Mode & Beauty alle pijlers

Jurk van viscose, is dit warm/zweet het? Of valt het mee?

24-12-2012 19:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een erg mooie kerstjurk gekocht,(één kant lange mouw met grote bloem, en loopt shuin en andere arm/schouder is bloot.



eenmaal thuis zag ik dat hij 68% viscose 27%polyester & 5% elastisch is, nou heb ik hier wel slechte verhalen over gehoord dat het moet zweten. Wil er ook mee opstap dus baal nu wel beetje. Zal de jurk te warm zijn? Of valt het mee omdat het niet 100% viscose is?



Zijn er mensen met goeie ervaringen, en gaat het niet meteen zweten en stinken. en heb ik me gewoon wat wijs laten maken,? hope so.. Heb echt hekel aan een zweetstank, ergelijk als mensen stinken, daarom mijn angst, wil natuurlijk wel fris ruiken :-) bij negatieve reacties dan trek ik kerstoutfit nummer 2 aan met stappen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit last van zweten in viscose
Alle reacties Link kopieren
Viscose is geen kunststof maar een natuurlijk materiaal.dus minder kans op zweten dan bv met polyester.

Veel plezier met stappen !
Alle reacties Link kopieren
Viscose niet ( bij mij dan)
Viscose is het probleem niet, dat is polyester. Al denk ik dat het in deze samenstelling wel meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat als je 1 arm/schouder bloot hebt het zweettechnisch wel mee zal vallen hoor! Gewoon lekker douchen van te voren, goede deo gebruiken en gaan!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Ik heb odorex

Extra dry, hopen dat het helpt! Wat trouwens een dilemma een jurk, welke schoenen erbij, en

Tasje is er niet mooi bij, tas in hand is lastig, en zonder telefoon overleef ik niet nog meer vrouwen met kerst kleding stress? Haha
Telefoon in BH of in laars werkt prima
Alle reacties Link kopieren
quote:Merelin schreef op 24 december 2012 @ 19:13:

Ik heb nooit last van zweten in viscose Nee, maar wel dat ik het er stervenskoud in heb. Ik vind viscose geen stof voor de winter. Maar ik moet al helemaal niet denken aan iets met een arm bloot laat staan een blote schouder...brrrr, echt te koud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 24 december 2012 @ 20:13:

[...]



Nee, maar wel dat ik het er stervenskoud in heb. Ik vind viscose geen stof voor de winter. Maar ik moet al helemaal niet denken aan iets met een arm bloot laat staan een blote schouder...brrrr, echt te koud.Je moet me juist moed in spreken!! haha! ben echt een koukleum pfff.. en door die mega bloem op mn schouder kan een vestje er niet over eigenlijks, jurk is zwart, dus zwart verstje, valt het niet echt op dat hij 1 kant niet over mijn schouder kan! misschien moet dat dan maar & ga er mee opstap 's avonds! en daar is het vaak erg warm.. dus dan maakt het niet zoveel uit dat het koud is ! draag trouwens bijna nooit een jurk! ben vaak wat stoerder gekleed en een stuk warmer gekleed... XD
Alle reacties Link kopieren
quote:nellaaa schreef op 24 december 2012 @ 20:00:

Telefoon in BH of in laars werkt prima Hmm klein telefoontje is nog te doen, maar vind mijn iphone niet echt mooi lijken bij mn jurk in haha! en heb er korte laarsjes bij, dus telefoon daarin zal niet werken denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Viscose is een product van houtpulp, een natuurproduct, polyester is dat niet, dat zit er waarschijnlijk in omdat viscose, in tegenstelling tot polyester, al kreukt zodra je ernaar kijkt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:s0esie schreef op 24 december 2012 @ 20:22:

[...]





Je moet me juist moed in spreken!! haha! ben echt een koukleum pfff.. en door die mega bloem op mn schouder kan een vestje er niet over eigenlijks, jurk is zwart, dus zwart verstje, valt het niet echt op dat hij 1 kant niet over mijn schouder kan! misschien moet dat dan maar & ga er mee opstap 's avonds! en daar is het vaak erg warm.. dus dan maakt het niet zoveel uit dat het koud is ! draag trouwens bijna nooit een jurk! ben vaak wat stoerder gekleed en een stuk warmer gekleed... XDSorry, dit kwam meteen bij me op toen ik aan viscose dacht. Maar als het heel warm is waar je naartoe gaat is het toch prima? Ik neem aan dat je buiten een jas draagt. Dat beetje polyesther zal je niet de tent uit laten zweten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ja draag lekker een jas hoor als ik naar buiten ga! En waar ik overdag ben hebben ze hopelijk lekker de haard aan
quote:nellaaa schreef op 24 december 2012 @ 20:00:

Telefoon in BH of in laars werkt prima Ligt eraan welke maat je hebt. In AA zie je die telefoon gelijk zitten, want dan ben je rechts twee keer zo goed bedeeld als links. Maakt dan niet uit hoe klein de foon is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven