Entertainment alle pijlers

Derek Ogilvy

01-05-2008 22:26 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu zijn 2e show aan het kijken en ik moet zeggen dat ik het toch wel bijzonder vind. Normaal gesproken vind ik dit soort programma's onzin, bijv. char. Veel van dit soort 'paranormale' mensen gebruiken bepaalde technieken om informatie uit mensen te trekken, maar Derek Ogilvy kan ik daar niet op betrappen.

Ik vind het toch wel heel speciaal. Wat vinden jullie van hem?
Nee hij bespeurde die nare geest en daardoor gingen ze uitzoeken wie dat kon zijn. Voor die nare geest hadden ze ook een andere invulling kunnen geven. Nu kwamen ze na lang zoeken helemaal uit bij de vriend van de buurvrouw....
ElleMichelle schreef op 20 mei 2008 @ 10:15:

Zo'n inschrijfformulier bij een reading is alleen om te kijken of het interessant genoeg voor tv is.......
O_o
Ik ga mijn blauwe gewaad maar eens uit de mottenballen halen.
Maar je kunt natuurlijk ook het inschrijfformulier als test geheel verkeerd invullen ipv overleden hartziekte vul je zelfdoding in ed

Ja Yoyo,als ze de keus hebben een reading te doen bij iemand met familie die gestorven is aan ouderdom of iemand die van een dak gesprongen is kiezen ze voor de tweede.

Ze willen interessante tv maken,soms knippen ze ook iets eruit omdat het niet interessant genoeg is.Het is tenslotte voor tv...
Dan wordt het toch een teleurstelling als je hoopt dat je oma bij je staat, maar hij begint ineens over je neef die zich van een dak afstortte.

Het beantwoordt zeker niet de vraag of er leven is na de dood. Nogmaals, ik weet het niet en dat merken we vanzelf wel op een dag (of niet). Maar dit riekt wel naar volksverlakkerlij.
Mijn vriendin heeft de vragenlijst niet ingevuld....vond het geloof ik te ver gaan om dat achter de rug van iemand anders te doen.

Het gaat om een zelfmoord dus het is allemaal erg tragisch.
bah wat erg om mensen zo uit te buiten.

Ellemichelle dat je die buurman aanhaalt als bewijs is kolder. Er is altijd wel iemand in een straat die overleden is natuurlijk. Niks toeval, gewoon deductie.

Char kost 600 euro per telefonisch consult, daar moet je ook eerst een "intake" voor doen
Ik weet toch zeker dat die mevrouw gisteren in het publiek die een scheerwond aan haar deus had, dat met grote letters in het intakeformulier gezet heeft! :rofl: http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/172.gif
Dat zou ik in elk geval hebben opgeschreven.

Heeft iemand trouwens al met die helderziende gebeld van de reclame onderaan het toppic, wel toepasselijk.
Als hij zo begaafd is, waarom moeten de betrokkenen dan nog vragenlijsten invullen? Die heeft hij toch niet nodig als hij alle info 'van boven' cq via baby krijgt?

Als het onderzoek van Randi zo onwetenschappelijk is, waarom heeft Ogilvy er dan in eerste instantie mee ingestemd? En als hij 'gelijk' had gekregen, was het onderzoek dan nog steeds onwetenschappelijk geweest?

Maar goed, het is kennelijk voor veel mensen geruststellend om te geloven in geesten, bijnadoodervaringen en meer van dat soort "ervaringen". Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in een kritisch oordeelsvermogen.
Sorry Misschicken, lees je vraag nu pas!

Ik ga op 14 juni.

Je kan de kaarten gewoon via internet of telefoon bestellen. Niks raars aan. Ik heb ze via internet besteld en ze zijn inmiddels binnen. Heb geen vragenlijst in hoeven vullen.

Stiekum hoop ik wel op een reading...

Maar nu ik de verhalen lees over mensen die brieven hebben gestuurd om en reading te krijgen...

Op TV zeggen ze dat Derek de 'geesten' vangt zodra hij binnen komt en vervolgens de sterksten eruit pikt.

Maar de mensen die een reading krijgen zitten altijd ergens vooraan en de camera weet ze al te vinden voor Derek hun naam zegt lijkt het. Dus ik vind het toch een beetje vreemd allemaal.
vandaag weer gekeken, je ziet toch duidelijk dat de mensen in het publiek van te voren een lijst invullen en dan een nummer krijgen. En o, wat was D. weer specifiek.... hoeveel vrouwen scheren zich? en hoeveel vrouwen lopen wel eens een scheerwondje op??? ik schat zo'n 80%. Maar D. had de verkeerde vrouw.... haha toen moest haar vriendin eraan geloven. Dat het aan haar muts was heeft D nooit gezegd, dat bleef nl. onbesproken maar aan de reactie van vriendin zag je dat het om haar doos ging.

Nu suggereert Derek dus dat de overleden vader van haar vriendin haar observeert als zij haar privat parts staat te scheren..... hoe bizar.... hebben die geesten niks beters te doen?

Suggesties voor Derek die ook altijd wel raak zijn:

- werd je onlangs om onverklaarbare reden 's nachts wakker?

- was je als kind wel een bang?

- Heb je onlangs problemen gehad met je auto (of fiets)

- Heb je onlangs problemen gehad met je computer?

- sleutels/ sieraden kwijt

beide thuisverhalen waren n.a.v een brief en volgens mij komt daar gewoon de meeste info vandaan. Open deuren zijn natuurlijk de eetproblemen en slaapproblemen in de peuterpuberteit.

Mensen willen ook graag geloven dat iets waar is en draaien in hun gedachten een situatie dus zo dat het klopt met de interpretatie van D.O en zullen dus enthousiast zeggen; ja ja dat klopt....terwijl als je het feitelijk gaat bekijken er weinig meer van overblijft...

Waarom zijn het vrijwel alleen vrouwen die D. onderwerpt aan een reading???
meds, waarom zit het jou zo hoog?

Prima dat je er niet in gelooft, maar je lijkt wel een Jehova's Getuige die iedereen hier probeert te 'overtuigen' dat Derek nep is. (kost je toch alleen maar bergen energie?)

Over die formulieren en eigenlijk over alles: zoals ik al zei ga ik naar Derek 14 juni. Na afloop zal ik vertellen hoe het daadwerkelijk gaat! (van al dat gespeculeer word ik ook niet wijzer namelijk)
MissKaatje schreef op 26 mei 2008 @ 08:15:

meds, waarom zit het jou zo hoog?

Prima dat je er niet in gelooft, maar je lijkt wel een Jehova's Getuige die iedereen hier probeert te 'overtuigen' dat Derek nep is. (kost je toch alleen maar bergen energie?)

Over die formulieren en eigenlijk over alles: zoals ik al zei ga ik naar Derek 14 juni. Na afloop zal ik vertellen hoe het daadwerkelijk gaat! (van al dat gespeculeer word ik ook niet wijzer namelijk)

Niks gespeculeer, zoals je ziet in een eerder bericht worden mensen die een reading krijgen doorgelicht. Als je geen vragen hoeft in te vullen krijg je ook geen reading. Simpel as that.

Wat is er mis met Jehova's getuigen? Die geloven toch ook tegen beter weten in in iets onwaarschijnlijks? Dat zou een aantal van jullie juist moeten aanspreken.

P.s. dank voor je zorgen om mijn energie, maar ik heb genoeg momenteel, als ik oververmoeid raak, trek ik wel aan de bel, goed?
Dat betwijfel ik dus, dat mensen een formulier in moeten vullen voor een reading. Ik las dat iemand die brief had gestuurd dat wel moest doen. Maar ik heb geen brief gestuurd, ga gewoon naar een show. Ik ben dus benieuwd wat ik moet doen zodra ik daar kom. Weet wel dat er gefilmd gaat worden.

Ik heb gister ook de uitzending gezien, en daarin beweren ze dat Derek echt niks weet van die mensen. Ik zag inderdaad de mensen met de nummers, maar dat zegt toch niet dat ze een formulier hebben ingevuld?

Ik geloof zelf niet in een God of wat dan ook, maar heb wel altijd gedacht (of misschien gehoopt) dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik heb ook zoiets van: kom maar op met die bewijzen, anders geloof ik het niet. Maar er zijn dingen die die man gewoonweg niet kán weten. Daardoor is mijn interesse gewekt en denk ik wel degelijk dat het echt kan zijn (zonder een bewijs).

Maar goed ieder heeft zijn eigen mening hierover en ik denk dat dat altijd zal blijven.

(en toch blijf ik hopen op een reading, haha!)
Je ziet in het inleidende filmpje dat mensen bij binnenkomst een nummer krijgen en iets moeten invullen.

Als jij geen brief hebt geschreven of een form. moest invullen dan ben je gewoon klapvee voor 32 euro
van die 300 mensen worden er ook maar 5 uitgekozen..
MissKaatje, ze beweren wel meer. Hoeft niet te zeggen dat het waar is natuurlijk.
yoyo2 schreef op 26 mei 2008 @ 16:02:

van die 300 mensen worden er ook maar 5 uitgekozen..
Ja en die vijf krijgen nauwelijks info, zoals je afgelopen keer kon zien bij die vrouw met die vage dood van haar ex. Derek maakte alleen een opmerking over een man met dezelfde naam als zijn vader, en voor de "details" moest ie toch even een aparte afspraak maken om langs te komen....
dan denk ik dat zo'n avond in 10 minuten wel afgelopen is... zou er ook een bandje komen of een kekke goochelact?
meds schreef op 26 mei 2008 @ 16:19:

[...]

Ja en die vijf krijgen nauwelijks info, zoals je afgelopen keer kon zien bij die vrouw met die vage dood van haar ex. Derek maakte alleen een opmerking over een man met dezelfde naam als zijn vader, en voor de "details" moest ie toch even een aparte afspraak maken om langs te komen....
Ja dat kwam omdat die geest zo aan het rondrennen was :rofl:
Er worden er 5 uitgekozen die je op TV terug ziet. Het schijnt 2 uur te duren begreep ik.

Mocht ik wat in moeten vullen dan vul ik óf niks in óf ik geef gewoon onjuiste info.

Ben benieuwd!
Ja moet je doen MissK (ik ben bang dat D. je dan gauw voorbij gaat, want hij wil natuurlijk mensen die "makkelijk" te "lezen" zijn. d.w.z. dat jij de antwoorden al schreeuwt als D. zijn vraag nog niet eens gesteld heeft)

Enne snel je bevindingen hier posten hoor. Star ga jij naar Char? want ik voel dat die ook weer onderweg is.
Neuh ik ga niet naar Char. Dat vind ik gewoon een eng wijf, DO kan ik nog wel handelen ;-)
Zeer opmerkelijk dat de prive reading in Lichtenvoorde uitkwam bij de depressieve man.Terwijl de vrouw alleen wou weten welke geest er op hun slaapkamer ronddwaalde...

En ook dat de andere prive reading toch wel klopte van de losziitende la en opgeruimde la,wat ze zich eerst niet konden herinneren,en dus niet hadden opgeschreven en Derek van tevoren niet kon weten.........

En grappig dat hij de verflucht nog kon ruiken van de pas geverfde wand van die ene vrouw:-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven