Babyverkiezing

01-06-2008 15:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn zoontje alihan doet mee aan de Sky radio babyverkiezing van het jaar. Maandag 09:00 uur is de laatste kans om in de finale samen met de andere baby's te zitten. Alihan heeft de finale op het nippertje niet gehaald. Ik hoop dat de viva-forummers willen stemmen op mijn baby door op onderstaande link te klikken.

http://www.skyradio.nl/in...008&frame=gallery%2F14145

Alvast bedankt,

Gulfidan
zeg skattebout !

ik begrijp dat jij je kind een wereld wonder vind maar oproepjes zijn verboden dat staat in de regelementen waar je accoord voor heb geklikt !
Goh, dat je je speciaal daarvoor bij het Viva-forum aanmeldt...

Ik heb zo het vermoeden dat je er spijt van gaat krijgen dat je deze oproep hebt geplaatst.

Je bent de zoveelste al.....
Als hij echt zo geweldig is hoef je toch niet om stemmen te bedelen?
niet weer een! (6)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sluit maar achteraan....
Alihan komt minstens 200 stemmen tekort. Dat gaat je niet lukken. We hebben Valentijn al tot grote hoogten gebracht -zo aardig zijn we wel op dit forum- maar helaas, zelfs hij moet het afleggen tegen betere netwerkers.
Als hij zoveel fans heeft, waarom is dit topic dan nodig?

Waar is dat aanverwante namentopic trouwens gebleven?
mamzelle schreef op 01 juni 2008 @ 15:52:

We hebben Valentijn al tot grote hoogten gebracht -zo aardig zijn we wel op dit forum- maar helaas, zelfs hij moet het afleggen tegen betere netwerkers.
Ah, heeft 'ie niet gewonnen? :'-(
Dhelia schreef op 01 juni 2008 @ 15:53:

Waar is dat aanverwante namentopic trouwens gebleven?
Ook op het prikbord? Sem heette die waarin je nog altijd kunt stemmen voor Valentijn.
Maar helaas. De zoekfunctie doet 't niet.
Alihan en Gulfidan..... Ge-wel-di-ge combinatie.

Volgens mij ben jij echt iemand met enoooorm veel stijl en klasse.

En oh ja, je zoontje doet niet mee aan zo'n verkiezing, die kiest namelijk niet voor zoiets. Dan ben jij, als moeder, die je kind op die manier denkt te moeten exploiteren.
668, the neighbour of the Beast
Wat bedoel je Roos het is pas het 11.321ste topic dat hierover geopend word niet zo onaardig hoor. O.o
Vreselijk, die baby-etalages.

Als je daar als ouder aan mee doet heb je, volgens mij, al een boutje los zitten ergens, maar om dan ook aan wildvreemden te vragen om op je kind te gaan stemmen.........! |-(

Bij dit soort toestanden gaat het helemaal niet over de leukste/liefste/mooiste baby, maar om de moeder die de meeste

personen-met-een-pc "kent"!

GET A LIFE!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven