Digi
alle pijlers
Nintendo Wii
donderdag 8 mei 2008 om 16:05
donderdag 8 mei 2008 om 16:24
Geheugenkaart kan je ook van een ander merk kopen eventueel.
Hmm spellen....het is maar net wat je leuk vind natuurlijk.
Ik heb er hier ondertussen een stuk of 100 staan, zie door de bomen het bos niet meer hahaha
Als je voornamelijk alleen speelt heb je geen 2e controller en nunchuck nodig, anders zou ik het wel doen.
Misschien is een stuurtje ook leuk?
Op deze site kun je wat ideeën op doen http://www.bigdennis.com/...09c4f7d8920fe&language=nl
Hmm spellen....het is maar net wat je leuk vind natuurlijk.
Ik heb er hier ondertussen een stuk of 100 staan, zie door de bomen het bos niet meer hahaha
Als je voornamelijk alleen speelt heb je geen 2e controller en nunchuck nodig, anders zou ik het wel doen.
Misschien is een stuurtje ook leuk?
Op deze site kun je wat ideeën op doen http://www.bigdennis.com/...09c4f7d8920fe&language=nl
donderdag 8 mei 2008 om 16:27
nou ja ik heb paar favoriete spellen, wii guitar hero (maar daar heb je gitaar voor nodig), wii mario kart, wii-fitt, wii mario galaxy
en zo kan ik nog wel even doorgaan, ligt er maar aan waar je van houdt. Wij hebben ook bijna alle uitgekomen spellen hier liggen
en zo kan ik nog wel even doorgaan, ligt er maar aan waar je van houdt. Wij hebben ook bijna alle uitgekomen spellen hier liggen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 8 mei 2008 om 16:34
Ik wil heel graag de wii fit en de mariokarts maar goed, ik ben al blij dat de wii hier niet uitverkocht is.
nog even met mijn vriend overleggen straks, wii fit en mariokarts zal nog wel tijdje duren, ik sta daar op de wachtlijst voor via e-plaza. Voor de wii ook sinds gisteren maar kreeg vandaag al mailtje dat ik kan bestellen.
Toen maar even de plaatselijke speelgoedwinkel gebeld of het toevallig op vooraad is en warempel hebben ze er iig 1.
Nu even kijken wat vriendje lief zegt, want ik ga natuurlijk niet zomaar ¤300 uitgeven.
nog even met mijn vriend overleggen straks, wii fit en mariokarts zal nog wel tijdje duren, ik sta daar op de wachtlijst voor via e-plaza. Voor de wii ook sinds gisteren maar kreeg vandaag al mailtje dat ik kan bestellen.
Toen maar even de plaatselijke speelgoedwinkel gebeld of het toevallig op vooraad is en warempel hebben ze er iig 1.
Nu even kijken wat vriendje lief zegt, want ik ga natuurlijk niet zomaar ¤300 uitgeven.
vrijdag 9 mei 2008 om 13:11
Wat is dat precies? dat ice age?
Mocht je hem willen verkopen, noem maar een prijs.
Ik ga zo de fit installeren, dus je was toch nog eerder :P
En klopt het dat er ook game cube spellen op kunnen? en zijn deze nog in de winkel te koop? ( en goedkoper dan die dure wii spellen? daar schrik ik wel van haha)
Mocht je hem willen verkopen, noem maar een prijs.
Ik ga zo de fit installeren, dus je was toch nog eerder :P
En klopt het dat er ook game cube spellen op kunnen? en zijn deze nog in de winkel te koop? ( en goedkoper dan die dure wii spellen? daar schrik ik wel van haha)
vrijdag 9 mei 2008 om 15:15