Entertainment
alle pijlers
Dames in de Dop
vrijdag 9 mei 2008 om 09:17
Dit is haar hyves:
http://blondesharon.hyves.nl
Aardig wat reacties zijn daar geplaatst waarin wordt gezegd dat ze dom is. Best sneu. Ik vind dat haar ouders haar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Ze zet zichzelf compleet voor joker in NL.
Mijn conclusie na even rondgekeken te hebben op Hyves en haar actie bij Jensen: Ze is echt, echt, echt dom.
Dit is geen actrice.
http://blondesharon.hyves.nl
Aardig wat reacties zijn daar geplaatst waarin wordt gezegd dat ze dom is. Best sneu. Ik vind dat haar ouders haar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Ze zet zichzelf compleet voor joker in NL.
Mijn conclusie na even rondgekeken te hebben op Hyves en haar actie bij Jensen: Ze is echt, echt, echt dom.
Dit is geen actrice.
zaterdag 10 mei 2008 om 07:42
Bij Jensen zei Sharon toch dat Michelle haar extensions had betaald... Heeft ze daarmee niet verklapt dat Michelle gewonnen heeft (en dus 20.000 euro gewonnen heeft)? Ik weet niet of zij wint, maar kan me anders niet voorstellen waarom ze het anders betaald heeft, die Sharon leek me rijker (haar vader althans).
zaterdag 10 mei 2008 om 11:12
maandag 12 mei 2008 om 23:20
Ik kan er niks aan doen, ik vind ze allemaal aanbiddelijk....Op de een of andere manier ontroeren ze me gewoon en zoals ze vandaag allemaal hun ellendige verhalen aan elkaar vertelden, ik zat met een brok in mijn keel te kijken.
Zo zie je maar, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend om een brede maatschappelijke opvoeding te krijgen en het is ook niet zo vanzelfsprekend dat volwassenen lief voor je zijn als kind. Ik zie heus ook de platheid van deze vrouwen maar ik zie ze vooral zo hun best doen, op hun geheel eigen wijze.
Zo zie je maar, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend om een brede maatschappelijke opvoeding te krijgen en het is ook niet zo vanzelfsprekend dat volwassenen lief voor je zijn als kind. Ik zie heus ook de platheid van deze vrouwen maar ik zie ze vooral zo hun best doen, op hun geheel eigen wijze.
maandag 12 mei 2008 om 23:26
maandag 12 mei 2008 om 23:38
Als je dat zo ziet, maakt dat bij mij ook een 'ik ben blij dat mij n leven anders is verlopen' gevoel. Opvoeding speelt een grote rol in het ontstaan van de persoon die je later wordt, en hoewel mijn ouders veel fouten gemaakt hebben, hebben ze mij wel ontwikkeling en beschaving bijgebracht. En als ik die meiden zie, kan ik alleen maar medelijden met ze hebben, dat zij dit op deze manier (want laten we eerlijk zijn, dit soort programma's is gewoon een vorm van leedvermaak) bijgebracht moeten krijgen.
maandag 12 mei 2008 om 23:59
dinsdag 13 mei 2008 om 00:14
Ik ken wel van zulke meiden, van vroeger, van school, toen ik in de brugklas zat. Snel ontvlambaar, snel op de tenen getrapt, vinden snel iets gek en raar, rap de grote tetter opentrekkend maar van binnen zo zacht als dons.
Ik heb nu een paar van die oude klasgenootjes op mijn hyves. Nog steeds die grote bek, ze lachen zich dood dat ik bij de 'fillum' ben gegaan en ze zijn nog steeds lief.
Ik heb nu een paar van die oude klasgenootjes op mijn hyves. Nog steeds die grote bek, ze lachen zich dood dat ik bij de 'fillum' ben gegaan en ze zijn nog steeds lief.