Kinderen
alle pijlers
Hoop op een wondertje
woensdag 28 mei 2008 om 10:20
Ben een vrouw van net 30 jaar en heb een aantal weken geleden te horen gekregen dat ik in de vervroegde overgang ben en zelf geen kinderen meer kan krijgen. Ik ben hier, samen met mijn partner, familie en vrienden, kapot van. De enige mogelijkheid die ik nog heb is eiceldonatie. Dan kan ik in ieder geval met behulp van een eiceldonor zelf zwanger raken en bevallen. Wel moet ik zelf een donor zoeken, daarom zet ik, met lood in mijn schoenen, dit bericht op het forum.
Zijn er misschien vrouwen, die zelf hun kinderwens al hebben kunnen vervullen, die bereid zijn mij te helpen. Een leven zonder kind kan ik me namelijk niet voorstellen. Ik ben echt radeloos en hoop op een ENGEL die me kan helpen voor een WONDER te zorgen.
Liefs, Hopefull
Zijn er misschien vrouwen, die zelf hun kinderwens al hebben kunnen vervullen, die bereid zijn mij te helpen. Een leven zonder kind kan ik me namelijk niet voorstellen. Ik ben echt radeloos en hoop op een ENGEL die me kan helpen voor een WONDER te zorgen.
Liefs, Hopefull
woensdag 28 mei 2008 om 11:47
woensdag 28 mei 2008 om 11:48
woensdag 28 mei 2008 om 11:49
Van de site van Freya:
De donor moet je in Nederland doorgaans zelf zoeken. Dat kun je doen door in je familie en vriendenkring te vragen of iemand donor voor je wil zijn. Je kunt ook op Internet op verschillende sites oproepen zetten. Bijv. op
Freya
www.9maand.com
www.zappybaby.be
http://www.flaironline.nl/
www.margriet.nl
www.libelle.nl
www.viva.nl
www.vrouwonline.nl
www.stilverlangen.com
www.9maanden.com
www.babybrabbel.org
www.kidkids.nl
De donor moet je in Nederland doorgaans zelf zoeken. Dat kun je doen door in je familie en vriendenkring te vragen of iemand donor voor je wil zijn. Je kunt ook op Internet op verschillende sites oproepen zetten. Bijv. op
Freya
www.9maand.com
www.zappybaby.be
http://www.flaironline.nl/
www.margriet.nl
www.libelle.nl
www.viva.nl
www.vrouwonline.nl
www.stilverlangen.com
www.9maanden.com
www.babybrabbel.org
www.kidkids.nl
woensdag 28 mei 2008 om 12:02
woensdag 28 mei 2008 om 12:09
woensdag 28 mei 2008 om 18:57
Hallo, hier ben ik weer. Ik heb jullie discussie gelezen en zal wat uitleg geven. De reden dat ik een vreemd iemand zoek is het feit dat mijn partner liever geen bekende wil als donor omdat dit tot problemen kan leiden. We hebben een hechte groep vrienden en willen dit graag zo houden. Binnen mijn familie zijn mijn tantes te oud en mijn nichtjes te jong, dan houdt dat ook al snel op. Verder heb ik in mijn wanhoop overal berichtjes geplaatst op forums die via Freya werden geadviseerd. Ik was echt niet op de hoogte dat dat op deze site niet mocht. Ik ben van mening dat er in ons kikkerlandje wel mensen zijn met een groot hart en medeleven die ook een vreemde zouden willen hebben. En het lijkt mij dat je eerst intensief contact met elkaar hebt voordat je dit traject in gaat. In je wanhoop die je soms inpulsieve zaken en ik ben een positief persoon met vertrouwen in de medemens anders zou ik dit nieuws helemaal niet kunnen verwerken.
In ieder geval bedankt voor jullie meningen en ik blijf toch hopen op die ene ENGEL die ons wil en kan helpen.
Liefs Hopefull
In ieder geval bedankt voor jullie meningen en ik blijf toch hopen op die ene ENGEL die ons wil en kan helpen.
Liefs Hopefull