Mode & Beauty alle pijlers

tip; super natuurlijke nagellak transparant

28-05-2008 12:28 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even mijn favoriete nagellak tip delen. (nee dit is geen reclame hoor...gewoon een goed bedoelde tip ;-] )

Anders dan de naam doet vermoeden, is de Nail whitener van Catrice de natuurlijkste nagellak die ik ken.

Het is niet een supergloss, dus geen mega glimmende nagels. Maar het geeft juiste een hele lichte glans alsof je je nagels net glad hebt gepolijst. Het is ook super dun, dan lijkt het alsof je niks op hebt (wel even laten drogen voor het effect)

Ik vind het prachtig!

http://www.catrice.de/images/nails/NailWhit.jpg
kost dat?
Ik ben al heel tevreden over de nagellak van Koh een transparante die een natuurlijke rose nagelbedje geeft en de randjes witter maakt.
Superhuisvrouw,

Waar koop je die, die nagellak van Koh?
Ja dat zou ik nou ook willen weten
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb altijd de nail hardener van de Hema als nagellak. Ziet er ook heel mooi uit. Zelf heb ik de witte, maar er zijn nog drie heel lichte kleurtjes.
Herome heeft er ook zo 1, een natural nailwhitner (Nagels worden lichter en witter van kleur en zien er schoon en verzorgt uit ofwel witte nagelrand, roze nagelbed). Ze hebben nu een nieuwe variant, glamour nail whitner maar die ken ik zelf niet. Ik vind het perfect spul! ook mooi voor de teennagels!
Hoeveel mag dit alles kosten?
IK heb die van 1.50 van het kruitvat. BEvalt prima, met als extra leukigheidje dat je glow in the dark vingers hebt bij blacklight op een feestje...

Het potje met een licht paarse gloed moet je dan hebben.
CherryPie schreef op 28 mei 2008 @ 12:49:

Superhuisvrouw,

Waar koop je die, die nagellak van Koh?
Bij een ICI PARIS winkel gekocht.
Ja die heb ik ook!

ben er ook erg blij mee.

De whitener van de Hema is trouwens ook enorm goed vind ik. Kost geen r..t en je hebt echt wat :D
ja, en hij blijft ook nog goed zitten
HappyS schreef op 28 mei 2008 @ 14:32:

Herome heeft er ook zo 1, een natural nailwhitner (Nagels worden lichter en witter van kleur en zien er schoon en verzorgt uit ofwel witte nagelrand, roze nagelbed). Ze hebben nu een nieuwe variant, glamour nail whitner maar die ken ik zelf niet. Ik vind het perfect spul! ook mooi voor de teennagels!

Ik heb de Glamour Nail Whitener, maar zo geweldig vind ik 'm niet. Wel mooi, maar niet een échte nailwhitener. Ik ga die van Koh eens proberen.

Die van Herome kost een tientje, die van Koh 25 euro, geloof ik.
.
Zijn die whiteners die julie allemaal noemen hier ook paarsig of blauwig in het flesje...?
Nee, die van mij (Hema) is cremekleurig in het flesje.
Die van mij is wat blauwig in het flesje. Heb de gewone nailwhitner van Herome. De glamour versie geeft volgens mij een rozig/cremig tintje maar dat weet ik niet ui ervaring.

De "normale" nailwhitner van herome geeft bij 2 laagjes wel een blauwig effect. Ik moest even aan de whitner wennen maar ik vind het wel mooi!
Heb zelf die van koh, daarvoor die van Herome, vind ze beide goed hoor, alleen wat ik minder vind is dat als je uitgaat en je komt ergens waar een blacklight licht aanwezig is, je nagels fluoriseren haha, oja bij mij geeft het na 2 laagjes ook een blauwig effeckt. Wel is het handig als je verkleurde nagels hebt, door bijvoorbeeld te veel hebben gedaan met uien en knoflook snijden of veel in de weer met worteltjes bent geweest( athans daar krijg ik verkleurde nageltjes van)

Ik zal van de week eens kijken naar die /catrice, want ik houd zelf wel van heel subtiel en niet zoveel glans. en als het nog eens lekker voordelig is wil ik die best gaan uittesten.
Owh ik vergeet nog een vraag te stellen aan @2bcome je schrijf dat het vrij dunne nagelak is, droogt ie wel snel op ? of duurt het lang ??? die koh en herome waren bij mij binnen 5 minuten droog. alvast bedankt.
Hey Girlxxx, hij droogt snel op gelukkig!

Soms heb je van die nagelgloss die zo dik is, deze is flinterdun.

Laat wel eens weten mocht je deze kopen (super goedkoop) hoe je hem vindt!!!
Dank je 2bcome !!, ik ga hem morgen kopen er zitten gelukkig 2 kruidvat's hier in het centrum;) en tuurlijk laat ik weten hoe ik hem vind.
Diegenen die blauwig of paarsig zijn, die lichten dus op in de blacklight!!

Ik vind het wel leuk met stappen... moet je wel netjes lakken, want ook de rafels zie je extra goed :)
Was vandaag bij het kruitvat en heb even bij het Catrice vak gestaan (geweldig merk voor een pracht prijs!), maar daar stond bij de nagellak dat het een bleekmiddel voor nagels is, vraag me nu af of dat niet slecht is voor je nagels ? Wel tegenstrijdig want op het flesje staat dat het de nagels sterker maakt.Ik wil h'm namelijk ook gaan proberen .
Oh...ik heb dus die nagelak gisteren gekocht, en na het verhaal van mysty ben ik net naar de site geweest van catrice en idd bij de ingredienten lijst staat dat het een bleekmiddel voor de nagels is ! nu ben ik ook wel even benieuwd hoe dit zit ? want ik ga geen bleek smeren op de nagels, dus weten jullie hoe dit presies zit ?? want ik doe de nagelak dan net zo lief retour.
hellt optisch auf betekend niets anders als dat het alleen maar optisch witter maakt...

en wat betreft dat er staat bleekmiddel voor nagels in de ingr. lijst..dat is duidelijk gewoon te letterlijk vertaald door iemand die niet van nature NL spreekt.
nou, ik kan me daar totaal niet druk om maken. Een bleekmiddel? Lijkt me sterk hoor. Ik denk idd een domme vertaalfout..

Ik gebruik deze nu al een tijdje en mijn nagels zijn er perfect en gezond uit, echt waar :-)

Girl, hoe bevalt de lak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven