Seks
alle pijlers
Treinrit
donderdag 8 mei 2008 om 12:24
Treinritten zijn gewoonlijk saai. Buiten zie je het landschap voorbij glijden, een paar leuk uitziende medereizigers is al een uitzondering, een gesprek aanknopen met iemand die via oortjes de favoriete muziek beluistert is zo goed als uitgesloten. Maar op de treinrit van Zwolle naar Leeuwarden viel er onlangs toch wat te beleven.
Heb jij ook wel eens iets zelf meegemaakt in het openbaar vervoer of gezien/gehoord van anderen?
Heb jij ook wel eens iets zelf meegemaakt in het openbaar vervoer of gezien/gehoord van anderen?
donderdag 8 mei 2008 om 13:53
Een paar maanden terug zat er naast me een jongen in de trein die zijn vriendin belde.
Om haar te vertellen dat hij de avond daarvoor was vreemd gegaan....met haar vriendin. Wat een l*l
Had bijna mijn flesje Spa over hem heen gegooid maar bedacht me dat ik die een uur lang nergens meer kon vullen..
Niet echt sex-related..sorry!
Om haar te vertellen dat hij de avond daarvoor was vreemd gegaan....met haar vriendin. Wat een l*l
Had bijna mijn flesje Spa over hem heen gegooid maar bedacht me dat ik die een uur lang nergens meer kon vullen..
Niet echt sex-related..sorry!
donderdag 8 mei 2008 om 14:30
Of stewardess. Als je een vliegtuig beschouwt als een vliegende trein dan is een stewardess toch een vliegende conductrice? Hoe brengen die hun tijd door tussen Heatrow en Bangcock?
Anyways, buiten het feit dat ik eens 5 lekkere meiden tegelijk heb besprongen (letterlijk, vanuit het bagagerek) gaat mijn ervaring met treinseks niet.
vrijdag 9 mei 2008 om 17:25
Maandje geleden nog lekker gebekt en gevoosd met een Australische biologe op de vlucht van HongKong naar Parijs...
(Die 24 uur vertraagd was... voorafgaand aan de vlucht werden we in een hotel gestopt.. en ze zat in de kamer naast me.....
Hadden we even iets eerder geweten wat er op de vlucht zou gebeuren.. dan hadden we eerder kunnen starten)
Soms zit het mee en toch ook tegen
(Die 24 uur vertraagd was... voorafgaand aan de vlucht werden we in een hotel gestopt.. en ze zat in de kamer naast me.....
Hadden we even iets eerder geweten wat er op de vlucht zou gebeuren.. dan hadden we eerder kunnen starten)
Soms zit het mee en toch ook tegen
vrijdag 9 mei 2008 om 17:36