Seks
alle pijlers
Heeeerlijk klaarkomen...
vrijdag 9 mei 2008 om 21:53
...waar slaat dat eigenlijk op? Je leest het elke keer in verhalen, al dan niet waar gebeurd, dat men zo heerlijk klaarkwam. "En toen kwam ik heerlijk klaar" of "Hij liet me heerlijk klaarkomen" of als variant "Toen kreeg ik een heerlijk orgasme".
Het is toch altijd lekker? Dat hoeft er toch niet perse bij gezegd worden?
Of loopt hier iemand rond die ook weleens heel erg vervelend klaarkomt? Die tegen haar vriendin aan de telefoon verzucht "En toen bezorgde hij me weer zo'n naar orgasme....heel erg vervelend...." of "He getver, en toen kwam ik nog klaar ook...en niet heerlijk, nee heel erg saai en stom...tja, het kan niet elke keer lekker zijn he? Dat heb je met orgasmes, je weet het nooit."
Het slaat nergens op!
Ehm...dat wou ik even kwijt...iedereen kan weer verder met zijn/haar dag. Bedankt voor het luisteren/lezen.
Het is toch altijd lekker? Dat hoeft er toch niet perse bij gezegd worden?
Of loopt hier iemand rond die ook weleens heel erg vervelend klaarkomt? Die tegen haar vriendin aan de telefoon verzucht "En toen bezorgde hij me weer zo'n naar orgasme....heel erg vervelend...." of "He getver, en toen kwam ik nog klaar ook...en niet heerlijk, nee heel erg saai en stom...tja, het kan niet elke keer lekker zijn he? Dat heb je met orgasmes, je weet het nooit."
Het slaat nergens op!
Ehm...dat wou ik even kwijt...iedereen kan weer verder met zijn/haar dag. Bedankt voor het luisteren/lezen.
vrijdag 9 mei 2008 om 22:02
Ha ha ha, leuk verhaaltje. Inderdaad klinkt het als een pleonasme (of was het tautologie, dat is alweer heel lang geleden dat ik dat heb geleerd op de middelbare school). Op zich heb je wel een punt, maar wat ik zelf wel eens heb, is dat ik zo mijn best doe het orgasme uit te stellen en ineens is-ie daar toch en dan is het een soort "onderdrukt" orgasme waar ik bijna geen euforie bij voel... leg ik het een beetje duidelijk uit of klinkt dit als abacadabra? Ik heb ook wel eens dat het orgasme vrij snel komt (als ik dan niet mijn best doe het een beetje uit te stellen om het intenser te laten worden) en daardoor minder heftig is, een orgasme dat daardoor een beetje "gewoontjes" is en ook van hele korte duur. Heeerlijk klaarkomen is voor mij een heftig, intens orgasme waarvan je daarna nog een beetje ligt te shaken in je bed! Dus er bestaan denk ik wel verschillende gradaties in orgasmes, maar een vervelend orgasme... nee, denk niet dat die bestaat!
vrijdag 9 mei 2008 om 22:14
Ik heb dat net zo als Ieonor. Ik heb ook wel eens van die orgasmes die niets zijn vergeleken bij wat het zou kunnen zijn. En als zo'n orgasme er voor zorgt dat ik niet meer geil ben, dan kan ik dat wel jammer vinden. Dat is zo'n weet-niet-geen-mening-orgasme, niet heel vervelend natuurlijk maar ook niet heerlijk.
Ik heb trouwens ook wel eens (2x) orgasmes zonder handen gehad, een fysiek orgasme alleen maar door opwinding in mijn hoofd. Ik blijf dan nog uren en uren ontzettend geil. Ook gewoon klaarkomen helpt dan niet. Op een gegeven moment wordt dat vervelend. Zeker als je dingen moet doen waar je die geilheid niet bij kunt gebruiken, werken ofzo.
Maar ik zal nooit eens zeggen: Vandaag zo'n rukorgasme gehad, kan er even niets meer bij hebben. Het is super of het is ok (iets meer dan neutraal), of daar tussen in, echt negatief wordt het nooit.
