Mode & Beauty
alle pijlers
Zeep of douchegel?
zondag 11 mei 2008 om 13:23
Douchegel vind ik gemakkelijker in gebruik, is ook handiger in de douche te bewaren. Ik heb niet zo'n zeepbakje, vandaar. Maar eens in de zoveel tijd koop ik weer eens een ouderwets stuk zeep en ik heb het idee dat die geur veel langer blijft hangen. Helaas verandert het na een paar dagen alweer in zo'n stuk snot...
zondag 11 mei 2008 om 13:27
Onder de douche gebruik ik altijd douhegel van Zwitsal. Als ik me lekker ouderwets aan de wastafel was, gebruik ik een lekker stukje zeep van Maja of Magno of Dove of Nivea en dat leg ik dan op zo'n schaaltje.
Fullhouse: dat bakje moet ook droog zijn hè als je het zeepje erin legt. Als jij in het water ligt wordt je huid toch ook "snot."
Fullhouse: dat bakje moet ook droog zijn hè als je het zeepje erin legt. Als jij in het water ligt wordt je huid toch ook "snot."
zondag 11 mei 2008 om 13:42
zondag 11 mei 2008 om 13:54
Ik heb ook geen zeepbakje. Dus ik hou het bij mijn Kneipp douchegel. Favoriete geuren:
Mint/eucalyptus en Lavendel.
Pas gekocht:
Rozemarijn, ook erg lekker!
Dus vanaf nu heb ik standaard 3 flessen in m'n douchehokkie staan.
Wanneer ik echt wakker moet worden dan gebruik ik Mint/eucalyptus of Rozemarijn, dat zijn oppeppers. En als ik lekker uitgeslapen ben dan gebruik ik Lavendel. Zal wel psychologisch zijn
Mint/eucalyptus en Lavendel.
Pas gekocht:
Rozemarijn, ook erg lekker!
Dus vanaf nu heb ik standaard 3 flessen in m'n douchehokkie staan.
Wanneer ik echt wakker moet worden dan gebruik ik Mint/eucalyptus of Rozemarijn, dat zijn oppeppers. En als ik lekker uitgeslapen ben dan gebruik ik Lavendel. Zal wel psychologisch zijn
zondag 11 mei 2008 om 22:38
woensdag 14 mei 2008 om 11:33
AgentL, hier je medestander. Ook ik gebruik Kneipp Douchegel (ook erg prettig voor een gevoeligere huid aangezien er geen zeep in zit) en ik heb ook verschillende varianten voor verschillende momenten.
Rozemarijn: als ik wakker moet worden
"Soepele spieren": als ik beetje stijf ben of als ik moet wakker worden (aangezien het behoorlijk naar tijgerbalsem ruikt vind ik het ook geschikt voor wakker worden...)
Sinaasappelbloesem: ter ontspanning na een drukke dag
En dan heb ik ook nog die met Aloë Vera voor als ik het gevoel heb dat m'n huid wel wa extra's kan gebruiken.
(Ohja, ik heb ook nog twee Rituals en Nivea Happy Time staan...)
Rozemarijn: als ik wakker moet worden
"Soepele spieren": als ik beetje stijf ben of als ik moet wakker worden (aangezien het behoorlijk naar tijgerbalsem ruikt vind ik het ook geschikt voor wakker worden...)
Sinaasappelbloesem: ter ontspanning na een drukke dag
En dan heb ik ook nog die met Aloë Vera voor als ik het gevoel heb dat m'n huid wel wa extra's kan gebruiken.
(Ohja, ik heb ook nog twee Rituals en Nivea Happy Time staan...)
woensdag 14 mei 2008 om 13:28
Douchegel met een puff (zo heet zo'n bol sponsding geloof ik)!
Bij voorkeur de douchegels van The Body Shop. Ik heb nu de Olijf, Pink Grapefruit en Aloe Vera douchegels in de badkamer staan. Oh ja, ook nog die blauwe van Dove met een fris geurtje. Ik vind het wel leuk als ik wat te kiezen heb onder de douche.
Bij voorkeur de douchegels van The Body Shop. Ik heb nu de Olijf, Pink Grapefruit en Aloe Vera douchegels in de badkamer staan. Oh ja, ook nog die blauwe van Dove met een fris geurtje. Ik vind het wel leuk als ik wat te kiezen heb onder de douche.
woensdag 14 mei 2008 om 18:50
donderdag 15 mei 2008 om 08:42
Zeep associeer ik persoonlijk niet met oudere mensen hoor, maar ik vind een douchegel wel handiger in gebruik, zeep glijd meestal uit mijn handen, en de hele douche zit dan onder, dan heb je nog dat het zeepje na een aantal wasbeurten er wat smoezelig uit gaat zien. maar moet wel eerlijk bekennen dat ik zo'n zeeptablet wel erg lekker vind ruiken, toch anders dan zo'n douchegel eigenlijk lekker dus haha.