Entertainment alle pijlers

Dames in de Dop

21-04-2008 21:36 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het begint weer, en het belooft nog erger te worden dan vorig seizoen...

Ben benieuwd! Het zal de komende weken in ieder geval mijn maandagavond vullen!
Dit is haar hyves:

http://blondesharon.hyves.nl

Aardig wat reacties zijn daar geplaatst waarin wordt gezegd dat ze dom is. Best sneu. Ik vind dat haar ouders haar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Ze zet zichzelf compleet voor joker in NL.

Mijn conclusie na even rondgekeken te hebben op Hyves en haar actie bij Jensen: Ze is echt, echt, echt dom.

Dit is geen actrice.
of ze is helemaal niet dom en casht lekker voor die rol.

en houdt ze heel Nederland voor gek, wie is er dan dom, :rofl:

Allen het idee al, ik lig helemaal in een deuk.
fijn, ik op der hyves lezen.. staat er een spoiler op!
yoyo2 schreef op 09 mei 2008 @ 12:20:

fijn, ik op der hyves lezen.. staat er een spoiler op!
Wat raar! Dat mag toch helemaal niet?
Bij Jensen zei Sharon toch dat Michelle haar extensions had betaald... Heeft ze daarmee niet verklapt dat Michelle gewonnen heeft (en dus 20.000 euro gewonnen heeft)? Ik weet niet of zij wint, maar kan me anders niet voorstellen waarom ze het anders betaald heeft, die Sharon leek me rijker (haar vader althans).
Misschien heeft die Michelle ze erin gezet,dat ze kapster is dat Sharon dat bedoelde(tenminste zo nam ik het op maar je kan wel gelijk hebben..)
ik heb dat programma nog nooit gezien, is dat nog steeds op TV?

Dan zit je dus helemaal geshockeerd te kijken als je dat ineens op de bank bij Jensen ziet zitten!!!

Who the hell is Sharon, eigenlijk wil ik dat ook maar zo houden, tis namelijk best ergerlijk, zo veel domheid in 1 persoon.
Volgens mij zei Sharon dat Michella de extentions erin had gezet, niet dat ze ze had betaald... Heb het niet meer teruggekeken, maar dacht dat ze het zo zei..
Ik kan er niks aan doen, ik vind ze allemaal aanbiddelijk....Op de een of andere manier ontroeren ze me gewoon en zoals ze vandaag allemaal hun ellendige verhalen aan elkaar vertelden, ik zat met een brok in mijn keel te kijken.

Zo zie je maar, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend om een brede maatschappelijke opvoeding te krijgen en het is ook niet zo vanzelfsprekend dat volwassenen lief voor je zijn als kind. Ik zie heus ook de platheid van deze vrouwen maar ik zie ze vooral zo hun best doen, op hun geheel eigen wijze.
Mee eens, maar zelfs in hun verhalen, die mij ook raakten trouwens maken ze weer grappige fouten. Michella die op een gegeven moment zegt: fysiek, maar ook lichamelijk....

Sharon zei niet dat Michella ze betaald had, maar dat ze ze erin gezet had. Dat is toch iets anders.
eleonora schreef op 12 mei 2008 @ 23:20:

Ik kan er niks aan doen, ik vind ze allemaal aanbiddelijk....Op de een of andere manier ontroeren ze me gewoon en zoals ze vandaag allemaal hun ellendige verhalen aan elkaar vertelden, ik zat met een brok in mijn keel te kijken.

Zo zie je maar, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend om een brede maatschappelijke opvoeding te krijgen en het is ook niet zo vanzelfsprekend dat volwassenen lief voor je zijn als kind. Ik zie heus ook de platheid van deze vrouwen maar ik zie ze vooral zo hun best doen, op hun geheel eigen wijze.
Als je dat zo ziet, maakt dat bij mij ook een 'ik ben blij dat mij n leven anders is verlopen' gevoel. Opvoeding speelt een grote rol in het ontstaan van de persoon die je later wordt, en hoewel mijn ouders veel fouten gemaakt hebben, hebben ze mij wel ontwikkeling en beschaving bijgebracht. En als ik die meiden zie, kan ik alleen maar medelijden met ze hebben, dat zij dit op deze manier (want laten we eerlijk zijn, dit soort programma's is gewoon een vorm van leedvermaak) bijgebracht moeten krijgen.
Nancy lijkt met haar nieuwe kapsel op Milla Jovovich, vind ik. Ik zou Michella graag een poosje in huis nemen, om over te moederen. Sharon is een beïnvloedbaar en eenvoudig meisje. Kan ze niks aan doen. Ze bedoelt het allemaal goed.
Sharon heeft een enorme centenbak, zeker als ze weer eens huilt. nancy is de enige met een geschikt uiterlijk om een dame te worden
feeks schreef op 12 mei 2008 @ 23:47:

Sharon heeft een enorme centenbak, zeker als ze weer eens huilt. nancy is de enige met een geschikt uiterlijk om een dame te worden

Juist en die laatste is eruit dus word geen dame. Geloof wel dat ze na de opnames en als de finale is geweest gewoon weer terugvallen naar hun oude leven.

Dat was bij Anna (zo heet ze geloof ik) ook gebeurt.
Ik hoop dat gewoon degene die het hardst haar best doet wint. Centenbak of niet. Van mij mag het Michella zijn. Die is enorm geblokkeerd emotioneel (en vind je het gek?) maar ze weet zich al een paar keer echt het best te gedragen (vond ik).
ik had t einde niet gezien, maar Nancy is er dus uit. Sharon is zo enorm dom, niet te filmen gewoon. Michella is ordi, maar komt ook door dr zonnebankje. Cherish is een domme bimbo met een gouden tand, die stevige meid vind ik wel ok. Wie mis ik nou?
Sandy is eruit, niet Nancy.
Sandy
Ja psies. Sandy is weg. Nancy mag gelukkig blijven. Daar is volgens mij echt wel iets leuks van te maken. Als ze eerst dat defensieve maar liet varen he. Zal wel lastig worden maar als ze wil.....
Se heb een grooowte bek, maar volgens mij is ze van binnen wel heel netjes. Ik vind haar vaak heel redelijk reageren op dingen terwijl de anderen asociaal gedrag heel normaal lijken te vinden.
Dat denk ik dus ook, Nancy heeft haar uiterlijk mee, en als ze echt wil, kan ze ook wat beschaafder worden
Ik ken wel van zulke meiden, van vroeger, van school, toen ik in de brugklas zat. Snel ontvlambaar, snel op de tenen getrapt, vinden snel iets gek en raar, rap de grote tetter opentrekkend maar van binnen zo zacht als dons.

Ik heb nu een paar van die oude klasgenootjes op mijn hyves. Nog steeds die grote bek, ze lachen zich dood dat ik bij de 'fillum' ben gegaan en ze zijn nog steeds lief.
eleonora schreef op 12 mei 2008 @ 23:20:

Amen! Ik vind ze ook fantastisch!

En wat een geweldige metamorfoses! Sharon met normale wenkbrauwen! En Michelle die er ineens prachtig uitziet.....

Wat een verschiI!

Ik vind ze 1000x sympathieker en leuker dan de hntm-meiden...
pupetta schreef op 13 mei 2008 @ 00:00:

Sandy is eruit, niet Nancy.
Ow, sorry even een fout gemaakt.
Ik vind Nancy en Michella iets innemends hebben.

Michella's haar zo is een enorme verbetering!

Met Sharon kan ik niets, ik vind haar nogal hysterisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven