Entertainment
alle pijlers
bijzonder storende tv presentatoren
donderdag 8 mei 2008 om 17:38
donderdag 8 mei 2008 om 23:25
Brandsteder '79 ('Dit bankstel vonden we in België, net over de grens bij Peer')
Ja, ben je eenmaal op de tv in Nederland, dan blijf je het ook tot je tussen zes plankjes ligt.
Ja, ben je eenmaal op de tv in Nederland, dan blijf je het ook tot je tussen zes plankjes ligt.
donderdag 8 mei 2008 om 23:36
http://www.youtube.com/watch?v=iihHi6s7Yyc&feature=related
Hier, een belspel stukje van die verschrikkelijke aandachtshoer Wytske!
Haha nou ga ik slapen, want dit gaat nergens over.
Hier, een belspel stukje van die verschrikkelijke aandachtshoer Wytske!
Haha nou ga ik slapen, want dit gaat nergens over.
het is hier binnen beter dan buiten
vrijdag 9 mei 2008 om 00:02
Geen moeite mee als die man dat heeft. Heb ook een hekel aan Jensen, Jemig Fleurtje dat je dat zo vaak schrijft. Je geeft die man veel te veel eer.
-Carlo en Irene plus kok
-Georgina en de man (Noorderlicht)
-Rosalie van B.
-Daphne D.
-Beau van E.D
-Peter r D.V.
-Pauw en Witteman
Zou er de rest die al genoemd is erbij zetten behalve Mathijs van Nieuwkerk. Die mag nog ff.
vrijdag 9 mei 2008 om 00:21
-Dyanne Beekman, dat mens met de vreselijk betweterige toontje dat in haar programma iedereen eruit liet zien als haarzelf. Vind ik niet zo stylisch verantwoord.
-Ellemieke Vermolen. Kan je net zo goed bij een Barbie een spraakchip implanteren. Het effect is hetzelfde. Heel typerend is dat ze na jááááren tv-ervaring nog steeds niets meer mag doen dan het voorlezen van de autocue...
-Wendy Van Dijk. Ik vertrouw die 'ideale schoondochter'-act niet. Alles aan haar komt me veels te berekend over. Dat is trouwens vooral iets van de laatste jaren, 10 jaar geleden leek het me best een leuke meid.
-Froukje De Both. Inderdaad de koningin der nietszeggendheid. Een van de saaiste personen die ooit op tv is geweest. En sexy? Ze is niet lelijk, maar zo doorsnee dat ik er op straat straal voorbij zou lopen.
-Ellemieke Vermolen. Kan je net zo goed bij een Barbie een spraakchip implanteren. Het effect is hetzelfde. Heel typerend is dat ze na jááááren tv-ervaring nog steeds niets meer mag doen dan het voorlezen van de autocue...
-Wendy Van Dijk. Ik vertrouw die 'ideale schoondochter'-act niet. Alles aan haar komt me veels te berekend over. Dat is trouwens vooral iets van de laatste jaren, 10 jaar geleden leek het me best een leuke meid.
-Froukje De Both. Inderdaad de koningin der nietszeggendheid. Een van de saaiste personen die ooit op tv is geweest. En sexy? Ze is niet lelijk, maar zo doorsnee dat ik er op straat straal voorbij zou lopen.
vrijdag 9 mei 2008 om 09:51
Haha zwakzinnig, zo had ik haar nog nooit bekeken.
Catherine Keyl is verschrikkelijk. Niet alleen omdat zij de muts der mutsen is, maar ook omdat ze niet door heeft hoe dom ze is. Ze neemt zichzelf heel erg serieus.
Voor Winston Gerstanowitz ben ik allergisch. Wat een misselijkmakend mannetje. Over RTL boulevard gesproken, Fiona Hering is ook erg!
Mirella van Marcus van ochtendtv mag van mij ook van de buis! Net zoals Sven Kokkelman, niet alleen heeft hij een beeldvullend groot hoofd maar is ook gewoon een slechte presentator.
Catherine Keyl is verschrikkelijk. Niet alleen omdat zij de muts der mutsen is, maar ook omdat ze niet door heeft hoe dom ze is. Ze neemt zichzelf heel erg serieus.
Voor Winston Gerstanowitz ben ik allergisch. Wat een misselijkmakend mannetje. Over RTL boulevard gesproken, Fiona Hering is ook erg!
Mirella van Marcus van ochtendtv mag van mij ook van de buis! Net zoals Sven Kokkelman, niet alleen heeft hij een beeldvullend groot hoofd maar is ook gewoon een slechte presentator.
vrijdag 9 mei 2008 om 10:12
vrijdag 9 mei 2008 om 11:36