Mode & Beauty
alle pijlers
Ik ben 38 en ik heb Ic Paris bonnen t.w.v. 355 euro.
zondag 4 mei 2008 om 20:57
2 weken geleden ben ik jarig geweest en ik heb dus in totaal voor 355 euro aan waardebonnen gekregen. Echt super dus. Nu wil ik graag een advies waar ik het aan zal uitgeven. Ik wil dus in principe een soort "basis verzorging". Geen mascara want ik vind na jaren nog steeds die van de Aldi het allerbeste. Ik vind het dus een ongelooflijke luxe dat ik "zomaar" het e.e.a. kan kopen. Ik heb dus een iets droge huid met beginnende rimpeltjes rond ogen en mond (die vind ik het ergste). Wie wil met mij meedenken wat voor soort (basis) verzorging ik als 38 jarige vrouw nodig heb om mijn gezichtshuid stralend en fris te houden?
dinsdag 6 mei 2008 om 19:42
wauw dat is een hoop geld voor ICI paris! Dat geef ik in 3 jaar tijd nog niet ut!
Maar als ik voor dat geld dingen zou uitkiezen zou ik voor het 3stappenplan van Clinique gaan (schoonmaak/verzorgingssetje, is er ook voor de ouder wordende huid). Daarbij misschien nog iets van dag en nachtcreme van clinique of nog wat extra spulletjes van clinique (oogcontourcreme bijvoorbeeld... of iets van een serum).
verder: een lekker geurtje, misschien een mooi kwastensetje van echt haar voor je makeup. Make-up kan ik je niet over adviseren... ik ga zelf meestal voor het etos-merk
Maar als ik voor dat geld dingen zou uitkiezen zou ik voor het 3stappenplan van Clinique gaan (schoonmaak/verzorgingssetje, is er ook voor de ouder wordende huid). Daarbij misschien nog iets van dag en nachtcreme van clinique of nog wat extra spulletjes van clinique (oogcontourcreme bijvoorbeeld... of iets van een serum).
verder: een lekker geurtje, misschien een mooi kwastensetje van echt haar voor je makeup. Make-up kan ik je niet over adviseren... ik ga zelf meestal voor het etos-merk
dinsdag 6 mei 2008 om 20:05
Je hebt he-le-maal gelijk. Gelukkig heb ik best wel veel ervaring met wat ik zelf fijn vind en wat niet. Ik ben bv niet zo'n fan van Lancome, YSL en sisley. Die merken spreken me gewoon niet aan. Dat schaamtegevoel van monstertjes uitproberen ben ik gelukkig al lang voorbij. En als ze daar niet aan mee willen werken, prima maar dan geef ik m'n bonnen gewoon uit in een winkel waar ik wel goed geholpen wordt.
dinsdag 6 mei 2008 om 20:19
Dit is iedergeval mijn boodschappenlijstje:
Chanel nr. 5 en dan een iets grotere uitvoering
Escada parfum
Een mooie foundation
Model C-Ereasur (het nieuwste van het nieuwste. Een soort paardenmiddel voor rimpels als je bv een feestje hebt)
2 nieuwe sponsjes en een nieuw potje peelingcreme voor de ROC renewex
Een product om mijn lippen te verzorgen (de rimpeltjes eromheen, een lippenpotlood en een mooie gloss)
Een nachtcreme
Serum
Masker
Een dagcreme hoef ik niet omdat ik zoveel mogelijk uit de zon blijf. Ik gebruik dus eigenlijk altijd de dagcreme van Nivea die een mooi bruin tintje geeft.
Nou volgens mij ben ik dan echt wel door m'n geld heen. Tjonge, ik kan niet wachten.
Chanel nr. 5 en dan een iets grotere uitvoering
Escada parfum
Een mooie foundation
Model C-Ereasur (het nieuwste van het nieuwste. Een soort paardenmiddel voor rimpels als je bv een feestje hebt)
2 nieuwe sponsjes en een nieuw potje peelingcreme voor de ROC renewex
Een product om mijn lippen te verzorgen (de rimpeltjes eromheen, een lippenpotlood en een mooie gloss)
Een nachtcreme
Serum
Masker
Een dagcreme hoef ik niet omdat ik zoveel mogelijk uit de zon blijf. Ik gebruik dus eigenlijk altijd de dagcreme van Nivea die een mooi bruin tintje geeft.
Nou volgens mij ben ik dan echt wel door m'n geld heen. Tjonge, ik kan niet wachten.
zaterdag 10 mei 2008 om 11:22
waarom koop je nou geen zonne producten????
Als iets je huid verpest is onbeschermd rondlopen!!!
Ik heb mij laatst zo geërgerd over iets wat ik op TV zag, allemaal celebs die bijeen waren, want er was ook pers bij, vandaar, mijn voorgevoel werd al snel bevestigd, het was een bijeenkomst van een actie tegen testen op dieren voor cosmetica etc, de celebs werden geintervieuwd over dat onderwerp en werkelijk er kwam geen zinnig woord uit, ze wisten nieteens wat er zoal gebeurde op dat gebied, tis goed dat het op Tv was, ik had ze met gemak en liefde kunnen ^&%*^&%^^%*^%^%$^%$^%$#%$%$#.
Enige zinnige antwoord wat eruit kwam was, "ja dat soort dingen moet je mij niet vragen daar ben ik absoluut niet in thuis"' maar verschijn dan ook niet en pretendeer niet dat je tegen bent, mijn god zeg, wat een hypocrieten.
Zieltjes winnen voor het gewin, gadver.
was ff off topic reagerend op de ergenis van Agent, die ik wel onderbouwd vind en waarvan ik weet dat zij er wel naar leeft, heb ik al diverse malen kunnen lezen.
Ik ben er ook niet erg sterk in moet ik zeggen, ik vraag me niet constant af of het getest is op dieren of niet, maar ik ga ook niet met een stomme lach op zijn bijeenkomst interessant lopen doen, moest ik ff kwijt,
Als iets je huid verpest is onbeschermd rondlopen!!!
Ik heb mij laatst zo geërgerd over iets wat ik op TV zag, allemaal celebs die bijeen waren, want er was ook pers bij, vandaar, mijn voorgevoel werd al snel bevestigd, het was een bijeenkomst van een actie tegen testen op dieren voor cosmetica etc, de celebs werden geintervieuwd over dat onderwerp en werkelijk er kwam geen zinnig woord uit, ze wisten nieteens wat er zoal gebeurde op dat gebied, tis goed dat het op Tv was, ik had ze met gemak en liefde kunnen ^&%*^&%^^%*^%^%$^%$^%$#%$%$#.
Enige zinnige antwoord wat eruit kwam was, "ja dat soort dingen moet je mij niet vragen daar ben ik absoluut niet in thuis"' maar verschijn dan ook niet en pretendeer niet dat je tegen bent, mijn god zeg, wat een hypocrieten.
Zieltjes winnen voor het gewin, gadver.
was ff off topic reagerend op de ergenis van Agent, die ik wel onderbouwd vind en waarvan ik weet dat zij er wel naar leeft, heb ik al diverse malen kunnen lezen.
Ik ben er ook niet erg sterk in moet ik zeggen, ik vraag me niet constant af of het getest is op dieren of niet, maar ik ga ook niet met een stomme lach op zijn bijeenkomst interessant lopen doen, moest ik ff kwijt,
zaterdag 10 mei 2008 om 12:00
Klopt! Dus altijd proefmonsters vragen en vraag eens rond bij vriendinnen wat zij fijn vinden! En trap niet in het praatje: 'je hebt de reiniger van dit merk (bijv. Dior) dus nu moet je álles van Dior aanschaffen, want anders werkt het niet. Dat is bullshit, je kan best een reinigend product van Dior gebruiken met bijvoorbeeld een creme van Sisheido.
zaterdag 10 mei 2008 om 12:01
Om even op het dierproefvrije terug te komen: het is zó simpel!
Ik vind het zelf totaal overbodig dat een dier moet lijden voor een product wat ik wil hebben.
En inmiddels is er al zo veel dierproefvrij. Zelf gebruik ik Etos-huismerk producten. Goed en ook veel goedkoper. Wil je toch wat duurder en luxer? Body Shop en Lush!
Je kunt op de website van Proefdiervrij in de cosmeticagids zoeken welke producten wel en welke producten niet dierproefvrij zijn. En vergeet je dat te checken voordat je gaat shoppen? Bestel dan een echt gidsje die je makkelijk mee kunt nemen en dus in de winkel zelf kunt checken wat je wel en niet kunt gebruiken.
zaterdag 10 mei 2008 om 12:06
Are CHANEL products tested on animals ?
CHANEL shares the legitimate concern of its customers in terms of nature protection. The Brand does not test on animals.
Test uw bedrijf de producten op dieren?
Clinique zet zich in voor het elimineren van tests met dieren. Wij zetten ons ook in voor de gezondheid en veiligheid van de consument en het op de markt brengen van producten die voldoen aan de toepasselijke voorschriften in elk land waar onze producten worden verkocht.
Wij voeren geen tests met dieren uit voor onze producten of ingrediënten, noch vragen wij anderen om dit namens ons te doen, behalve wanneer dit bij wet is vereist. Wij evalueren onze afgewerkte producten in klinische onderzoeken met vrijwilligers.
Clinique ondersteunt volledig de ontwikkeling en mondiale aanvaarding van testalternatieven zonder dieren. Hiertoe werkt het bedrijf uitvoerig met de hele sector en de internationale wetenschappelijke gemeenschap om deze alternatieven te onderzoeken en financieren.
CHANEL shares the legitimate concern of its customers in terms of nature protection. The Brand does not test on animals.
Test uw bedrijf de producten op dieren?
Clinique zet zich in voor het elimineren van tests met dieren. Wij zetten ons ook in voor de gezondheid en veiligheid van de consument en het op de markt brengen van producten die voldoen aan de toepasselijke voorschriften in elk land waar onze producten worden verkocht.
Wij voeren geen tests met dieren uit voor onze producten of ingrediënten, noch vragen wij anderen om dit namens ons te doen, behalve wanneer dit bij wet is vereist. Wij evalueren onze afgewerkte producten in klinische onderzoeken met vrijwilligers.
Clinique ondersteunt volledig de ontwikkeling en mondiale aanvaarding van testalternatieven zonder dieren. Hiertoe werkt het bedrijf uitvoerig met de hele sector en de internationale wetenschappelijke gemeenschap om deze alternatieven te onderzoeken en financieren.
zaterdag 10 mei 2008 om 22:21
Ik ga het eens navragen Star. Eén van mijn beste vriendinnen heeft bij Proefdiervrij gewerkt en ze heeft daar nog goeie contacten.
Ik ben wel benieuwd of ze daarvan op de hoogte zijn.
Voor zover ik weet moet een bedrijf d.m.v. certificaten e.d. aan kunnen tonen dat zij, evenals de producenten van ingrediënten, geen gebruik maken van dierproeven om het stempel 'dierproefvrij' te krijgen van PDV.
Ik ben wel benieuwd of ze daarvan op de hoogte zijn.
Voor zover ik weet moet een bedrijf d.m.v. certificaten e.d. aan kunnen tonen dat zij, evenals de producenten van ingrediënten, geen gebruik maken van dierproeven om het stempel 'dierproefvrij' te krijgen van PDV.
zondag 11 mei 2008 om 22:36
Zit ik hier met laptop op schoot, appel te eten en met mijn linker oog naar peter de vries te kijken, haha, lees ik het berichtje, waaaaat? Zij krijgt 355 euro aan kadobonnen van de ici voor haar verjaardag!!!! Ik ben ook net jarig geweest, en heb helemaal geen 1 kadobon gehad van de ici
Ik lees verder en kom dan tot de ontdekking dat de bonnen niet van de ici maar van vrienden komen!
Goeiemorgen!!!!
En nou heb ik dus ook de helft van peter gemist he! En dat allemaal door kadobonnen
Ik lees verder en kom dan tot de ontdekking dat de bonnen niet van de ici maar van vrienden komen!
Goeiemorgen!!!!
En nou heb ik dus ook de helft van peter gemist he! En dat allemaal door kadobonnen