Entertainment
alle pijlers
Dinand
woensdag 28 mei 2008 om 13:00
In navolging van Gullit en Matthijs, onder de hoofdredactie van ons aller Linda, komt nu snotvergeme ook Dinand met een eigen uitgave van dit blad.
Wáárom?
Mediageil?
Ego?
Ach, hij ontkent het tenminste niet eens.
En het erge is, ik heb het blad hier voor me liggen, want ja, toch nieuwsgierig.
En dan die naaktreportage van Kim uit Hollands Next Top Model.
Ze verloochend haar achtergrond iig niet
Sterker nog, ze lijkt er maar wat graag de draak mee te steken. Ach why not, het legt haar iig geen windeieren.
Matthijs, Gullit, Linda for shure, nu Dinand, who is next??
Wáárom?
Mediageil?
Ego?
Ach, hij ontkent het tenminste niet eens.
En het erge is, ik heb het blad hier voor me liggen, want ja, toch nieuwsgierig.
En dan die naaktreportage van Kim uit Hollands Next Top Model.
Ze verloochend haar achtergrond iig niet
Sterker nog, ze lijkt er maar wat graag de draak mee te steken. Ach why not, het legt haar iig geen windeieren.
Matthijs, Gullit, Linda for shure, nu Dinand, who is next??
woensdag 28 mei 2008 om 15:18
Hahaha, ben absoluut niet van plan t tijdschrift te kopen (de Linda sowieso eigenlijk nooit), maar wat grappig om te lezen dat blijkbaar veel mensen hetzelfde gevoel hebben over Dinand. Precies wat ik ook altijd zeg: kop houden en mooi wezen.
En verder idd zeker geen lelijke man.
Fijn die eensgezindheid
En verder idd zeker geen lelijke man.
Fijn die eensgezindheid
woensdag 28 mei 2008 om 15:47
Gewoon, dáárom. Linda de Mol kreeg toen ze het plan opvatte dat ze een blad ging beginnen met haar naam een emmer bagger over zich heen van heb ik jou daar. Zelfverheerlijking e.d. Ze heeft zich toen samen met haar hoofdredactie voorgenomen om extra edities uit te geven met steeds een andere naam op de voorkant van het blad.
Ik ben nogmaals ook geen fan van Dinand maar hij spreekt veel mensen aan, ook door zijn charitywerk bijvoorbeeld. Vandaar denk ik. En misschien omdat Marco. en Richard. of Albert. nee hebben gezegd.
woensdag 28 mei 2008 om 15:57
Huh?! Ik vind Dinand er niet heel erg Dora Doorsnee uitzien hoor. Lekker rauw. Zoveel Dinands kom ik hier niet tegen bij de buurtsuper, anders had ik het wel geweten.
En de Linda is bij de weg, redelijk weg te krijgen als leesvoer. Iig beter dan de Viva
Alleen al voor de blote tietjes van Kimmie Feenstra zou ik minstens het blad in de winkel even in gaan zien. Hilarisch!!
En de Linda is bij de weg, redelijk weg te krijgen als leesvoer. Iig beter dan de Viva
Alleen al voor de blote tietjes van Kimmie Feenstra zou ik minstens het blad in de winkel even in gaan zien. Hilarisch!!
woensdag 28 mei 2008 om 16:06
Ik vind Dinand niks. Zowel qua stem als qua uiterlijk. Zijn hoofd doet me denken aan dat van een mopshondje in combinatie met dat van een doodshoofdaapje. De manier waarop hij zingt vind ik drama, dat afgeknepene en echt een stem opzetten (net als die kneus van Di-rect). Neen, niet mijn kopje thee die Dinand.
donderdag 29 mei 2008 om 01:10
donderdag 29 mei 2008 om 09:43
nou, ik heb gister Dinand gezien bij 24 uur met.....
Ik vond het wel leuk, en zijn accent is vreselijk idd maar zijn stemgeluid an sich niet vind ik.
De presentator en hij hadden het ook nog over zijn stem (weet niet precies wat) en toen moest ik gelijk aan dit topic denken.
Ik vond Dinand heel open over Guusje en zelfmoordgedachten enzo....
Als we het toch over gare stemmen hebben, ik krijg echt jeukhanden als ik dat wijf van de Fructis-reclame hoor en de Veet-reclame (en nog veel meer reclames).
Ik vond het wel leuk, en zijn accent is vreselijk idd maar zijn stemgeluid an sich niet vind ik.
De presentator en hij hadden het ook nog over zijn stem (weet niet precies wat) en toen moest ik gelijk aan dit topic denken.
Ik vond Dinand heel open over Guusje en zelfmoordgedachten enzo....
Als we het toch over gare stemmen hebben, ik krijg echt jeukhanden als ik dat wijf van de Fructis-reclame hoor en de Veet-reclame (en nog veel meer reclames).