Constant uit bed komen / in de nacht wakker worden , HELP

21-05-2008 20:00 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Discussion closed
Als je alleen medeleven wil had dat dan gezegd in je openingstopic, dan hadden we allemaal zalverig gereageerd hoe erg het wel niet is voor jullie. Er zijn heel veel dames met een flinke dosis praktijkervaring die hier bruikbare tips hebben gegeven maar als die niet in je straatje passen zijn mensen ineens gevoelloos? Grow up!
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 12:07:

[...]

Medeleven is tegenwoordig een steeds minder voorkomende deugd in de maatschappij en klaarblijkelijk is dit forum een doorsnee van wat er zich in de maatschappij voordoet qua veroordeling van anders denkenden en ieder voor zich mentaliteit. De goeden uitgezonderd natuurlijk.

Zo, het gebeurt niet snel op dit forum, maar nu heb je me pissig. Wat een belachelijke kreten en wat een aannames en vooroordelen over mensen die niet met je komen meesnikken. Godallemachtig. Zo'n beetje iédereen hier heeft tips gegeven en dit is het enige dat jij kunt terugzeggen? Alleen maar omdat ze niet lieverdelief op je ruggetje komen kloppen?

Weet je wat? Zoek jij het lekker uit. Gebruik de komende slapeloze nachten maar eens om goed na te denken over wat je hier hebt zitten doen. Laat het gewoon lekker doorgaan allemaal, klaag tegen iedereen hoe zwaar je het hebt en hoe WANHOPIG (met vooral VEEL hoofdletters) je bent, want eigenlijk wil je niet anders. Anders zou je jezelf wel een schop onder je kont geven.
okiedo, have fun ladies. be happy with yourselves and the way you live your lifes.
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 12:17:

okiedo, have fun ladies. be happy with yourselves and the way you live your lifes.
Voor diegenen die me positief advies hebben gegeven, bedankt !
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 12:17:

:applause: DITO!
damn, waar is fleur met haar kopieermachine als je haar nodig hebt...
kijk, IK zal er geen nachtje minder om slapen hoor...
JAAPSABINE schreef op 23 mei 2008 @ 12:21:

[...]Voor diegenen die me positief advies hebben gegeven, bedankt !
Goh het is me ineens duidelijk waarom je dochter niet luistert. Erg zonde hoor. Een beetje kritiek zou je toch moeten kunnen hebben als volwassene? Vooral als het om opbouwende kritiek gaat. Nergens wordt er gezegd dat jullie slechte ouders zijn, alleen dat jullie ook een aandeel hebben in dit proces. En dat is helaas voor jou gewoon realiteit. Het zegt niets over een goed hart hebben van nature maar over gedrag...Gedrag kun je veranderen, echt.
allis schreef op 23 mei 2008 @ 12:26:

kijk, IK zal er geen nachtje minder om slapen hoor...
Leuke steek onder het water weer van je !
Positief advies? Is er ook negatief advies dan?
Einde discussie. Ik heb ff genoeg van vrouwen forums , had het vantevoren kunnen weten......maar ja, ben daar nu zelf ook achter gekomen. Supermoeders, veel geluk met het volgende slachtoffer om af te kraken :)
Ik zei toch dat ik je dapper vond, nu snap je waarom.

Een leger hormonenbommen tegen 1 man is ook geen eerlijke strijd.

Succes!
Beste jaap,

Ik heb meerdere malen geprobeerd uit te leggen hoe en waarom mensen zo reageren als ze reageren. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd tips aan te dragen, niet alleen over consequent zijn maar ook over uit logeren, met of zonder kinderen, over vanalles eigenlijk. De enige reactie die ik van je gehad heb, is dat ik veroordelend en belerend ben. Zelfs daarna heb ik nog geprobeerd uit te leggen dat mensen verder kijken dan alleen het meeleven. Ook daarop geen fatsoenlijke respons, maar de melding dat we beledigend zijn.

daar werd ik een beetje boos van. Je weet precies hoeveel kinderen ik heb, geen. Dat is omdat mijn zwangerschap in een miskraam is geëindigd, en dat weet je ook. Meerdere mensen hebben je al gezegd dat dit een non-argument is, en zijn kinderpsychologen zoder kinderen die heel goed hun werk kunnen doen, en ook ik heb ruime ervaring met dwarse kinderen die niet willen meewerken. Soms is het zelfs zo dat iemand van een afstand beter kan zien wat er mis gaat dan degene die er middenin zit.

Je gaat alleen in op dingen die je beledigend opvat, dus eigenlijk heb ik je alleen gegeven wat je verwacht en blijkbaar wenst. Jij hebt er voor gekozen om een serieus bericht van mij bij voorbaat af te doen als onzin omdat ik zelf geen kinderen heb. het heeft dus voor mij geen zin om een serieus antwoord te typen, vandaar dat ik sarcastisch word. Desondanks heb ik het nu meerdere malen geprobeerd op het goede spoor te krijgen. Maar nee, het enige wat jij wilt is zeggen dat ik veroordelend en belerend ben.
ah, ik zie dat je het zelf ook een erg lage opmerking vond, Je kunt ook je excuses aanbieden ipv het snel weg te halen. Ik had het al gelezen...

Jaap schreef: hoeveel kids had jij ook alweer?
wat kinderachtig om het openingsbericht te gaan verwijderen als de reacties je niet aanstaan....
pebbles10 schreef op 23 mei 2008 @ 12:41:

Ik zei toch dat ik je dapper vond, nu snap je waarom.

Een leger hormonenbommen tegen 1 man is ook geen eerlijke strijd.

Succes!

Thanks !

Hahahaha, het erge is dat ik 3 dochters heb en binnenkort een 4e + een vrouw = 5 vrouwen en 1 man in ons huis :(
jaap, zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om eens inhoudelijk op mijn hele post te reageren? Gewoon even quoten en dan er tussen typen?
layla1969 schreef op 23 mei 2008 @ 12:44:

wat kinderachtig om het openingsbericht te gaan verwijderen als de reacties je niet aanstaan....

Sorry voor die ene opmerking.

PS, we zijn zelf ook 3 kindjes kwijtgeraakt, 2 keer een miskraam en 1 keer een vroeggeboorte na 20 weken zwangerschap en allerlei vergroeiingen in de baarmoeder van mijn vrouw en operaties.
allis schreef op 23 mei 2008 @ 12:49:

jaap, zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om eens inhoudelijk op mijn hele post te reageren? Gewoon even quoten en dan er tussen typen?

Sorry voor die ene opmerking. Ik kom later terug op je posting...

PS, we zijn zelf ook 3 kindjes kwijtgeraakt, 2 keer een miskraam en 1 keer een vroeggeboorte na 20 weken zwangerschap en allerlei vergroeiingen in de baarmoeder van mijn vrouw en operaties.
weet je waar ik echt bij het lezen van dit topic ontzettend MOE van word? Van Jaap, wat een ZWAAR VERMOEIENDE persoon zeg. Ik heb ondertussen aardig idee van wat het is om OVERVERMOEID te zijn. Waarom is het zo moeilijk om jou iets duidelijk te maken? De vrouwen hier zijn niet belerend of veroordelend, ze geven zinnige TIPS Jaap!

Ik heb ook echt alleen maar als tip: consequent zijn. Dat vind ik eigenlijk bij alle slaapproblemen en ja, daartoe moet je wel bereid zijn en energie insteken. Maar 't is toch heerlijk als het uiteindelijk zijn vruchten afwerpt? Houd je straks energie over. Heel veel sterkte nu en ook veel succes in ieder geval en ik hoop dat je nog gaat inzien dat wij hier niet reageren om je af te branden maar om je te helpen en ook hoop ik dat je inziet dat je bij je zelf iets moet veranderen (of beter, dat je eens eerlijk naar je zelf moet kijken) wil je hier uit gaan komen.

Overigens, zoals iemand anders hier ook opmerkte, neem die angst wel serieus, bang zijn in bed kan een heel sterke emotie zijn. Mijn zoontje heeft er een speciaal bedlampje voor, en ook altijd de deur open met het overlooplicht (spaarlamp) aan.

Ik hoop dat het spoedig goed komt en je dochter als een roosje gaat slapen op haar eigen kamertje:)
Jasses, wat een ontieglijk lage en misselijke opmerking richting allis, Jaap. Dat je zóver gaat dat je dat welbewust intypt en daarna nog op "versturen" klikt, terwijl je zelf klaarblijkelijk heel goed weet wat het betekent. En nog eens nadat ze meermalen heeft geprobeerd met tips tot je door te dringen

Driewerf BAH, wat lomp.

@-( :~)

Vind het knap allis, dat je nu nog zo mellow reageert.
Ik stel voor om Jaap lekker in zijn overmoeide sop te laten gaarkoken. Zo'n meer dan sneue kerel is de energie niet waard.
ik ben zo lomp he, jullie gelukkig nooit .
Ach kom, watje. Jij vindt 'je moet consequent zijn' al een belediging. Niemand heeft hier zo op de man gespeeld als jij.

Maar je hebt gelijk hoor, jij bent echt het allerzieligst van iedereen hier.
Pammie schreef op 23 mei 2008 @ 14:13:

Ach kom, watje. Jij vindt 'je moet consequent zijn' al een belediging. Niemand heeft hier zo op de man gespeeld als jij.

Maar je hebt gelijk hoor, jij bent echt het allerzieligst van iedereen hier.
Waarom ga je zo fanatiek te keer ? laat het toch rusten en ga toch niet constant overal tegenin. Dit wordt mijn laatste post want een man heeft niets te zoeken op dit forum van viva, dat is me meer dan duidelijk geworden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven