Entertainment
alle pijlers
Doe jij mee aan de 'EK-gekte'?!?
maandag 2 juni 2008 om 19:42
Het maakt niet uit welke winkel je binnenstapt of door welke straat je rijdt, overal zie je oranje, oranje en nog eens oranje!
Ik hou er wel van! Onze overburen waren vanmorgen vlaggetjes aan het ophangen en met mijn vriend heb ik vanmiddag een paar slingers getrokken vanaf ons badkamerraam totaan de overkant van de straat . Ik vind het altijd wel wat hebben, die EK-gekte! Beetje maf doen met z'n allen en uit alle huizen klinkt gejuich wanneer we scoren... Draagt toch altijd wat bij aan het groepsgevoel, vind ik...
Doen jullie er nog wat aan of kunnen jullie al geen sinaasappel meer zien!?
Ik hou er wel van! Onze overburen waren vanmorgen vlaggetjes aan het ophangen en met mijn vriend heb ik vanmiddag een paar slingers getrokken vanaf ons badkamerraam totaan de overkant van de straat . Ik vind het altijd wel wat hebben, die EK-gekte! Beetje maf doen met z'n allen en uit alle huizen klinkt gejuich wanneer we scoren... Draagt toch altijd wat bij aan het groepsgevoel, vind ik...
Doen jullie er nog wat aan of kunnen jullie al geen sinaasappel meer zien!?
maandag 2 juni 2008 om 19:58
Ik ben geen voetbalfan maar voor de EK/WK loop ik wel warm, i.t.t. mijn man. Hier hangt dus ook een slinger met vlaggetjes in ons huis en een oranje vlag. We hebben twee kinderen en de oudste is bijna 4 dus die begint er net wat van mee te krijgen, vooral voor hem vind ik het ook wel leuk.
Die straten die compleet oranje zijn vind ik geweldig:-).
Die straten die compleet oranje zijn vind ik geweldig:-).
maandag 2 juni 2008 om 20:03
maandag 2 juni 2008 om 20:11
Ik denk dat ik de gehele maand juni voor de tv zit om alle wedstrijden te kijken. Ik heb ook een kaartje voor de finale. Maar ik ben dan ook een echte voetballiefhebber. Heb ook al jaren een seizoenkaart van Ajax en ben ook als vrijwilliger actief voor die club. Maar mijn huis is niet oranje, de liefde zit al genoeg van binnen ;)
maandag 2 juni 2008 om 20:23
De wedstrijden kunnen me verder gestolen worden - ik vind voetbal nogal saai - maar de wuppies van 2 jaar geleden ga ik wel tevoorschijn halen. (Mag dat nog, of zijn die vreselijk 2006? ;) Ik ga meedoen aan de voetbalpool op mijn werk en tegen de leeuwtjes van de Albert Heijn zeg ik ook geen nee.
Ik vind het wel leuk, een beetje gekte.
Ik vind het wel leuk, een beetje gekte.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 2 juni 2008 om 21:30
Neuh ik heb niets met voetbal.
Wel aandoenlijk/guitig hoe zo veel NEderlanders er helemaal voor gaan. Vind het best grappig dat mensen er zo in op gaan.
Ach vooruit.. zo'n AH Welpie ziet er toch koddig genoeg uit om op mijn dashboard te plakken. Doe ik toch nog iets voor het elftal. Maar dat was het dan ook hoor!!
Wel aandoenlijk/guitig hoe zo veel NEderlanders er helemaal voor gaan. Vind het best grappig dat mensen er zo in op gaan.
Ach vooruit.. zo'n AH Welpie ziet er toch koddig genoeg uit om op mijn dashboard te plakken. Doe ik toch nog iets voor het elftal. Maar dat was het dan ook hoor!!
maandag 2 juni 2008 om 21:39