Entertainment alle pijlers

Frans Bauer getrouwd!

09-05-2008 14:27 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn verbazing lees ik niets op het Forum over deze bijzondere gebeurtenis in Nederland: het huwelijk van Frans en Mariska Bauer. Ik zie net de foto's: ze zien er schitterend uit. Wat een heerlijk geluk! Af en toe iets leuks en luchtigs op het Forum mag best! Hebben jullie gekeken?
Hey Shine X-D Vanwaar deze kill-the-fun posting? Ik heb gisteren de hele dag mijn tijger-catsuit en roze beenwarmers aangehad, als eerbetoon aan Frans. De laatste keer dat ik die droeg was bij de uitvaart van Pim Fortuin X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ach en die arme kinderen allemaal in pak! Moooooi hoor die stropdasjes bij kinderen van 3 5 en 6.
Je bent gewoon jaloers :-d
Very Cherry schreef op 10 mei 2008 @ 12:56:

Hey Shine X-D Vanwaar deze kill-the-fun posting? Ik heb gisteren de hele dag mijn tijger-catsuit en roze beenwarmers aangehad, als eerbetoon aan Frans. De laatste keer dat ik die droeg was bij de uitvaart van Pim Fortuin X-D

X-D

Vind jij ook niet dat Maris zo goed bij Frans past.

Ik zat te twijfelen tussen mijn nette cremekleurige pak, gekocht bij vögele en tussen een goudkleurige jurk. Het is uiteindelijk het laatste geworden. Mét bijpassend tasje natuurlijk.
:rofl: :rofl: :rofl:
Ze zijn vandaag vertrokken op huwelijksreis...........Naar EuroDisney :rofl:
Ja en dinsdag weer netjes thuis want de jongens moeten naar school he :cheer:

Ik zie ze al sjokken.......oververhit door hyperkinderen, die fijne zon en dat hele leger persmuskieten die ze bij elke attractie willen vereeuwigen voor de ganze natie!
Ik begrijp de ophef niet. Ik heb niks met en niks tegen deze mensen maar waarom zelfs op het journaal een trouwverslag?!

Zogenaamd zo gewoon gebleven. Nou. alles behalve gewoon dit.
misschicken schreef op 10 mei 2008 @ 15:15:

en dat hele leger persmuskieten die ze bij elke attractie willen vereeuwigen voor de ganze natie!
En een uitgebreid verslag hiervan kunnen we morgen bij shownieuws zien. @-(
Ach en al die exclusieve verslagen levren weer een hoop geld op voor Franske, en dar betaalt ie die koninklijke bruiloft dan weer van. Hij is wel goed, maar echt niet gek...
Nlies: wie heeft gezegd dat onder de 'debielen' geen dertigers zitten? ;-)

Maar ehm.... ik begrijp het ook niet. Ik weet dat hij altijd al een bepaalde schare fans heeft gehad, maar waarom is hij de laatste paar jaar zo interessant voor de media? Door dat 'heb je even voor mij'? Mijn hemel. En Shownieuws? Vergeet rtl boulevard ook niet.... Ik zat iets van vrijdag terug te kijken op rtlgemist.nl en daarnaast stonden de onderwerpen van rtl boulevard. Of beter gezegd: het onderwerp van rtl boulevard. Nou weet ik weer waarom ik er de laatste tijd niet meer naar kijk...
ik niet laura, maar ik bedoelde eigenlijk dat er meer jongere mensen waren dan ik verwachtte, dacht meer 50+ers
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ze zagen er mooi uit hoor, maar die mediacircus er om heen dat het allemaal zo uitgebreid op de tv moest vond ik bullshitt.

Heb er verder ook niet naar gekeken,heb ook niks met zijn liedjes,hoop voor hem en zijn gezin dat ze lang en gelukkig leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven