Mode & Beauty alle pijlers

heb jij al geboden?

24-05-2008 03:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hopelijk azen we niet weer allemaal op dezelfde Hosenrock. Ik ben in ieder geval zo vriendelijk de liefhebbers de wijzen op dit juweeltje. Zelf bied ik niet mee, ik hou niet zo van effen

bieden

Hosenrock..... dat klinkt goed

Totaal aantal stemmen: 17

Hosenrock... deutch beckt supertolll! (59%)
Ik ben meer voor the Trouserskirt Geen stemmen
Non non non c´est la Pantalonrobe (18%)
Brjiekrjek, Frsylan boppe (24%)
Helaas, ik ga voor het gerende model. Plooitjes staan me niet meer zo na mijn mislukte buikwandcorrectie vorig jaar.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ganz geil! :jump:

90 euro is een koopje! Zal eens aan mijn man vragen of hij 'm wil bestellen als kado voor ons ophanden zijnde huwelijksjubileum. Vieren we het in stijl!
MissMara schreef op 24 mei 2008 @ 04:43:

Ganz geil! :jump:

90 euro is een koopje! Zal eens aan mijn man vragen of hij 'm wil bestellen als kado voor ons ophanden zijnde huwelijksjubileum. Vieren we het in stijl!
Een koopje? Ik vind het een Godsvermogen voor zo'n klein stukje stof. Wat mis ik nou dat zo'n broekje zo duur moet zijn? Ik snap er echt niets van.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
:rofl:
Ik spaar nog even door voor de limited edition in Fluor roze...
Helemaal kek dat broekrokkie...

Lijkt me vooral leuk met die 'original Versace Ledershuhe schwarz neubesohlt' eronder, ik ga bieden!!

Danke sehr Meds! :worship:
Ja die hosenrock ist doch immer supertoll!!!
Scheisse, ik zie dat ik al een concurent heb...

dat wordt dan geen koopje voor mij, maar ik moet en zal hem hebben! En dan ga ik hem customizen natuurlijk, met een paar leuke applicaties van beertjes en zo...

O, ik kan niet wachten tot ik hem in huis heb!
Ja, hier rednemo44, verkoopster van het betreffende broekje. Ik dacht: ik zet 'm op de Duitse Ebay want daar weet men de écht Hosenrock wellicht meer te waarderen, maar ik ben blij te zien dat ook de aandacht van de Nederlandse ebay-ers op dit unieke item is gevallen.

Bieden maar, dames! Hij is prachtig, van Chanel nog wel, maar mij helaas te klein geworden ............
.
Meds, zou hem wel willen hebben maar ben bang dat het zo bloot oogt onder onze witte jas...
mylenevalerie schreef op 24 mei 2008 @ 09:14:

[...]

Een koopje? Ik vind het een Godsvermogen voor zo'n klein stukje stof. Wat mis ik nou dat zo'n broekje zo duur moet zijn? Ik snap er echt niets van.

Jammer, MV, dat jij de schoonheid van dat 'broekje' niet inziet. Zo dacht ik vroeger ook. Gelukkig hebben de BEO's hier mij de schellen van de ogen doen vallen.

Marieananas, nu ik weet dat het geld naar jou gaat, voel ik me nog beter over het bieden. Maak je geen illusies, Miss MOneypenny! Deze BR's got my name all over it (nu nog figuurlijk gesproken, maar nadat ik mijn computergestuurde naaimachien erover heen heb laten razen ook letterlijk). Ik zal de foto's hier posten als-ie binnen is! :cheer2:
er heeft nog steeds jemand geboten? Hoe kan dat? Daar zit iets achter? leo's heeft schaduwmannetjes die altijd pas op de laatst minuut bieden. Maar Bianca biedt meteen altijd heel veel voor het schrikeffect..... beide dames houden zich ook verdacht ver van dit topic.

Nickas je hebt gelijk, liever een langer exemplaar (tot de knieeen) met print en birkenstock..
Of we kunnen echt meedoen met de mode en er een legging onder dragen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven