Werk & Studie alle pijlers

Is het Woe-Hoe-forum uit de lucht?

01-06-2008 16:43 36 berichten
Of zou het aan mij liggen?
Alle reacties Link kopieren
Het wátte? :-)
het is weer in de lucht!
rider schreef op 01 juni 2008 @ 17:02:

het is weer in de lucht!
Fijn hoor maar wat is nu het woehoefrorum? :-O
Zo, dat is alert!

Heb zojuist gebeld en nu is-ie er weer. Mooi he, zo'n service-contract.
wie?
wie wat is woe hoe forum?
:cheer: Gelukkig, het is er weer! Ik dacht, moet ik nou die rare hamster gaan mailen, of zal ik het even afwachten... gelukkig zijn anderen proactiever in deze!

Blij dat ik weer kan woe-hoe-en! :rolling:
superstar_2 schreef op 01 juni 2008 @ 17:04:

[...]

Fijn hoor maar wat is nu het woehoefrorum? :-O
Het WoeHoeForum is mijn hoop in bange dagen, mijn spirituele gids op de woelige baren van het ondernemerschap, mijn licht aan het einde van een donkere tunnel van onzekerheden X-D
rider schreef op 01 juni 2008 @ 17:45:

[...]

Het WoeHoeForum is mijn hoop in bange dagen, mijn spirituele gids op de woelige baren van het ondernemerschap, mijn licht aan het einde van een donkere tunnel van onzekerheden X-D

...eh. Juist! :lmao:

Maar WAT-IS-HET-NOU?!?

Knap dat je ons al uren vermaakt met omgerekend niks... :applause:
Ha! Ik had die rarehamster ook al gemaild.

KW je hebt mail derhalve.
Women Online En-een-man in Hogere functies Of Ernaar op weg.
X-D
Wijze Overpeinzingen&Ervaringen verHogen Onze Effectiviteit: Faalangst gaat Over. Real-life vast ook Uitstekende Mensen.
waar onmacht en hulpgeroep opbouwend en functioneel onwaarschijnlijk ruimhartig uitgemest moeten
X-D again.

Zo, nu ga ik echt even intercontinentaal verhuizen. :sigh:
Sjee MissM! Is het al zover? Heftuuuuuuuuug. Ga je nog in stijl afscheid nemen of is dat al gebeurd?

Succes met alles iig!
Het afscheid was super! De hele week veel leuke uitjes, borrels, etentjes - ik was helemaal schor aan het eind! De reis viel mee, geen gedoe met overgewicht/douane, maar helaas kwam de bagage wel pas anderhalve dag te laat aan (met verhalen dat het kwijt was, wat net iets minder prettig is als daar je ganse huisraad, garderobe, werkbibliotheekje, etc inzit).

Nu nog opruimen... zucht. Maar het is goed om weer in 't land te zijn!
Welkom terug dan, MissMara!
.
:hello: Dank je, Marie!
Jee Miss M, jij bent alweer terug. Wat lekker joh. Ben een beetje jaloers... Veel succes met opnieuw beginnen!
Snap ik Nijn. Het is ook niet makkelijk he? Juist die kleine dingetjes die je mist, en de relatief beperkte sociale context in je nieuwe land maken je toch een beetje ontworteld. Ik besefte in het buitenland pas goed hoe sterk ik me hier thuisvoel, in Europa, in NL, in mijn woonplaats en buurt, en op mijn werk. En de hartelijke ontvangst hier bevestigt dat weer. Hou je taai meid, zolang het nog duurt. Later herinner je je vast vooral de mooie dingen - net als met je bevallingen! X-D
Haha, nou, zo erg is het leven hier nou ook weer niet hoor, dat je het met een bevalling zou moeten vergelijken. :-d

We hebben het altijd erg naar onze zin gehad, maar het is gewoon genoeg, na 11,5 jaar. En het terugkeerproces hangt niet van onszelf af, maar van de baan die PP krijgt aangeboden. Tenminste, dat is hoe we het besloten hebben te doen.

Als we geen kinderen hadden gehad, had het minder uitgemaakt en waren we gewoon op de bonnefooi teruggegaan. Maar nu wil ik toch liever eerst weten waar hij gaat werken, voordat ik de kinderen ergens op school doe. Als we eenmaal gesetteld zijn wil ik zo min mogelijk meer veranderen voor ze.
Jee Nijn, ik wist niet dat je al zo lang weg was. Zal ook wel weer een hele stap zijn om terug te komen. Ik moet er vooral aan wennen dat we hier veel meer geclaimd worden: vrienden, buren, familie, iedereen verwacht dat we op heel korte termijn tijd voor ze vrijmaken. Vriendjes van mijn zoon moeten afspraakjes met hem want dat is zo leuk voor hen - terwijl hij nog best moe is. Er MOET hier veel meer, en ondanks dat ik mijn sociale leven erg gemist heb, vond ik de vrijheid en de relatief lege agenda (lees: veel tijd voor het gezinsleven) ook wel erg lekker. Het wordt nu de kunst om weer een balans te vinden en mijn grenzen aan te geven.
Ja, dat kan ik me voorstellen, MissM. Mensen zijn natuurlijk ook blij dat je er weer bent. Over een tijdje zal het wel weer iets rustiger worden misschien.

Ons sociale leven is hier prima; niet te druk en niet te rustig. Als we in NL zijn op vakantie is het altijd enorm passen en meten, want dan proppen we ons hele NLse leven in zeg 2 a 3 weken (de andere tijd zijn we echt op vakantie). Dus dan ga je bbqs plannen met 6 andere stellen, om maar zoveel mogelijk mensen te zien. Dat is altijd onwijs leuk maar ook heel chaotisch. Het lijkt me heerlijk om dat soort dingen weer een beetje uit te kunnen smeren over het jaar.

Gisteravond was ik ineens een beetje ongeduldig; ik wil potjepee gewoon naar huis!! Als het niet opschiet met solliciteren, dan moeten we een plan B verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven