Mode & Beauty
alle pijlers
BH Maat 65D
maandag 2 juni 2008 om 13:58
Mannen denken volgens mij wat simpeler dan wij haha
Mijn man weet na enige uitleg waar die cijfers vóór de letters voor staan, meeste mannen weten alleen A,B,C..en hoe hoger in het alfabet hoe beter?!
Tja, wij vrouwen denken dan ook aan hangen, grote tepels, striemen etc...hopen doorgaans iig dat iemand met cup D dat (ook) heeft ivm de concurrentie haha
Ik zou ook in een speciaalzaak kijken of online.
Keertje goed opmeten, advies inwinnen is ook wel eens goed.
Succes!
Mijn man weet na enige uitleg waar die cijfers vóór de letters voor staan, meeste mannen weten alleen A,B,C..en hoe hoger in het alfabet hoe beter?!
Tja, wij vrouwen denken dan ook aan hangen, grote tepels, striemen etc...hopen doorgaans iig dat iemand met cup D dat (ook) heeft ivm de concurrentie haha
Ik zou ook in een speciaalzaak kijken of online.
Keertje goed opmeten, advies inwinnen is ook wel eens goed.
Succes!
maandag 2 juni 2008 om 14:02
Ja, ik dat werkt voor mij ook niet. Als in een lingeriezaak mijn maat uitverkocht is willen ze me ook weleens een grotere omvang met kleinere cups aansmeren. Daar raak ik eg geirriteerd van, ze willen je dan duidelijk liever een BH aansmeren dan dat ze je een goede BH verkopen. Want inderdaad, het zit voor geen kant, ik wil gewoon mijn eigen maat. Punt.
maandag 2 juni 2008 om 16:01
maandag 2 juni 2008 om 17:37
Ik heb 70D, toch wel iets meer een gangbare maat geloof ik, ik kan gewoon bij de Hunkemoller bhs kopen. Ik weet niet of ze 65D hebben. Heb je wel eens 70C geprobeerd? Soms wil het wel eens lukken als je een beetje gaat schuiven met de omtrek/cup maat. (soms ook niet)
Verder heb ik twee heeeeeele mooie bhs van Simone Perele. Die komen bij de Bijenkorf vandaan. Je moet er iets meer geld voor neerleggen, maar ze zijn supermooi en zitten supergoed. Ik heb er een strapless bh van en hij is zó mooi en blijft heel de dag mooi omhoog
maandag 2 juni 2008 om 21:39
Kijk eens bij het merk Freia! Ik heb maat 65 F en slaag daar altijd heel goed. Heb er pas ook een hele mooie bikini van gekocht. En een strapless bh! Er is iig een winkel in Utrecht die veel van dit merk verkoopt. Op het Vredenburg. Sandrabra heet het geloof ik. Eindelijk bh's die goed zitten! Degene die ik koop zitten qua prijs tussen de 45 en 60 euro. Best te doen voor zo'n rare maat vind ik.
vrijdag 4 juli 2008 om 20:45
zaterdag 5 juli 2008 om 12:13
Kunnen de kwijlende mannen misschien een eigen hoekje opzoeken? Even op het pijltje voor 'nieuw onderwerp' klikken?
xLinda, je zou ook eens kunnen kijken bij Bravissimo. Een search op jouw maat (30D) leverde 47 verschillende modellen op!
(Trouwens hun winkels in UK zijn ook heel prettig, lekker ruime paskamers, uitgebreid advies. Als je eens in de buurt bent, zeker langsgaan)
xLinda, je zou ook eens kunnen kijken bij Bravissimo. Een search op jouw maat (30D) leverde 47 verschillende modellen op!
(Trouwens hun winkels in UK zijn ook heel prettig, lekker ruime paskamers, uitgebreid advies. Als je eens in de buurt bent, zeker langsgaan)