Val McDermid (en dan met name de Tony Hill/Carol Jordan serie)
Harlan Coben (op zichzelf staande boeken)
James Patterson (Alex Cross reeks)
Omdat we aardig dezelfde schrijvers noemen, en ik aanneem dat we van hetzelfde genre houden, en ik altijd op zoek ben naar nieuwe schrijvers heb ik meteen op bol gekeken en gezocht op Cody McFadyen. Bedankt! Meteen bestellen.
Omdat we aardig dezelfde schrijvers noemen, en ik aanneem dat we van hetzelfde genre houden, en ik altijd op zoek ben naar nieuwe schrijvers heb ik meteen op bol gekeken en gezocht op Cody McFadyen. Bedankt! Meteen bestellen.
Hahaha graag gedaan Ik heb 2 weken geleden m'n eerste Cody McFadyen boek gelezen (jammer dat hij er nog maar 2 heeft) en kon dat niet wegleggen! Ik wacht nu op Bol om deel 2 te verzenden
Michael Robotham,heeft nu geloof ik 3/4 boeken met dezelfde hoofd persoon
Jonathan Kellerman
De Kay Scarpetta thrillers van Patricia Cornwell
Ik heb net een aantal boeken van Michael Robotham gelezen, en wat is dat briljant. Voor mij staat hij met stip op één in mijn favorieten lijst. Echt een aanrader! Begin bij het begin, ik geloof de "verdenking" want ik was bij de laatste begonnen.
Verder erg goed:
Minette Walters
Karin Slaughter
Elizabeth George
Faye Kellerman
Jonathan Kellerman
Anoniem_63e49b23c2bde
maandag 19 mei 2008 om 12:48
De (tot nu toe) twee boeken van Simon Beckett, met David Hunter in de hoofdrol. Ook erg spannend.
Ik heb n.a.v. dit topic 'De verdenking' van Michael Robotham gekocht. Ben erg benieuwd! Nu nog bezig in Zoenoffer van Karin Slaughter, maar bijna uit, dus wat leuks in het vooruitzicht!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.