Entertainment alle pijlers

Dinand

28-05-2008 13:00 66 berichten
In navolging van Gullit en Matthijs, onder de hoofdredactie van ons aller Linda, komt nu snotvergeme ook Dinand met een eigen uitgave van dit blad.

Wáárom?

Mediageil?

Ego?

Ach, hij ontkent het tenminste niet eens.

En het erge is, ik heb het blad hier voor me liggen, want ja, toch nieuwsgierig.

En dan die naaktreportage van Kim uit Hollands Next Top Model.

Ze verloochend haar achtergrond iig niet ;-)

Sterker nog, ze lijkt er maar wat graag de draak mee te steken. Ach why not, het legt haar iig geen windeieren.

Matthijs, Gullit, Linda for shure, nu Dinand, who is next??
Ik denk dat we binnenkort de Gordon. in de winkels hebben liggen. Of de Leco. Hoewel....die is natuurlijk van de Beau Monde. Wat mij betreft mag er weer een homomeneer gasthoofdredactie zijn de volgende keer want al die mannendingen van Dinand spraken mij totaal niet aan.
Zeker niet goed opgelet panter? Hij zei juist dat hij zeker géén zelfmoordgedachten had gehad, maar dat hij het anderzijds niet erg had gevonden als hij op dat punt in zijn leven ook was gegaan. En dan dus niet door zelfmoord, maar door iets anders.

Vreemd dat jij het hebt over zelfmoordgedachten terwijl hij juist benadrukte geen zelfmoordgedachten te hebben gehad....

Overigens vond ik z'n stem gister ineens alles meevallen. En zijn opmerkingen jegens Wilfried meer dan terecht. Ik dacht namelijk precies hetzelfde; hij doe de hele tijd leuk en dan, zo nu en dan, komt er ineens een wat uitdagende opmerking waar je geirriteerd door zou kunnen raken.
Alle reacties Link kopieren
Celeone schreef op 29 mei 2008 @ 09:50:

Zeker niet goed opgelet panter? Hij zei juist dat hij zeker géén zelfmoordgedachten had gehad, maar dat hij het anderzijds niet erg had gevonden als hij op dat punt in zijn leven ook was gegaan. En dan dus niet door zelfmoord, maar door iets anders.

Vreemd dat jij het hebt over zelfmoordgedachten terwijl hij juist benadrukte geen zelfmoordgedachten te hebben gehad....

nee sorry, niet goed geluisterd dan, ik dacht dat hij zei dat als hij geen kind had gehad, hij dan een einde aan zijn leven zou hebben gemaakt, en dus echt alleen voor zijn kind doorging (op dat moment dus, dat zal nu anders zijn). Maar ik moet toegeven dat ik ondertussen de Telegraaf zat te lezen over Ronald P., dus was niet een en al aandacht.
Dinand....

*ril*

ik vind het een engerd met een akelige stem.
Hij doet zo zijn best om de stoere rocker te zijn, maar dan doet hij zijn mond open (of hij nu zingt of praat) en dan komt er toch een aaaeeeerdeppol (aardappel voor de rest van Nederland) uit zijn strot. Kan me daar zo dood aan ergeren, ook al kan hij er niks aan doen. ben daar gewoon heel gevoellig voor. Weet nog dat ik me bij het tiettenlied van kinderen voor kinderen ook alleen maar het geslis hoorde.
Ik vind Dinand leuk. Maar dan zonder petje.

http://www.purpleguitars.com/images/backstage/dinandwoesthof.jpg
Dat mannetje neemt zichzelf zo vreselijk serieus, om te gieren gewoon, met zijn mislukte Bono-van-U2 gedoe.
varuca schreef op 29 mei 2008 @ 12:59:

Hij doet zo zijn best om de stoere rocker te zijn, maar dan doet hij zijn mond open (of hij nu zingt of praat) en dan komt er toch een aaaeeeerdeppol (aardappel voor de rest van Nederland) uit zijn strot. Kan me daar zo dood aan ergeren, ook al kan hij er niks aan doen. ben daar gewoon heel gevoellig voor. Weet nog dat ik me bij het tiettenlied van kinderen voor kinderen ook alleen maar het geslis hoorde.
Ik heb dat ook met die stem die helemaal niet past bij zijn enorm bedachte image. Ik heb ook altijd het idee dat hij vroegah het sukkeltje van de klas was dat altijd gepest werd en dan huilend weg liep. Is nergens op gebaseerd hoor maar daar vind ik em echt een typje voor.
De teksten van zijn liedjes en de melodie enz zijn meestal best goed.....maar dan verpest hij het altijd weer met die stem !!
mooi niet dat ik mijn geld ga uitgeven aan zo'n blad... Dinand vind ik vre-se-lijk! enne ja zijn stem.... maak ik daar maar geen woorden aan vuil ;-)
Toen hij pas met die groep van hem begon was ik nog wel enigzins nieuwsgierig, totdat ik hem een keertje in een interview hoorde. Mij stoort niet zijn accent, maar gewoonweg zijn (praat)stem. Alle sex-apeal die de man mogelijk gehad zou kunnen hebben, ging met de stem compleet verloren. Als ik hem nu alleen al op een foto zie, bezorgt me dat rillingen (en geen positieve). Dat blad koop ik dus sowieso niet.
Branwen76 schreef op 01 juni 2008 @ 09:20:

Toen hij pas met die groep van hem begon was ik nog wel enigzins nieuwsgierig, totdat ik hem een keertje in een interview hoorde. Mij stoort niet zijn accent, maar gewoonweg zijn (praat)stem. Alle sex-apeal die de man mogelijk gehad zou kunnen hebben, ging met de stem compleet verloren. Als ik hem nu alleen al op een foto zie, bezorgt me dat rillingen (en geen positieve). Dat blad koop ik dus sowieso niet.

X-D

Ik had precies hetzelfde. Ik vond het een smakelijk hapje tot ie zijn mond opendeed. Hij moet dus gewoon mooi zijn en liedjes zingen en verder niks. Ik kreeg de Dinand er deze maand trouwens gratis bij.

Ohja: iedereen heeft het over de Youp, maar dat was weer een parodie op al die glossy's die door BN'-ers worden uitgebracht. Ik heb de Youp ook en hij was hilarisch om te lezen.
maar nou vraag ik me af... IS het blad dan wel echt rock??

En komt Dinand zelf niet teveel naar voren in het blad?
Dinand heeft wel wat van mijn vriend weg, ik vind hem dus een lekker ding. Maar inderdaad: Dinand kan beter niet praten... dit valt tegen!De muziek van Kane is ook helemaal goed! Ben al 3 keer naar een concert van ze geweest. Live zijn ze fantastisch.

Dinand is half Indo. Kwam ik ook pas later achter. Je ziet het niet echt, misschien alleen een beetje aan zijn ogen.
Je ziet het niet echt? 't Was het eerste dat me opviel. :)
Zo zeg, wat ben ik blij te lezen hiero dat jullie 'm allemaal zo'n engerd vinden, die Dinand! Dan issie vanaf nu helemaal alleen van MIJ, MIJ en MIJ!

Niks rare stem, niks gewoon hoofd, niks te kleine neus.. hij is lekkah en daar voel je allemaal niks van. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven