Rammelende eierstokken...

16-05-2008 09:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook last van rammelende eierstokken? En ziet overal zwangere vrouwen en lieve kleine kindjes?

Hoe krijg je controle over het rammelen? Mijn relatie is nl nog niet toe aan een wondertje!

max2007
Wel aan een baby?
Nee, nog geen baby, logisch gezien zullen we de pil en condooms pas in januari de deur uitdoen...althans dat hoop ik ;-)
Sja, tis heel gek. Ik zou inderdaad graag een kind willen.

Ik word helemaal emotioneel van kinderbedjes op marktplaats en het idee van zwangerschap en het vasthouden van ons eigen kindje.

Het lijkt me gezellig, warm en vooral een toevoeging aan mijn leven om een kind op te voeden. Mijn relatie is klaar voor een kind en waarschijnlijk zullen we ergens in de nabije toekomst er eens eentje gaan proberen te verwekken.

Maar, ik ben absoluut niet idolaat van kinderen in het algemeen. Ik noem ze geen wondertjes (brrr) en lief vind ik de meeste kinderen al helemaal niet. Stelletje schreeuwende, huilende poepmonsters zijn het.

Dus als je graag controle wil over je rammelende eierstokken zou ik me daar op concentreren: op andermans kinderen. Andersmans kinderen vind ik over het algemeen verschrikkelijk.
Je kan bijna een bandje aanzetten inmiddels tegenwoordig Eow ;-)
Sorry Star ;-) Kan het niet laten.

Maar je gaat dus in januari de voorbehoedsmiddelen de deur uitgooien? Waarom dan niet een paar maanden eerder als je zo graag wilt? Wat maken die paar maandjes uit? En zelfs al wacht je tot januari, dat is al over 7 maanden, terwijl je in je OP overkomt alsof je nog járen moet wachten.
Ik zie voornamelijk ouders met krijsende, jengelende, drammende en vervelende kindjes. En daar hoef ik niet lang voor te zoeken hoor, ga eens naar de super op woensdagmiddag.
Rammelende eierstokken wil ik het niet persé noemen, maar ik kan me wel verheugen op het moment dat ik zwanger zou zijn en een kindje zou hebben. En het is echt niet zo dat alle kinderen bléérende koters zijn, het gedrag van het kind ligt m.i. voornamelijk in je eigen handen. Ik heb een aantal vriendinnen die echt superleuke kinderen hebben, vrolijk, beleefd, goed opgevoed (in mijn ogen). Dat zal een stukje karakter zijn, maar heeft voor een groot gedeelte met opvoeding te maken!
ik ken het hoor, mijn hele omgeving heeft kinderen of is zwanger en ik vind het fantastisch. Zou ook zelf graag een kindje willen (mits het ons gegund is) maar mijn relatie is nog heeeeel erg pril (1.5 maand hoewel we elkaar al 2 jaar kennen). Verder hebben we er de leeftijd voor, ik 29 hij 33 en de rest wel redelijk voor elkaar behalve alletwee een koophuis. Maar we wachten nog maar even braaf.....
Ik heb precies hetzelfde... heb zelfs net op internet twee zwangerschapshirts besteld, maar ik moet nog zwanger worden... Gelukkig willen mijn man en twee kinderen ook graag nog een baby erbij. :-)
En dan wordt je niet zwanger, of het duurt een jaar, en dan zit je daar met je zwangerschapsshirts....
FooFighter schreef op 16 mei 2008 @ 09:55:

Ik heb precies hetzelfde... heb zelfs net op internet twee zwangerschapshirts besteld, maar ik moet nog zwanger worden... Gelukkig willen mijn man en twee kinderen ook graag nog een baby erbij. :-)
:-O
De ex van mijn vriend kocht ook allerlei babyspullen terwijl mijn vriend er nog helemaal geen behoefte aan had.... ze is niet voor niets zijn ex inmiddels :)
revival schreef op 16 mei 2008 @ 10:04:

De ex van mijn vriend kocht ook allerlei babyspullen terwijl mijn vriend er nog helemaal geen behoefte aan had.... ze is niet voor niets zijn ex inmiddels :)
X-D Dat vind ik nou humor!
Eowynn_ schreef op 16 mei 2008 @ 09:57:

En dan wordt je niet zwanger, of het duurt een jaar, en dan zit je daar met je zwangerschapsshirts....
Ach, ik kan me nog een gevalletje hele babykamer en WtP buggy herinneren ;-)
Star schreef op 16 mei 2008 @ 10:26:

[...]

Ach, ik kan me nog een gevalletje hele babykamer en WtP buggy herinneren ;-)

*off topic*

was dat niet puckie toen?? vraag me trouwens wel eens af hoe het met haar zoontje gaat, dat was me een drama zeg...
Volgens mij is ze later nog een keer komen melden dat alles goed was!
Star schreef op 16 mei 2008 @ 10:46:

Volgens mij is ze later nog een keer komen melden dat alles goed was!
ah weer een slapeloze nacht minder ;-)
Eowynn_ schreef op 16 mei 2008 @ 09:57:

Geloof me, Eowynn: als ik niet zwanger word, zal ik echt niet denken dat het zo jammer is van die shirts. Dan zal ik eerder denken dat het jammer is dat ik niet zwanger word.
ik heb 3 kids en ik vind andermans kinderen ook helemaal niet leuk................toevallig heb ik hele leuke kinderen.....
Natuurlijk Maansa.
haha...echt waar
Ik heb ook al een rollator op zolder staan, heb ik ook vast ook ooit nodig.
je kan ook een weekje op mijn errug leuke kids passen??

denk dat je dan ook wel genezen bent voor een tijdje ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven