Hij wil elke dag SEX!

20-05-2008 10:21 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke/goede relatie met mijn vriend. We zijn nu 10 jaar bij elkaar maar eigenlijk is sex altijd een probleem geweest.

Hij wil namelijk vaak sex en ik dus niet.

Ik vind (denk ik) 2 keer per week wel voldoende. Maar eigenlijk weet ik dat niet eens want we doen het vaker op zijn aandringen.

Daar komt bij dat hij graag wilt dat ik initiatief neem, maar omdat ik niet eens de kans van hem krijg om 'zin' te krijgen neem ik nooit initiatief want hij is me altijd al 'voor' zeg maar.

We hebben een hele leuke relatie verder alleen dus een probleem met sex.

Hij wil een 'beest' in bed en dat ben ik niet. (dat woord gebruikt hij).

Soms heb ik ook het idee dat het tussen zijn oren zit omdat hij altijd denkt dat het al wel 3 dagen geleden is dat we voor het laatst sex hadden en dan blijkt het 'pas' 1 dag te zijn..........hij heeft dan het gevoel dat ie weer 'moet'.

Ik vind dat ie niets te klagen heeft omdat ik toch meestal wel meedoe (alleen dan weer op zijn initiatief). we komen wel aan 3-4 keer per week. Maar hij is niet tevreden want hij wil dus dat ik het initiatief neem.

We hebben vaak ruzies hierover, soms denk ik dat het beste is dat we dan maar uit elkaar gaan want ik word nooit dat 'beest' wat hij graag wilt.

Maar we hebben wel 3 kinderen samen dus dan ga je toch weer verder proberen.

Maar het probleem blijft natuurlijk tussen ons in staan.

Wie weet raad?
nou... geen raad want hier PRECIES hetzelfde !

Alleen hebben we er gelukkig haast nooit ruzie over, we hebben het van elkaar geaccepteerd denk ik.

Maar soms haal ik alles uit de kast (haha) en in plaats dat hij denkt dat hij er weer voor 3 dagen tegenaan kan, verwacht hij de volgende dag weer zo n behandeling, en dan denk ik wel eens... ZUCHT...
Kan je niet afspreken dat hij zich een week lang koest houdt (en bv in de douche zijn eigen gang gaat) en het initiatief aan jou laat? Eens kijken hoe dat uitpakt?
Zeker als je kinderen hebt, lijkt uit elkaar gaan om zoiets me echt te gek voor woorden. Neemt niet weg dat het een groot probleem is in jullie relatie. Heb je vaak seks tegen je zin? Of valt dat eigenlijk wel mee, en is het enige probleem dat jij nooit aan initiatief nemen toekomt en dat hij jou in bed niet wild genoeg vindt?

Als je echt vaak seks tegen je zin hebt, omdat hij zo vaak moet, denk ik niet dat praten veel helpt. Volgens mij heeft het gewoon een biologische oorzaak. En daar zijn middeltjes voor. Een gang naar de huisarts en daarna de seksuoloog lijkt me in ieder geval heel verstandig.

Als het enige probleem is dat hij niet tevreden is over jouw manier van vrijen, en hij jou echt dingen vraagt die je niet kunt bieden, of die tegen je gevoel ingaan, dan is het voornamelijk zijn probleem. Je kunt natuurlijk kijken hoever je aan zijn wensen tegemoet kunt kome, maar je hoeft jezelf geen rol te laten opdringen waarin je niet gelukkig bent. Ook dan lijkt een consult me zeer aan te raden.
Ik snap niet dat zo iets lekkers voor 2 keer in de week bewaart. Ik geef je vriend groot gelijk. Doe lekker mee! Of geniet je er niet van?
Dit herken ik heel erg, vooral het feit dat vriendlief me steeds voor was met initiatief nemen zodat ik niet de kans had om uit mezelf zin te krijgen.

Wat voor ons heel erg geholpen heeft is praten-praten-praten over alles wat je wel en niet wil bij seks, wat je lekker vindt en niet, wat je wil dat hij doet of juist niet, wat je zelf graag zou willen doen maar misschien niet durft, enz enz. Daarna hebben we afgesproken dat vriendlief dus níet meer het initatief neemt. Dit was voor hem heeel moeilijk, want de eerste tijd hield dit dus in: geen seks. Ik vond het namelijk zooo heerlijk om naast hem in bed te liggen zonder bang te hoeven zijn om hem teleur te stellen door nee te zeggen dat ik daar eerst even van wou genieten. Na anderhalve week ongeveer begon het bij mij toch wel te kriebelen, toen moest ik dus zelf initatief nemen. En dat bleek nogal moeilijk... nooit gedaan dus schaam schaam.... Maaaar.... de seks op mijn initiatief blijkt fantastisch!!! :-d We weten dan allebei zeker dat we allebei willen, en dat is zoooo heerlijk!! Na een tijdje begon vriend ook weer initiatief te tonen, dit vond ik prima omdat hij mij op zo'n moment toch wat meer de tijd gaf om ook in the mood te komen.

Dit is nu allemaal al een aantal jaar geleden en de seks wordt nog steeds alleen maar beter. Heerlijk om me nu vrij te voelen om wel of niet te willen, mijn vriend voelt zich niet meer afgewezen als ik niet wil, en soms wil ik wel maar hij niet.