Ik heb trouwens ook wel eens (2x) orgasmes zonder handen gehad, een fysiek orgasme alleen maar door opwinding in mijn hoofd. Ik blijf dan nog uren en uren ontzettend geil. Ook gewoon klaarkomen helpt dan niet. Op een gegeven moment wordt dat vervelend. Zeker als je dingen moet doen waar je die geilheid niet bij kunt gebruiken, werken ofzo.
Maar ik zal nooit eens zeggen: Vandaag zo'n rukorgasme gehad, kan er even niets meer bij hebben. Het is super of het is ok (iets meer dan neutraal), of daar tussen in, echt negatief wordt het nooit.
vrijdag 9 mei 2008 om 22:32
Aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, tsunami's, laagvliegende straaljagers, zonsverduisteringen.............ach ja, je kent het wel
Idem: "met een goed glas wijn"...................aaaaaaarrrrrggghh!
Nee, wij dronken elke avond k*twijn, altijd pure bocht, maar toen, na 10 jaar, ineens was 'ie daar: Een GOED glas wijn! Pfffffffffftt
vrijdag 9 mei 2008 om 22:34
[quote]
I'll have what she's having......... (please)
(Maar niet in de auto )
:Ik heb trouwens ook wel eens (2x) orgasmes zonder handen gehad, een fysiek orgasme alleen maar door opwinding in mijn hoofd. Ik blijf dan nog uren en uren ontzettend geil. Ook gewoon klaarkomen helpt dan niet. Op een gegeven moment wordt dat vervelend. Zeker als je dingen moet doen waar je die geilheid niet bij kunt gebruiken, werken ofzo.
I'll have what she's having......... (please)
(Maar niet in de auto )
vrijdag 9 mei 2008 om 23:14
Nou Minny, omdat het zo'n heerlijk warme nacht zou kunnen worden vannacht zal ik je eens haarfijn uit de doeken doen waarom sommige heerlijke vrouwen het hebben over heerlijk klaarkomen.
Je hebt zo van die vrouwen die maar af en toe zin hebben in seks omdat hun libido maar heel langzaam opgebouwd wordt bijvoorbeeld. Als je dan uiteindelijk toch eens samen van jetje geeft heb je er als man alle belang bij om die vrouw net niet te laten klaarkomen. Je laat ze een paar keer op het randje fietsen maar méér niet. Opeens klats-boem-bam kom je zelf klaar, kusje, omdraaien, snurken.
De volgende gelegenheid is het gegarandeerd weer bingo want haar geilheid is niet geconsumeerd, dat doe je zo tig dagen na elkaar tot wanneer de halen in je rug zo diep zijn dat je ribben in gevaar komen. Dan laat je haar één keer, in een vlaag van edelmoedigheid en zelfbescherming, heel langzaam de berg beklimmen tot... ja ja ja ja... tot op de top, erover, en dan langzaaaaaaam weer afdalen, en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer, tot ze geen pap meer kan zeggen.
En dat heet dan heerlijk klaarkomen.
Ik ga TV kijken. Doeg!
Je hebt zo van die vrouwen die maar af en toe zin hebben in seks omdat hun libido maar heel langzaam opgebouwd wordt bijvoorbeeld. Als je dan uiteindelijk toch eens samen van jetje geeft heb je er als man alle belang bij om die vrouw net niet te laten klaarkomen. Je laat ze een paar keer op het randje fietsen maar méér niet. Opeens klats-boem-bam kom je zelf klaar, kusje, omdraaien, snurken.
De volgende gelegenheid is het gegarandeerd weer bingo want haar geilheid is niet geconsumeerd, dat doe je zo tig dagen na elkaar tot wanneer de halen in je rug zo diep zijn dat je ribben in gevaar komen. Dan laat je haar één keer, in een vlaag van edelmoedigheid en zelfbescherming, heel langzaam de berg beklimmen tot... ja ja ja ja... tot op de top, erover, en dan langzaaaaaaam weer afdalen, en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer, tot ze geen pap meer kan zeggen.
En dat heet dan heerlijk klaarkomen.
Ik ga TV kijken. Doeg!
vrijdag 9 mei 2008 om 23:47