ik ga ook voor zilver, goud maakt het in mijn ogen een tikje ordinair
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_17202
maandag 12 mei 2008 om 14:04
Ik vind goud sowieso niet mooi, maar als ik goud zou dragen zou ik het meer bij warme kleuren doenals rood of oranje. Bij zilver is turqoise, blauw, groen, grijs etc mooi.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 12-05-2008 14:04
Reden:
typfout
% gewijzigd
Anoniem_64c178ea8c438
maandag 12 mei 2008 om 14:08
Hangt helemaal van je persoonlijke smaak of en ook van je huidtint, enz. Zelf zou ik bijv. voor goud gaan... maar goud spreekt mij gewoon meer aan dan zilver.
Ordinair? Nou, ik weet niet wat voor gouden sieraden jullie dragen, maar ik schaar mezelf en mijn gouden sieraden nou niet bepaald onder de noemer ordinair.
Mee eens. Overigens draag ik vaak een combi van verschillende kleuren goud en zilver. Errug ordi dus. Behalve dan dat het bijna allemaal exclusieve exemplaren en ontwerpen zijn
Ja klopt Qwertu, goud kan inderdaad heel mooi zijn, al is het niet mijn smaak Wat ik wel weer mooi vind is witgoud, geloof dat dat zo heet. Van dat matte goud, wat niet zo heel erg glimt. Dat vind ik wel heel mooi.
wat staat het mooist bij turqouise? Gouden of zilveren accesoires?
In het algemeen zilver. Maar ligt ook een beetje aan je huidskleur, aan het echtheidsgehalte van het goud of zilver, aan de grootte van de sierraden, etc etc
Het kan allebei afhankelijk van de diepte van de kleur , de kleur waarmee je het combineert en je eigen type. Turquoise combineert bijvoorbeeld mooi met bruin en daar staat geelgoud mooi bij.
Er zijn prachtige sieraden waarin wit- en geelgoud verwerkt is. Ik vind goud prachtig staan bij vele types. Afhankelijk van de legering kan het goud verschillende kleuren aannemen.
Ik vind persoonlijk matgoud mooier dan glimmend goud.