Hm... klinkt een beetje als een simpel verhaaltje, maar is best een lang proces geweest, waarin het heeeeel belangrijk is dat je met elkaar blijft praten over wat je bezighoudt!!!
Jeetje, wat voor voor jou een probleem is, is voor mij iets wat ik dolgraag zou willen! Mijn vriend wil maar zoooo weinig.
Sja, en wij kúnnen maar zooo weinig... In het weekend zien we mekaar, slapen bij mij thuis (woon in het weekend bij m'n ouders) op een kraakbed naast de slaapkamer van m'n ouders (gehorig). Dus of hte moet op een moment dat niemand thuis is en wij toevallig wel (=nooit) (+risico dat er toch iemand thuis komt), of het moet heeeel zachtjes (=niet leuk), of het moet heel weinig. Dus het is heel weinig.... is ook jammer....
Ik zou willen dat het hier ook zo was. Ik heb elke dag zin maar mijn man juist niet :'-(

Ik snap wel dat dit een probleem kan zijn.. voor hem EN voor jou.

Je zal toch een tussenweg moeten zoeken en er dus over praten.
ravenescence schreef op 20 mei 2008 @ 15:58:

Ik snap wel dat dit een probleem kan zijn.. voor hem EN voor jou.

Je zal toch een tussenweg moeten zoeken en er dus over praten.
In feite is er al een tussenweg gevonden. Hij wil 7 keer per week en zij 2 keer. Ze doen het nu 3/4 keer per week, het gemiddelde van beide wensen dus. Alleen is hij niet tevreden en zij ook niet. Seks werkt natuurlijk niet zo wiskundig.
Niet eerlijk. Ruilen?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
En wat is het gemiddelde tussen 7 keer per week en 1 keer per drie maand?
wanda_p schreef op 21 mei 2008 @ 12:53:

[...]

In feite is er al een tussenweg gevonden. Hij wil 7 keer per week en zij 2 keer. Ze doen het nu 3/4 keer per week, het gemiddelde van beide wensen dus. Alleen is hij niet tevreden en zij ook niet. Seks werkt natuurlijk niet zo wiskundig.
Ik bedoelde met een tussenweg niet dat ze perse 4 keer per week sex moeten hebben..
Een tussenweg in mijn ogen zou zijn dat hij haar ook ruimte laat voor haar eigen seksualiteit en lustbeleving. Nu gaat ze met hem naar bed omdat hij zo aandringt.
Okee, misschien een rare tip, bedoel het niet bot..

Als ik het vaker doe, krijg ik automatisch meer zin. Vroeger deden we het soms wel 2 maanden niet, waardoor het echt een issue werd. Doe je het dan weer eens, dan zit er een hoop druk achter zeg maar. Toen kwam ik erachter dat je vaak al doende zin krijgt...

Dus heb ik bij wijze van experiment eens een week lang sex gehad elke keer als hij het initiatief nam. En het gekke is dat ik sindsdien altijd zin heb, altijd sex wil en ook veel gevarieerder sex wil.

Ik raad je niet aan jezelf geweld aan te doen en echt tegen je gevoel in te gaan, maar probeer eens te beginnen met vrijen en kijk eens of je niet al doende zin krijgt? Niet om hem happy te maken maar vooral voor jezelf, ik heb er echt spijt van dat ik mezelf tekort heb gedaan en veel meer plezier had kunnen hebben al die jaren.
Je hebt wel een punt RosieRo,

Als je het lang niet gedaan hebt in een relatie word het een punt er komt druk achter.

Spontaan gaat het dan toch niet meer.

Hard aan werken dus.
Als ik de moeite doe om elke dag vroeg op te staan, wil ik best wel de moeite doen om elke dag te seksen.
RosieRo schreef op 21 mei 2008 @ 15:09:

Okee, misschien een rare tip, bedoel het niet bot..

Als ik het vaker doe, krijg ik automatisch meer zin. Vroeger deden we het soms wel 2 maanden niet, waardoor het echt een issue werd. Doe je het dan weer eens, dan zit er een hoop druk achter zeg maar. Toen kwam ik erachter dat je vaak al doende zin krijgt...

Dus heb ik bij wijze van experiment eens een week lang sex gehad elke keer als hij het initiatief nam. En het gekke is dat ik sindsdien altijd zin heb, altijd sex wil en ook veel gevarieerder sex wil.

Ik raad je niet aan jezelf geweld aan te doen en echt tegen je gevoel in te gaan, maar probeer eens te beginnen met vrijen en kijk eens of je niet al doende zin krijgt? Niet om hem happy te maken maar vooral voor jezelf, ik heb er echt spijt van dat ik mezelf tekort heb gedaan en veel meer plezier had kunnen hebben al die jaren.
Ik geloof niet dat dat het probleem is van TO en haar vriend. Zij hebben 3-4 keer per week seks. Dat is niet hetzelfde als bijna nooit seks.
Je hebt gelijk, wanda, maar toch, misschien hebben ze iets aan mijn tip? gewoon een paar keer beginnen en zien of je niet zin krijgt? Wel je vriend inlichten natuurlijk, anders is het voor hem zo'n domper :) als je t afkapt.
not available
Ladies,

Ik zou ook wel elke dag willen, maar kan dat niet eens opbrengen. Ik ben ook wel eens futloos, of het lukt gewoonweg niet.

Maar het ontslaat me niet van mijn verplichting, om dan toch te kijken naar de wens van mijn partner. Want lol is ook kwestie van veel kunnen geven.

Ik begrijp dat mijn antwoord zweeft tussen dit topic en die waarin de "partner geen zin" heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven