Mode & Beauty alle pijlers

geen teensokken, maar teenschoenen!

25-05-2008 18:48 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind ze doodeng. Zélfs als ze lekker zouden zitten (hetgeen ik betwijfel), dan zou ik ze nooooooooooit kopen.

Leuk voor carnaval, dat wel.
.
LOL! Ik vind ze geniaal!
Ik heb de rest niet gelezen maar "charmanter dan crocs" ?! :-O

Dacht het niet...
Ik vind ze wel leuk eigenlijk.

Alleen ben ik bang dat ze mijn tenen niet passen. Bij mij zitten teen 2 en 3 half aan elkaar vast. Vooral bij mijn linkervoet. Dus dan zou ik ze niet helemaal kunnen aantrekken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Volgens mij zitten ze helemaal niet lekker.

Niet iedereen zijn/haar tenen zijn hetzelfde als in die sokken waterschoenen dingen.
Het lijkt mij al een heel gedoe om ze aan te krijgen.

Elke teen bij mij leidt ongeveer een eigen leven, die willen niet in een stramien geschoven worden.

En ik vind het enge dingen.
Ik koester mijn tenensokken nog steeds, ook al vindt ega ze doodeng. Waar vindt ik deze tenenschoentjes voor gevorderden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jakkes.

Nog niet als pantoffel...............
Ik vind ze wel leuk eigenlijk en denk dat het gewoon een kwestie van wennen is. Verder denk ik dat het juist wel lekker loopt en klimt omdat je veel meer grip hebt.
Ik sluit me aan bij ongeveer alles wat er al over gezegd is behalve de positieve reacties dan maar dat waren er niet zoveel ;-)
Ik weet niet welke ik nou lelijker vind,deze of crocks..

Ik zou ze geen van tweeën willen dragen al kreeg ik geld toe.. ;-)
Ik vind ze echt onmogelijk, zó lelijk. En ik snap ook totaal het nu niet van elke teen in een apart teendingetje, volgens mij gaat dat alleen maar irriteren, zeker met water en warmte enzo.
Ik gebruik ze voor het Nordic Walken.

Dan loop je toch al voor schut. Kunnen een paar gekke schoenen er ook nog wel bij....
*Probeert zich Eleonora al Nordic Walkend op teenschoenen voor te stellen terwijl de broekrok om de kuiten fladderd. En, met dit weer, voor de zekerheid ook een mooie regenponcho.*
wuiles schreef op 25 mei 2008 @ 19:06:

Rubber laarzen zijn ook charmanter dan Crocs maar ik vind dat nog geen reden om rubber laarzen aan te trekken.

Een paar weken geleden was ik in New York en daar hadden echt alle hipperds regenlaarzen aan. In de meest uiteenlopende kleuren! Bizar.

@Fame: vind je die teensokken echt fijn? Het was het eerste waar ik aan dacht bij het zien van bovenstaande foto en ik kreeg spontaan de kriebels. Wát een ellendige dingen, ik doe het mijn teentjes nooit meer aan (letterlijk en figuurlijk.)
Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2008 @ 09:46:

*Probeert zich Eleonora al Nordic Walkend op teenschoenen voor te stellen terwijl de broekrok om de kuiten fladderd. En, met dit weer, voor de zekerheid ook een mooie regenponcho.*

Check!

Een legergroene, met een gele zuidwester, van de Bever Zwerfsportwinkel....

Weer of geen weer, Nordic Walkers do it with two sticks!
whahah, ik vind ze bespottelijk ;-)
Ik vind er niks mis mee, als je ze in plaats van Teva's wilt dragen. Heb ze ook gezien, ga ze misschien ook aanschaffen.

Maar voor rotsklimmen zijn ze niet geschikt, tenzij je een heel ervaren klimmer bent. Als onervaren klimmer zijn je tenen niet sterk / getraind genoeg om zonder goed schoeisel de wand op te gaan. Klimschoenen voor beginners zijn meestal ook heel onbuigzaam bij de tenen. Echt, je klimt je voeten hartstikke kapot hiermee.

Bergwandelen op deze dingen zou ik ook niet doen, ook niet voor een paar dagen. Dat is gewoon gevaarlijk. (Net als op Teva's, trouwens.)

Ik denk niet dat je schoenen kunt vinden waar je zowel mee kunt rotsklimmen als mee kunt bergwandelen. Klimschoenen zijn te klein en te strak om op te lopen. Kijk maar naar klimmers, die hebben onderaan de berg altijd gewone gympen aan.

Waarom neem je geen Paladiums mee? Weegt niet zoveel, kun je goed op wandelen, en je krijgt geen enge beesten onder je voetzolen.
pom508 schreef op 25 mei 2008 @ 19:31:

Wacht maar een jaartje met ze kopen, dan liggen ze voor een euro ergens in een bak.
Deze niet hoor. Teva's vond iedereen in het begin ook lelijk, en dat zijn ze nog, maar ze blijven even duur, comfortabel en onverslijtbaar.
Teva's duur? Echt waar? Ik dacht altijd die je die cadeau krijgt bij een aanschaf van een dubbellaags fleecetrui + afritsbroek. Of was het nou andersom?
En daar dan 100 euro voor moeten betalen...treurig
wuiles schreef op 26 mei 2008 @ 20:35:

Teva's duur? Echt waar? Ik dacht altijd die je die cadeau krijgt bij een aanschaf van een dubbellaags fleecetrui + afritsbroek. Of was het nou andersom?
X-D
Het lijkt mij eigenlijk wel iets (NEE niet hier in NL! maar op vakantie of zo...) Maar zo te zien ben ik, naast TO, de enige ;-]
Och, thee, ik vind ze op zich ook wel grappig. Ik loop altijd graag op blote voeten rond, maar dat kan niet altijd. Maar goed, ik heb Extrahalo (TO) een advies gegeven zonder mijn persoonlijke mening over de schoenen te geven.

Ben wel benieuwd hoe je nu over deze schoenen denkt, Extrahalo... Ga je ze kopen? en zo ja: keep me posted....
ik vind ze niet mooi, maar ik vind het er een stuk beter uitzien dan die crocs... en teva's dat zijn van de jezus-nikes? die zijn minstens zo afzichtelijk...

maargoed, als je er al over nadenkt om dat soort schoeisel te dragen dan zou je je ook niet druk moeten maken of het er nou goed uit ziet of niet...

als ik de reacties lees (vooral over het ongedierte) dan zou ik ze niet aan gaan schaffen voor gebruik in afrika..

zoals ook al eerder gezegd werd zou ik de wandelschoenen aandoen tijdens de reis. En misschien een stomme opmerking, maar zou je ter plekke geen goede wandelschoenen kunnen kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven