Seks
alle pijlers
Klaarkomen door een vent lukt gewoon niet!
zaterdag 24 mei 2008 om 20:23
Heb al een aantal bedpartners versleten.. En het is nog geen een gelukt om mij klaar te laten komen!
Echt alles geprobeerd...
Verschillende standjes... Zijn vingers.. Zijn mond, tong... Hulpstukken.... NIETS!
En ik zelf hoef er met m'n vingers maar naar te wijzen.. of ik kom klaar..
HOE KAN DIT!
Ik wil ook we es van een vent genieten!
Iemand tips?????
Echt alles geprobeerd...
Verschillende standjes... Zijn vingers.. Zijn mond, tong... Hulpstukken.... NIETS!
En ik zelf hoef er met m'n vingers maar naar te wijzen.. of ik kom klaar..
HOE KAN DIT!
Ik wil ook we es van een vent genieten!
Iemand tips?????
zaterdag 24 mei 2008 om 20:43
zaterdag 24 mei 2008 om 21:14
zaterdag 24 mei 2008 om 21:25
zaterdag 24 mei 2008 om 21:48
Het moet haast wel dat je je niet volledig ontspant als je het zelf wel zo kunt. Dan lijkt het mij tussen je oren te zitten. En dan is er blijkbaar iets waardoor je alert blijft bij een partner, niet loslaat.
Niets waarvan je denkt: ahh daar zou het door kunnen komen? Of moet je presteren van jezelf? Ben je bang om een ander teleur te stellen? Al dat soort dingen storen, dan denk je dus. En dat moet nou juist niet .
Tips heb ik niet, ik heb me hier nooit in verdiept. Maar wie weet kan BGB wel effe los met haar tips en links haha. Misschien ontspanningsoefeningen. Ik zou iig kijken wat het gevoel is wat je erbij hebt, welke gedachte je hebt. Misschien kun je naar aanleiding daarvan iets bedenken waardoor je dat meer kunt loslaten.
Niets waarvan je denkt: ahh daar zou het door kunnen komen? Of moet je presteren van jezelf? Ben je bang om een ander teleur te stellen? Al dat soort dingen storen, dan denk je dus. En dat moet nou juist niet .
Tips heb ik niet, ik heb me hier nooit in verdiept. Maar wie weet kan BGB wel effe los met haar tips en links haha. Misschien ontspanningsoefeningen. Ik zou iig kijken wat het gevoel is wat je erbij hebt, welke gedachte je hebt. Misschien kun je naar aanleiding daarvan iets bedenken waardoor je dat meer kunt loslaten.
zaterdag 24 mei 2008 om 21:52
Misschien een rare vraag maar voel je je wel vrij en ongeremd bij een ander? Voel je je mooi, voel je je sexy, voelt alles natuurlijk en normaal? Wanneer ik dat niet heb, loop ik nl ook vast. Dan ga ik nadenken. Terwijl als ik me volledig op mijn gemak en ongeremd voel er niets is wat me zelfs maar tegen zou kunnen houden.
zaterdag 24 mei 2008 om 22:14
Ja.. voel ik me wel..
Voel me mooi, sexy.. voel me geil..
Heb zin..
Het voelt "normaal"...
BGB?? Is iemand die veel ervaring heef?
Voel me "normaal" gesproken gewoon op m'n gemak...
En heb altijd wel zin... Vandaar dat ik het ook niet snap..
Heb ook niet echt het idee of gevoel dat ik iemand teleur stel...
Want.. Het is in principe zo makkelijk een man te laten komen. Dus hij komt toch altijd wel. En ik ga er ook niet altijd vanuit dat ik moet klaarkomen ofzo. En dat hoeft ook niet altijd.. Zeker niet, want daar draait het natuurlijk niet allemaal om....
(edit) ow... met zin bedoel ik op dat moment.. niet nu.. :D
Voel me mooi, sexy.. voel me geil..
Heb zin..
Het voelt "normaal"...
BGB?? Is iemand die veel ervaring heef?
Voel me "normaal" gesproken gewoon op m'n gemak...
En heb altijd wel zin... Vandaar dat ik het ook niet snap..
Heb ook niet echt het idee of gevoel dat ik iemand teleur stel...
Want.. Het is in principe zo makkelijk een man te laten komen. Dus hij komt toch altijd wel. En ik ga er ook niet altijd vanuit dat ik moet klaarkomen ofzo. En dat hoeft ook niet altijd.. Zeker niet, want daar draait het natuurlijk niet allemaal om....
(edit) ow... met zin bedoel ik op dat moment.. niet nu.. :D
anoniem_57295 wijzigde dit bericht op 24-05-2008 22:36
Reden: hmm.. stond er anders een beetje raar...
Reden: hmm.. stond er anders een beetje raar...
% gewijzigd
zaterdag 24 mei 2008 om 22:20
BGB is Blijfgewoonbianca, expert op alle vlakken en seks bij uitstek. Misschien waait ze langs, anders kun je haar misschien porren in het uitermate sexy boodschappentopic onder relaties .
Ik heb geen flauw benul iig, da's een feit. Alles klinkt goed. Vind je het stiekem leuk om dat voor jezelf te reserveren?
Ik heb geen flauw benul iig, da's een feit. Alles klinkt goed. Vind je het stiekem leuk om dat voor jezelf te reserveren?
zaterdag 24 mei 2008 om 22:52
zondag 25 mei 2008 om 02:16
Het was een grapje want ik begreep uit je posts hoe graag je het zou willen kunnen maar Rosanna omschreef het idd zoals ik het bedoelde. En dan een beetje luchtig .
Het sudderde nog een beetje door en ik zat me iets af te vragen. Zou het kunnen zijn dat je het afleidend vindt wanneer jij in feite the center of attention bent? Dus jullie allebei gefocust op jouw orgasme. En zou het dan misschien kunnen helpen door bijv te oefenen met masturberen waar je sexpartner bij is terwijl hij zichzelf bevredigt? Zodat je kunt wennen aan gezelschap bij het klaarkomen en je je makkelijker kunt verliezen erin want hij is vooral bezig met zichzelf?
Ik hoop dat ik nog een beetje logisch klink, had allang naar bed moeten gaan .
Het sudderde nog een beetje door en ik zat me iets af te vragen. Zou het kunnen zijn dat je het afleidend vindt wanneer jij in feite the center of attention bent? Dus jullie allebei gefocust op jouw orgasme. En zou het dan misschien kunnen helpen door bijv te oefenen met masturberen waar je sexpartner bij is terwijl hij zichzelf bevredigt? Zodat je kunt wennen aan gezelschap bij het klaarkomen en je je makkelijker kunt verliezen erin want hij is vooral bezig met zichzelf?
Ik hoop dat ik nog een beetje logisch klink, had allang naar bed moeten gaan .