een katoenen gebreide trui tussen. Dan gebruik ik het uitgehaalde katoen voor de kruisjes. Blijft je Tenalady ook stukken beter op plakken dan op wol trouwens...
In wollen slips punnik ik vaak wat extra bandjes, om de tenalady beter op z'n plek te houden.
Al wil ik van oude lappen ook nog wel een gordeltje naaien waar ik 'm dan zo tussen schuif. Knoopjes eraan, ceintuurtje punniken en klaar is Klara.

In kruissteek borduur ik daar dan altijd wat moois op. Een zedige spreuk of een boerenvergezicht bijvoorbeeld. Ik ben nogal fors, dus dat laatste past prima. Ik heb er zelfs wel eens een volledige VOC-vloot te zee op geborduurd!
Wel oppassen : warmte, leren zetels en blote lipjes = sticky combination.
Belgenmoppie: daarom heb ik altijd zo'n schapenvachtje om mijn zadel zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven