Entertainment alle pijlers

Dinand

28-05-2008 13:00 66 berichten
In navolging van Gullit en Matthijs, onder de hoofdredactie van ons aller Linda, komt nu snotvergeme ook Dinand met een eigen uitgave van dit blad.

Wáárom?

Mediageil?

Ego?

Ach, hij ontkent het tenminste niet eens.

En het erge is, ik heb het blad hier voor me liggen, want ja, toch nieuwsgierig.

En dan die naaktreportage van Kim uit Hollands Next Top Model.

Ze verloochend haar achtergrond iig niet ;-)

Sterker nog, ze lijkt er maar wat graag de draak mee te steken. Ach why not, het legt haar iig geen windeieren.

Matthijs, Gullit, Linda for shure, nu Dinand, who is next??
Alle reacties Link kopieren
Dinand? Ieeeuw! Nee, voor geen goud. Echt niet.

Nou ja, ligt eraan hoeveel goud ;-)
Richard Krajicek heeft trouwens, net als Beckham, ook een heel mieterig stemmetje.

Tja, ik snap de keuze voor Dinand wel hoor. Ik had het gekker gevonden als Philip Freriks de hoofdredacteur was geweest. :)
Ik dacht trouwens dat Linda stopte met Linda. Of wat t Catherine?
Dat was Catherine, die heeft ruzie met haar uitgeefster.
Hahaha, ben absoluut niet van plan t tijdschrift te kopen (de Linda sowieso eigenlijk nooit), maar wat grappig om te lezen dat blijkbaar veel mensen hetzelfde gevoel hebben over Dinand. Precies wat ik ook altijd zeg: kop houden en mooi wezen.

En verder idd zeker geen lelijke man.

Fijn die eensgezindheid X-D
Hier nog iemand die ook niet zo positief over Dinand denkt.

Kop dicht en verder ziet hij er best wel lekker uit.
Ik vind hem er helemaal niet lekker uitzien. Erg gewoontjes eigenlijk. En zijn muziek vinnik ook al niks.
.
Zoyla schreef op 28 mei 2008 @ 14:53:

Ja hij is idd gevraagd. Maar wáárom? En waarom al die speciale edities met al die zgn bekende Nederlanders? Snap ik gewoon niet zo. Verder even goede vrienden hoor. Ik koop de Linda ook wel eens. ( ja en nu dus die Dinand-dinges ook)

Gewoon, dáárom. Linda de Mol kreeg toen ze het plan opvatte dat ze een blad ging beginnen met haar naam een emmer bagger over zich heen van heb ik jou daar. Zelfverheerlijking e.d. Ze heeft zich toen samen met haar hoofdredactie voorgenomen om extra edities uit te geven met steeds een andere naam op de voorkant van het blad.

Ik ben nogmaals ook geen fan van Dinand maar hij spreekt veel mensen aan, ook door zijn charitywerk bijvoorbeeld. Vandaar denk ik. En misschien omdat Marco. en Richard. of Albert. nee hebben gezegd.
eleonora schreef op 28 mei 2008 @ 15:47:

[...]

Gewoon, dáárom. Linda de Mol kreeg toen ze het plan opvatte dat ze een blad ging beginnen met haar naam een emmer bagger over zich heen van heb ik jou daar. Zelfverheerlijking e.d. Ze heeft zich toen samen met haar hoofdredactie voorgenomen om extra edities uit te geven met steeds een andere naam op de voorkant van het blad.

Ik ben nogmaals ook geen fan van Dinand maar hij spreekt veel mensen aan, ook door zijn charitywerk bijvoorbeeld. Vandaar denk ik. En misschien omdat Marco. en Richard. of Albert. nee hebben gezegd.
Albert heeft al een eigen Margriet of Libelle gehad. Net zo erg.
Huh?! Ik vind Dinand er niet heel erg Dora Doorsnee uitzien hoor. Lekker rauw. Zoveel Dinands kom ik hier niet tegen bij de buurtsuper, anders had ik het wel geweten.

En de Linda is bij de weg, redelijk weg te krijgen als leesvoer. Iig beter dan de Viva ;-)

Alleen al voor de blote tietjes van Kimmie Feenstra zou ik minstens het blad in de winkel even in gaan zien. Hilarisch!!
misschicken schreef op 28 mei 2008 @ 15:48:

[...]

Albert heeft al een eigen Margriet of Libelle gehad. Net zo erg.
O dat heb ik dan gemist. Hoeveel edities zijn er geweest voordat het ter ziele ging? Ik was zeker net op vakantie of zo......
Ik vind Dinand niks. Zowel qua stem als qua uiterlijk. Zijn hoofd doet me denken aan dat van een mopshondje in combinatie met dat van een doodshoofdaapje. De manier waarop hij zingt vind ik drama, dat afgeknepene en echt een stem opzetten (net als die kneus van Di-rect). Neen, niet mijn kopje thee die Dinand. ;-)
http://home.planet.nl/~tonge410/Foto's/prelistening/dinand.jpg

Hmm, nee, toch echt niet hoor. Zijn neus is te klein.
Zoyla schreef op 28 mei 2008 @ 15:57:

Huh?! Ik vind Dinand er niet heel erg Dora Doorsnee uitzien hoor. Lekker rauw. Zoveel Dinands kom ik hier niet tegen bij de buurtsuper, anders had ik het wel geweten.

En de Linda is bij de weg, redelijk weg te krijgen als leesvoer. Iig beter dan de Viva ;-)

Alleen al voor de blote tietjes van Kimmie Feenstra zou ik minstens het blad in de winkel even in gaan zien. Hilarisch!!
2 erwten op een plankie? Wat kost dat boekie?
eleonora schreef op 28 mei 2008 @ 16:00:

[...]

O dat heb ik dan gemist. Hoeveel edities zijn er geweest voordat het ter ziele ging? Ik was zeker net op vakantie of zo......
1 gast-hoofdredacteurschap, was meer dan genoeg.
Dinand...nou nee. Muziek niet leuk, vreselijke stem en kwa uiterlijk....met dat petje op doet hij me aan Joran van d'r Sloot denken.

Ik vond het nog steeds zwaar stom dat hij zich door Mascotte liet sponseren en ging steigeren toen mensen daar bezwaar tegen hadden.
heejhallo schreef op 28 mei 2008 @ 17:59:

Dinand...nou nee. Muziek niet leuk, vreselijke stem en kwa uiterlijk....met dat petje op doet hij me aan Joran van d'r Sloot denken.

Ik vond het nog steeds zwaar stom dat hij zich door Mascotte liet sponseren en ging steigeren toen mensen daar bezwaar tegen hadden.
*lol* inderdaad, net Joran!
ik wil hem ook wel zwijgend of alleen zingend in mijn bedje vinden hoor.

maar wel voor de rest shut up and be beautiful...

of ben ik nu een vrouwelijke sexist ?

wat maakt het mij ook uit ?
Nou, ik heb 'm uit hoor, de Dinanwwoowwwwwwrauwwwwwwah...

Vond 't niks.
ik snap alleen de fotorapportage van Kim.

gewoon opeens bloot in het blad?

en volgens mij zijn het twee verschillende meisjes.
Soundpost schreef op 28 mei 2008 @ 18:04:

[...]

*lol* inderdaad, net Joran!
Dat zal dan het volgende nummer worden: De Joran :no:
pearle schreef op 28 mei 2008 @ 23:20:

[...]

Dat zal dan het volgende nummer worden: De Joran :no:

Met een Aruba-special (waar moet je wel en juist NIET zijn op het eiland)

De meest praktische en stille boten

De geilste blonde wijven

Zo blijf je uit handen van justitie

Poker-tips

Cursus pathologisch liegen voor beginners

Zal nog goed lopen ook denk ik!
O ja, en waar scoor je de beste wiet uiteraard.
En speciaal voor Peter R: rode wijn vlekkenverwijder-tips
nou, ik heb gister Dinand gezien bij 24 uur met.....

Ik vond het wel leuk, en zijn accent is vreselijk idd maar zijn stemgeluid an sich niet vind ik.

De presentator en hij hadden het ook nog over zijn stem (weet niet precies wat) en toen moest ik gelijk aan dit topic denken.

Ik vond Dinand heel open over Guusje en zelfmoordgedachten enzo....

Als we het toch over gare stemmen hebben, ik krijg echt jeukhanden als ik dat wijf van de Fructis-reclame hoor en de Veet-reclame (en nog veel meer reclames).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven