Entertainment
alle pijlers
Walging voor Patricia en Adam
zaterdag 3 mei 2008 om 14:55
Ik kijk van de week naar Jensen, zijn Patricia Paay en Adam Curry daar. Ik val midden in de uitzending dus ik zal nog even morgen kijken bij uitzendinggemist van rtl/sbs.
Wat mij irriteerde, nee zelfs walging voor had was het feit dat Adam onthulde dat hij naaktfoto's heeft van zijn ex Carolien Tensen.
Nou gingen ze daar zo over door en ook wat ze met die foto's konden doen dat ik dacht, heb ik wat gemist? Wat een draak is die Patricia trouwens, wat een echte k.t met haar opmerkingen over Caroline. Ik kijk bijna nooit tv en ook geen roddelbladen. Wist al niet dat het zijn ex was.
Maar was dat nou een misselijk grapje waar ze de halve uitzending over hadden of niet?
Grappig vond ik het iig niet. En als het waar is dan vind ik het misselijk.
Ik was al geen fan van ze maar vertel aub dat het een grote grap was die mij is ontgaan.
Wat mij irriteerde, nee zelfs walging voor had was het feit dat Adam onthulde dat hij naaktfoto's heeft van zijn ex Carolien Tensen.
Nou gingen ze daar zo over door en ook wat ze met die foto's konden doen dat ik dacht, heb ik wat gemist? Wat een draak is die Patricia trouwens, wat een echte k.t met haar opmerkingen over Caroline. Ik kijk bijna nooit tv en ook geen roddelbladen. Wist al niet dat het zijn ex was.
Maar was dat nou een misselijk grapje waar ze de halve uitzending over hadden of niet?
Grappig vond ik het iig niet. En als het waar is dan vind ik het misselijk.
Ik was al geen fan van ze maar vertel aub dat het een grote grap was die mij is ontgaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 7 mei 2008 om 08:21
Toppunt van romantiek....niet voor Joey Fresco, anders.
En dat zwembad waar ze het over had, dat was het huis van Fresco, die dus niet thuis was.
E.e.a is niet netjes verlopen.
En Fresco had ook nog een klein zoontje die bij hun woonde, waar Patricia moeder over was/speelde.
Die liet ze ook maar even mooi in de steek. Nooit weer gezien.
En dat zwembad waar ze het over had, dat was het huis van Fresco, die dus niet thuis was.
E.e.a is niet netjes verlopen.
En Fresco had ook nog een klein zoontje die bij hun woonde, waar Patricia moeder over was/speelde.
Die liet ze ook maar even mooi in de steek. Nooit weer gezien.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
donderdag 8 mei 2008 om 08:12
Eigenlijk vind ik dit maar een kuttopic, alleen de titel al.
Waar haal je het lef vandaan om zo over mensen die een leuk huwelijk hebben, een leuke dochter een leuk leven hebben en geslaagd zijn in het leven, een carierre gehad hebben, die hun sporen hebben verdiend zo af te kraken.
En als het zo erg was: , ik heb Caroline nog niet eens zelf zien reageren ergens, waarschijnlijk omdat het ook allemaal niet zo erg was.
Waar haal je het lef vandaan om zo over mensen die een leuk huwelijk hebben, een leuke dochter een leuk leven hebben en geslaagd zijn in het leven, een carierre gehad hebben, die hun sporen hebben verdiend zo af te kraken.
En als het zo erg was: , ik heb Caroline nog niet eens zelf zien reageren ergens, waarschijnlijk omdat het ook allemaal niet zo erg was.
donderdag 8 mei 2008 om 11:25
Ik heb Patries laatst nog in levenden lijve gezien enne...nou, ik vind het een slechtgeklede en gekapte Lolita-op-leeftijd. bovendien is ze wel érg aanwezig met dat hysterische geblaat. Die dochter was vroeger best een leuk en fris meisje om te zien, maar nu begint ze door haar overdadige make-up en kapsel-mishandeling steeds meer op mammie te lijken. Zonde!
donderdag 8 mei 2008 om 15:35
Patries en Adam staan heden ten dage voornamelijk nog in de belangstelling dankzij de roddelbladen, niet omdat ze iets boeiends uitvoeren of iets interessants te melden hebben. Patries kan volgens mij alleen maar wauwelen over 'edèm' (zoals ze Adam's naam uitspreekt), make-upjes, haar zangcarrière die al eeuwen in de mottenballen hangt en andere oppervlakkige bullshit. Ik zeg: laat dit zogenaamde 'celebrity-koppel' vooral lekker in Engeland blijven. Misschien moet Patries gaan paardrijden (Een leuke hobby en bovendien: een leuke Shetlander bij het huis verhoogt meteen de status), dan kan Adam gaan bungee-jumpen (wellicht krijgt-ie daar een grotere kick van dan van het blowen).
donderdag 8 mei 2008 om 22:17
Dus als je stopt met zingen dan moet je maar oprotten, nou lekker dan,
vooral ook niet vertellen dat je gezongen hebt ,want dan ben je ook uitgerangeerd, terwijl je zelf de keuze hebt gemaakt om te stoppen, blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
sorry, moest er ff uit,
Patries en Adam zijn selfmade people en ze zijn nog steeds goed geconserveerd, wie wil dat nou niet.
lekker hollands hiero, feest van herkenning voor de mensen die vanuit het buitenland posten denk ik.
vooral ook niet vertellen dat je gezongen hebt ,want dan ben je ook uitgerangeerd, terwijl je zelf de keuze hebt gemaakt om te stoppen, blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
sorry, moest er ff uit,
Patries en Adam zijn selfmade people en ze zijn nog steeds goed geconserveerd, wie wil dat nou niet.
lekker hollands hiero, feest van herkenning voor de mensen die vanuit het buitenland posten denk ik.
zaterdag 10 mei 2008 om 01:20
Calvijn, ik weet wat je voelt, ik was hoogzwanger met een hittegolf, vreselijk zwaar.
Mayou, thnx, die taille is ook van mij ja, hahaha, en dat voor een ouwe bes v bijna 47, ja de roosjes zijn er later bij gekomen, vond alleen een tribal zo somber en nu sta ik iig op mijn rug sowieso altijd in bloei
Ik zag Patries net ook nog in een aller gezelligst zomerjurkje, ze ziet er schitterend uit, wil ik ook wel als ik bijna 60 ben!!
Mayou, thnx, die taille is ook van mij ja, hahaha, en dat voor een ouwe bes v bijna 47, ja de roosjes zijn er later bij gekomen, vond alleen een tribal zo somber en nu sta ik iig op mijn rug sowieso altijd in bloei
Ik zag Patries net ook nog in een aller gezelligst zomerjurkje, ze ziet er schitterend uit, wil ik ook wel als ik bijna 60 ben!!