Seks
alle pijlers
Oh nee slechte sex!! Wat nu?
zondag 1 juni 2008 om 12:48
Je wilt te graag. Blijkbaar is er geen echte klik en is het geen echte match, anders had je al wel kriebels gevoeld, ook tijdens het zoenen. Een 'leuke jongen' is niet genoeg. Ook al is iemand leuk om te zien en kun je er qua manier van doen goed door een deur, als er geen chemie is, kun je nog zo hard proberen maar is een relatie out of the question. Don't try so hard, er komen vast anderen bij wie je meer gevoel hebt.
By the way, ik heb het zelf ook meegemaakt in mijn datingperiode, en zoals jij het omschrijft, heb ik het ook gevoeld bij een paar mannen. Leuk relatiemateriaal, maar niet voor jou. Wordt nooit wat.
By the way, ik heb het zelf ook meegemaakt in mijn datingperiode, en zoals jij het omschrijft, heb ik het ook gevoeld bij een paar mannen. Leuk relatiemateriaal, maar niet voor jou. Wordt nooit wat.
zondag 1 juni 2008 om 12:59
zondag 1 juni 2008 om 13:05
Het is toch niet gek dat het zo'n eerste keer niet helemaal super gaat? Je kent elkaar toch nog niet goed? Je weet toch helemaal niet wat de ander lekker vind?
en dan heb ik het nog niet eens over de zenuwen.. (en drank..)
Geef het tijd.. probeer het gewoon nog eens, oefenen oefenen oefenen tot je er bij neer valt...
en dan heb ik het nog niet eens over de zenuwen.. (en drank..)
Geef het tijd.. probeer het gewoon nog eens, oefenen oefenen oefenen tot je er bij neer valt...
anoniem_48628 wijzigde dit bericht op 01-06-2008 13:10
Reden: smiley
Reden: smiley
% gewijzigd
zondag 1 juni 2008 om 13:08
ik heb het ook meegemaakt... werd wel beter. Hij was toen erg gespannen omdat hij mij heel leuk vond, en bakte er niks van. verschrikkelijk....haha
Je kan het altijd nog een tweede kans geven en kijken hoe het dan is. Hij kan ook gespannen zijn geweest. Maar als het niet beter gaat de volgende keer...dan wordt het niks denk ik. Dan klikt het niet.
Je kan het altijd nog een tweede kans geven en kijken hoe het dan is. Hij kan ook gespannen zijn geweest. Maar als het niet beter gaat de volgende keer...dan wordt het niks denk ik. Dan klikt het niet.
zondag 1 juni 2008 om 13:17
Precies,
Ja ik ga gewoon nog een keer met hem afspreken hoor (als hij nog wil haha), ook om erachter te komen of ik hem nou leuker dan leuk vindt of niet, want inderdaad denk ik ook dat het met drank en zenuwen te maken had. Maar goed, als het een eventuele volgende keer weer voor geen meter klikt dan zien we het dan wel weer
Ja ik ga gewoon nog een keer met hem afspreken hoor (als hij nog wil haha), ook om erachter te komen of ik hem nou leuker dan leuk vindt of niet, want inderdaad denk ik ook dat het met drank en zenuwen te maken had. Maar goed, als het een eventuele volgende keer weer voor geen meter klikt dan zien we het dan wel weer
zondag 1 juni 2008 om 15:18
Nee ik heb het totaal niet bedoeld als 'wat was hij slecht'. Het klikte gewoon niet, dat is wat anders. En natuurlijk zal hij dat ook gevonden hebben. Zoiets voel je allebei wel.
Ik weet ook totaal niet hoe dit verder gaat lopen, ik wil best nog een keer afspreken en verder zien, en wellicht een 2e poging na een tijdje Maar ja stel dat blijkt dat het zo blijft ja dan houdt het voor mij wel op, want het is niet het belangrijkste, maar ik vind het wel belangrijk.
Ps: ik hoop niet dat hij toevallig op het viva forum kijkt haha
Ik weet ook totaal niet hoe dit verder gaat lopen, ik wil best nog een keer afspreken en verder zien, en wellicht een 2e poging na een tijdje Maar ja stel dat blijkt dat het zo blijft ja dan houdt het voor mij wel op, want het is niet het belangrijkste, maar ik vind het wel belangrijk.
Ps: ik hoop niet dat hij toevallig op het viva forum kijkt haha