Geld & Recht alle pijlers

Compensatie voor woekerpolis ontvangen?

28-03-2013 16:51 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een brief ontvangen van de hypotheekverstrekker.



In verband met de berekende kosten van 54% in de eerste jaren van de beleggingsverzekeringshypotheek, krijg ik een bedrag van 6.700 euro als compensatie.



Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die compensatie hebben gekregen voor hun woekerpolis en hoeveel dan. Ik had eigenlijk niet verwacht meer dan een paar honderd euro terug te krijgen, dus ik was blij verrast.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1,54 teruggekregen

Wij zijn 3 jaar geleden al overgestapt na een bankspaarhypotheek,we hebben 5 jaar een beleggingshypotheek gehad van SNS. Onze inleg was 7200 euro (incl. Levensverzekering) en we kregen er na 5 jaar 3800 euro van terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:layla1969 schreef op 31 maart 2013 @ 10:03:

Ik heb 1,54 teruggekregen

Wij zijn 3 jaar geleden al overgestapt na een bankspaarhypotheek,we hebben 5 jaar een beleggingshypotheek gehad van SNS. Onze inleg was 7200 euro (incl. Levensverzekering) en we kregen er na 5 jaar 3800 euro van terug. Dat is niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Hier een Zwitserleven (nu Reaal) hypotheek. Krijg ik hier automatisch post van? Ik wist hier helemaal niets van..
Alle reacties Link kopieren
ik heb automatisch bericht gekregen, de 1e brief volgens mij al 2 jaar geleden toen die woekerpolis affaire begon. Daarna een keer tussentijds bericht dat we dit jaar bericht zouden krijgen hoeveel we terug zouden krijgen. Al die rompslomp en dat voor 1,54! Van mij hadden ze het ergens mogen steken waar de zon niet schijnt, maar ze hadden ons rekeningnr. al dus het werd er gewoon op gestort.
Alle reacties Link kopieren
balen layla, gemeen zeg!!



het geld staat nog niet op onze verzekering, net gekeken terwijl in de brief staat dat het 1 april gestort wordt (zou het een flauwe grap zijn).

morgen maar weer kijken en anders bellen.
Alle reacties Link kopieren
Balen Layla!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n soort bericht van een pensioen waar ik blijkbaar via een of ander bijbaantje voor spaarde.



48 euro ofzo. Ik was nogal verbaasd. Tegenwoordig krijg ik alleen maar brieven dat mijn pensioen lager geïndexeerd is, of dat de premie omhoog gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit allemaal gelezen maar heeft iemand ook ervaring met compensatie vanuit Delta Loyd? Wij zijn 6 maanden geleden overgestapt naar Bank-spaar maar hebben toen niets over evt compensatie gehoord.
love is enough...
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen vorige week de brief. Ook inderdaad al meerdere keren een brief gehad net als layla. (ook bij sns reaal)

En we krijgen *tromroffel* 0,56 euro tegemoetkoming! Het is geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat verschil zo groot zijn?? Waarom krijg ik zoveel en jullie zo weinig?

Zo oneerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:elize_ schreef op 02 april 2013 @ 11:41:

Hoe kan dat verschil zo groot zijn?? Waarom krijg ik zoveel en jullie zo weinig?

Zo oneerlijk!Nee hoor, jij krijgt nu geld terug dat je eerst teveel hebt betaald. Dat geld hebben degenen die nu zo goed als niks krijgen dus al eerder kunnen uitgeven of sparen. Dus je rekent jezelf nu onterecht rijker dan anderen.
Alle reacties Link kopieren
Ok!
Alle reacties Link kopieren
quote:weleer schreef op 02 april 2013 @ 06:36:

Ik heb dit allemaal gelezen maar heeft iemand ook ervaring met compensatie vanuit Delta Loyd? Wij zijn 6 maanden geleden overgestapt naar Bank-spaar maar hebben toen niets over evt compensatie gehoord.Helaas kan ik hier geen antwoord op geven. Wellicht is het handig even op de website te kijken? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen compensatie voor hun woekerpolis ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Het geld staat nog niet op mn verzekerings-rekening (?) Had dinsdag gebeld en het zou er deze week opstaan...niet dus!
Alle reacties Link kopieren
Balen Elize!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven