Kinderen
alle pijlers
tips: hoe wordt ik een "perfecte" moeder
maandag 19 mei 2008 om 10:02
Gister was ik in een outletcentre en het viel mij op dat daar ontzettend veel superverzorgde ouders met kinderen lopen. Mijn vriendin en ik bekeken het met verbazing: vriendin heeft geen verstand van kledingcombies, ikzelf maak er niet genoeg tijd en geld voor vrij om er echt goed verzorgd uit te zien. Op de terugreis in de auto bedacht ik mij dat ik ook al zou ik het willen, het ook niet echt kan: de kids en mijzelf zeer verzorgd kleden, dit de hele dag volhouden etc.
Nu heb ik mij voorgenomen om toch nog eens een poging te ondernemen: hoe word ik wel die "perfect verzorgde moeder met de perfect uitziende kinderen".
Begrijp me goed: ik wil mijzelf en de kids wat upgraden. Het gaat niet om een complete make over. Hmmmn als ik eerlijk ben: het gaat geloof ik met name om mijzelf Hoe pimp ik mijzelf zonder heel veel moeite en kosten?
Welke practische tips hebben jullie om als gezin goed voor de dag te komen?
En die extra T in topictitel die vergeten we allemaal maar even voor het gemak...
Nu heb ik mij voorgenomen om toch nog eens een poging te ondernemen: hoe word ik wel die "perfect verzorgde moeder met de perfect uitziende kinderen".
Begrijp me goed: ik wil mijzelf en de kids wat upgraden. Het gaat niet om een complete make over. Hmmmn als ik eerlijk ben: het gaat geloof ik met name om mijzelf Hoe pimp ik mijzelf zonder heel veel moeite en kosten?
Welke practische tips hebben jullie om als gezin goed voor de dag te komen?
En die extra T in topictitel die vergeten we allemaal maar even voor het gemak...
dinsdag 20 mei 2008 om 13:20
Hoe oud zijn je kinderen eigenljk Pips?
Ik weet wel dat ik het vlak na de geboorte van mijn zoon lastig vond om weer aan te haken bij de mode. 9 maanden lang in positiekleding lopen en niet mee mogen doen met de leuke mode van het moment deed me geen goed. De eerste tijd wist ik gewoon niet meer wat er allemaal te krijgen was. Tel daarbij op dat je eigenlijk 2 seizoenen geen leuke nieuwe kleding koopt (want je draagt positiekleding) en je kledingkast loopt het jaar daarop echt achter, was mijn ervaring.
Ik vond dat ik er best lang over deed om voor mijn gevoel mijn garderobe weer een beetje aan te vullen met leuke kleding.
Ik weet wel dat ik het vlak na de geboorte van mijn zoon lastig vond om weer aan te haken bij de mode. 9 maanden lang in positiekleding lopen en niet mee mogen doen met de leuke mode van het moment deed me geen goed. De eerste tijd wist ik gewoon niet meer wat er allemaal te krijgen was. Tel daarbij op dat je eigenlijk 2 seizoenen geen leuke nieuwe kleding koopt (want je draagt positiekleding) en je kledingkast loopt het jaar daarop echt achter, was mijn ervaring.
Ik vond dat ik er best lang over deed om voor mijn gevoel mijn garderobe weer een beetje aan te vullen met leuke kleding.
dinsdag 20 mei 2008 om 13:51
Wat hier dan nog een aanvulling op is: eigenlijk wil ik die kilootjes die zijn blijven plakken ook nog wel weg hebben, en wat er voor de zwangerschap al extra was ook nog. En om dan nu al nieuwe kleren te kopen terwijl ik ook wil afvallen, dat vind ik dan ook weer zonde. Maar ondertussen is er hier ook ontevredenheid over de inhoud van de kledingkast...
dinsdag 20 mei 2008 om 19:15
Vaak word je eerst uitgroeierig grijs en dan pas helemaal grijs, dát is wat er mis is met grijs worden . Als je " mazzel " hebt word je een soort van gekoepdesolijl - grijs , wat vaak ook niet al te mooi is als niet blond bent .
In één klap - mooi - grijs , daar mankeert niet zo veel aan .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 mei 2008 om 19:20
Morrie, ze zijn 4 maanden en ruim 2 jaar oud. En idd. zoals Tieger al zei vind ik het ook lastig om nu weer aan te haken. Ook omdat ik op dit moment nog een prutfiguur heb, dat maakt goede kleding uitzoeken lastiger naast het feit dat ik nog aan het afvallen ben.
Tieger ik heb een vest gekocht wat gemakkelijk ingenomen kan worden. Ik ga maar eens kijken of ik meer kledingstukken vind die gemakkelijk kunnen worden ingenomen. Dat scheelt idd de frustratie om weer die ene broek of weer die ene rok uit de kast te rukken.
Tieger ik heb een vest gekocht wat gemakkelijk ingenomen kan worden. Ik ga maar eens kijken of ik meer kledingstukken vind die gemakkelijk kunnen worden ingenomen. Dat scheelt idd de frustratie om weer die ene broek of weer die ene rok uit de kast te rukken.