Mode & Beauty
alle pijlers
tip; super natuurlijke nagellak transparant
woensdag 28 mei 2008 om 12:28
Ik wil graag even mijn favoriete nagellak tip delen. (nee dit is geen reclame hoor...gewoon een goed bedoelde tip )
Anders dan de naam doet vermoeden, is de Nail whitener van Catrice de natuurlijkste nagellak die ik ken.
Het is niet een supergloss, dus geen mega glimmende nagels. Maar het geeft juiste een hele lichte glans alsof je je nagels net glad hebt gepolijst. Het is ook super dun, dan lijkt het alsof je niks op hebt (wel even laten drogen voor het effect)
Ik vind het prachtig!
Anders dan de naam doet vermoeden, is de Nail whitener van Catrice de natuurlijkste nagellak die ik ken.
Het is niet een supergloss, dus geen mega glimmende nagels. Maar het geeft juiste een hele lichte glans alsof je je nagels net glad hebt gepolijst. Het is ook super dun, dan lijkt het alsof je niks op hebt (wel even laten drogen voor het effect)
Ik vind het prachtig!
woensdag 28 mei 2008 om 14:32
Herome heeft er ook zo 1, een natural nailwhitner (Nagels worden lichter en witter van kleur en zien er schoon en verzorgt uit ofwel witte nagelrand, roze nagelbed). Ze hebben nu een nieuwe variant, glamour nail whitner maar die ken ik zelf niet. Ik vind het perfect spul! ook mooi voor de teennagels!
donderdag 29 mei 2008 om 09:38
Die van mij is wat blauwig in het flesje. Heb de gewone nailwhitner van Herome. De glamour versie geeft volgens mij een rozig/cremig tintje maar dat weet ik niet ui ervaring.
De "normale" nailwhitner van herome geeft bij 2 laagjes wel een blauwig effect. Ik moest even aan de whitner wennen maar ik vind het wel mooi!
De "normale" nailwhitner van herome geeft bij 2 laagjes wel een blauwig effect. Ik moest even aan de whitner wennen maar ik vind het wel mooi!
donderdag 29 mei 2008 om 13:13
Heb zelf die van koh, daarvoor die van Herome, vind ze beide goed hoor, alleen wat ik minder vind is dat als je uitgaat en je komt ergens waar een blacklight licht aanwezig is, je nagels fluoriseren haha, oja bij mij geeft het na 2 laagjes ook een blauwig effeckt. Wel is het handig als je verkleurde nagels hebt, door bijvoorbeeld te veel hebben gedaan met uien en knoflook snijden of veel in de weer met worteltjes bent geweest( athans daar krijg ik verkleurde nageltjes van)
Ik zal van de week eens kijken naar die /catrice, want ik houd zelf wel van heel subtiel en niet zoveel glans. en als het nog eens lekker voordelig is wil ik die best gaan uittesten.
Ik zal van de week eens kijken naar die /catrice, want ik houd zelf wel van heel subtiel en niet zoveel glans. en als het nog eens lekker voordelig is wil ik die best gaan uittesten.
vrijdag 30 mei 2008 om 18:24
Was vandaag bij het kruitvat en heb even bij het Catrice vak gestaan (geweldig merk voor een pracht prijs!), maar daar stond bij de nagellak dat het een bleekmiddel voor nagels is, vraag me nu af of dat niet slecht is voor je nagels ? Wel tegenstrijdig want op het flesje staat dat het de nagels sterker maakt.Ik wil h'm namelijk ook gaan proberen .
zondag 1 juni 2008 om 18:39
Oh...ik heb dus die nagelak gisteren gekocht, en na het verhaal van mysty ben ik net naar de site geweest van catrice en idd bij de ingredienten lijst staat dat het een bleekmiddel voor de nagels is ! nu ben ik ook wel even benieuwd hoe dit zit ? want ik ga geen bleek smeren op de nagels, dus weten jullie hoe dit presies zit ?? want ik doe de nagelak dan net zo lief retour.
maandag 2 juni 2008 om 00:31